רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בפברואר 2015

הגנבים החרדים והונאת חברות הביטוח

מאת ניו יורקער

יוסף רוס (59), הוא החרדי הראשון שהודה בגניבת חברות הביטוח וצפוי לקבל עכשיו עונש קל יותר בהסדר טיעון חדש. כך נמסר מהרשויות.
אין זה סוד שהרבה אנשים חרדיים התעשרו ע"י הונאות חברות הביטוח, למעשה זה היה סוד גלוי הרבה שנים עד שהרשויות הצליחו להשים יד עליהם. ולתפוס אותם אחד אחד.
רוס הואשם בגניבה של יותר מ7 מיליון דולר, והודה באשמה כבר בסוף שנת 2013, בהסדר טיעון הסכים להחזיר מעל 1.5 מיליון דולר, ויישב 18 חודשים בבית הסוהר. עורך דינו הצליח להמתיק מעט את הדין בכך שיישב בבית סוהר עירוני במקום פרדלי, שנחשב הרבה יותר גרוע ומסוכן.
את הגניבות עשה רוס בזמן שכיהן כמנהל ההשקעות של ארגון החסד החרדי הנודע MET, והיה מחובר לחבורה של נוכלים כמוהו, ביניהם ניתן למנות את הדובר של עיריית ניו יורק שלדון סילבר, וגם שותפו לפשע וויליאם ראפפוגל, סמנכ"ל הארגון MET. שניהם יהודים חרדיים.
עסקן המעורב בפרטי מסר לנו, שאת חילול ה' העצום לא ניתן לתאר, וכל נאשם שמתווסף לרשימה גורם לגויים לא לכבד או לסמוך יותר על יהודים, חבל שהרבנים לא יוצאים בקריאה ברורה לכבד את החוקים ולהפסיק לרמות. כי נהיה יותר ויותר קשה לעשות משהו עם הרשויות או בכלל עם גויים כאשר כל שני וחמישי צץ נוכל חרדי חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.