רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


דרמה בצפת: מאות אברכים  הודיעו שלא יצביעו ליהדות התורה לכנסת ויצביעו לש"ס עקב התנכלות של נציג ג' בעירייה לבית הכנסת רדב"ז בעיר
----------------
הקול החרדי': ראשוני! מרן הגר"ח קניבסקי הגיע כעת למעון מרן הגר"ש וואזנר.
 ----------------
 אופיר אקוניס ב'ערוץ הכנסת': "לא נשתף פעולה עם מפלגת העבודה בממשלה עתידית".
 ----------------
איש התקשורת אריאל כהנא שהצטרף הבוקר לכותבי הטורים ב'מקור ראשון' בטורו הבוקר: "בליכוד מצהירים - הראשון אליו נפנה מיד לאחר פרסום תוצאות הבחירות הוא נפתלי בנט".
 ----------------
'הארץ': נתניהו החליט: "למרות הביקורת נגדי אגיע לנאום בפני הקונגרס. כמו שנסעתי לעצרת בפריז למרות המסרים לא להגיע, כך גם בארה"ב".
 ----------------
ברכת מזל טוב לידידינו כתב 'כיכר השבת' ישי כהן להולדת הבן.
 ----------------
ניוז 1': שלדון אדלסון החליט להגביר את תפוצת עיתון 'ישראל היום' במהלך ימי הבחירות. ישקיע עוד עשרות מיליונים והתפוצה היומית תוגדל ב- 100-200 אלף עותקים.
 ----------------
דה מרקר': עתירה מקיפה לוועדת הבחירות מבקשת לפסול את המשך התעמולה ב'ישראל היום'. זהו האיום המשמעותי ביותר כרגע על העיתון.
 ----------------
נדב פרי ב'קול ברמה': "אחרי הכרזת דרעי, אין ספק שביבי יהיה ראש הממשלה הבא".
 ----------------
אריה דרעי רומז באולפן 'וואלה': "להרצוג אין אפשרות להקים קואליציה".
 ----------------
אתר 2525: פעוטה כבת חצי שנה נחנקה ואיבדה את ההכרה בביתה ברחוב מעגלי הרי"ם לוין בירושלים, מתנדבי איחוד הצלה ביצעו בה החייאה מוצלחת ייתכן כי הרקע הוא חנק כתוצאה משקית ניילון.
 ----------------
אלפים משתתפים בהלווית הרה"צ מוהרא"ש שיק ביבניאל, משתתפים: הרב שלום ארוש, הרב שמואל שטרן, הרב ראובן אלבז, הרב מאיר שטרן רבה של מירון, הרב ניסן דוד קיוואק, הרב מרדכי אלעזר קעניג, הרב דניאל דיין, המקובל הרב יצחק מאיר מורגנשטרן, יו"ר ש"ס אריה דרעי, ופעיל הימין ברוך מרזל.
 ----------------
'דה מרקר': חדשות 10 גנזו ראיון שנערך עם יאיר לפיד. הסיבה: "לא סיפק כותרות". מדובר בצעד חריג שבו מתקבלת החלטה כזאת.
 ----------------
מייקל אורן ממפלגת 'כולנו' ב'קול ברמה': "על נתניהו לקבוע מועד אחר לנאום. יש לנו 15 מנדטים. אני בשטח ורואה את הציבור ולאן הוא הולך".
 ----------------
ח"כ יעקב אשר ב'קול ברמה': "המנדט השמיני ריאלי אך האדישות מסוכנת. אם הבחירות היו מיד אחרי הפלת הממשלה הקמפיין היה מיותר, הזמן שעובר משכיח מה עוללו לנו. אם יהדוה"ת תיחלש זו תהיה מתנה לשונאי הדת".
 ----------------
הצלם יהונתן יעיש בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24" : "מפגינים בעקבות המשך מעצר תלמידי הישיבה שלא התייצבו בלשכות הגיוס הפגינו בכניסה לאלעד ויידו אבנים לעבר כח משטרה. קצין משטרה נפצע קל בראשו. שניים מהמתפרעים נעצרו. שוטר ומפגין פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים"
 ----------------
שחר אילן בטוויטר: התחזית שלי: יאיר לפיד יהיה איש אופוזיציה מצוין ויעשה ליהדות התורה שבקואליציה את המוות.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
נחום מליק חזאי מטאוטק ברשת ב': ברביעי יירד שלג בחרמון, בגולן ובגליל העליון, ויש סיכוי לשלג קל גם בירושלים.
 ----------------
'הקול החרדי': האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק עבר בהצלחה את הצינתור ומצבו השתפר. מסתמן שישתחרר מביה"ח בימים הקרובים.
 ----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: מחר זה יקרה - גפני ידבר לצ׳ט של ׳הארץ׳. כתב העיתון יאיר אטינגר בראיון: ״למרות שגפני פונה לקהל החילוני, גולשים חרדים רבים משתתפים ומפנים שאלות. גפני יספוג מחר שאלות קשות״. הבאים בתור לצ׳ט: דרעי וליצמן.
ח״כ רונן הופמן ׳יש עתיד׳ בראיון: ״הסקרים לא מנבאים אותנו נכון. נקבל את אותו מספר מנדטים שיש לנו כיום. מי שמכתיר כבר את לפיד כיו״ר האופוזיציה טועה״. המלחמה נגד ׳ישראל היום׳.
נתי טוקר ׳דה מרקר׳ בראיון: ״פעם ראשונה שיש טענה משפטית משמעותית נגד העיתון. את ׳ידיעות׳ אי אפשר לפסול משפטית, כי הוא מצדד בכל מי שמתנגד לנתניהו״.
מני גירא: ״היסטוריה הלילה: מתיחות של עשרות שנים הסתיימה כשהאדמו״ר מצאנז הגיע לאירוע בבאבוב ודיבר בשבחה, ולאחר מכן יצאו בריקוד משותף "קה זכות אבות יגן עלינו".
יהודה שלזינגר ׳ישראל היום׳ בראיון: ״החרדים עוד לא סגורים 100% על תמיכה בביבי, כבר היו מצבים שהחרדים התגמשו והלכו עם השמאל. מגוחך שקמפיין יהדוה״ת עוד לא התחיל ומדברים על תמיכה בממשלה״.
המהלך לתמיכת רבני ׳מרביצי׳ בש״ס. העיתונאי איתי גדסי בראיון: ״מרביצי שווים 10.000 קולות. כל השנים תמכו ב׳דגל׳ והפעם פועלים שיתמכו בש״ס. מדובר ברבנים: עדס, סאלים וטולידאנו״. 
----------------
 מהדורת חצות בסקופים: האם ההפגנות הסוערות ישפיעו על מערכת הבחירות? והאם החרדים בעצם כבר סגרו הכל עם נתניהו?
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין בראיון: נכון להערב אין מטה אחד של יהדוה”ת שנפתח, לא סגרו חוזים בגלל מריבות על כבוד וכסף. בניגוד לפרסומים: ראשי הישיבות של 'מרביצי' יורו להצביע ג'.
• יקי אדמקר בראיון: אריה דרעי רמז במפורש שימליץ על נתניהו, וביהדות התורה מפזרים רמזים דומים, אך למרות זאת, מסרבים לומר זאת באופן חד משמעי.
• ההפגנות נמשכות בכל הארץ, יוסי הכהן שהשתתף בהפגנה באלעד בראיון: שמעתי את מפקד ראש העין מודיע לשוטרים ״אני רוצה עשר עצורים״.
• איתמר כהן ממטה יחד בראיון: עושים הכל כדי להביא קולות ממצביעי הליכוד והבית היהודי ולא מש”ס.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים איתי גדסי, ישי כהן ומשה ויסברג: למרות ההפגנות יש עתיד לא עולה בסקרים. האם במטה יחד פועלים נגד ש”ס? מי יותר מייצג את הרב שך רפי וולף או הגרש”א לוין?
• הלוויתו של מוהרא”ש שיק זצ”ל, נתן ביבי בראיון עם סיום ההלויה על ההחלטות על המשך דרכה של הקהילה.
• עו”ד חגי אדורם שפנה בשם מפלגת יחד ליועמ”ש לממשלה נגד אחמד טיבי בראיון.
 ----------------
בנימין נתניהו מסיר את הכפפות הבוקר ותוקף ברשתות החברתיות: "הגורם המרכזי שעומד מאחורי גל ההכפשות נגדי ונגד רעייתי הוא נוני מוזס. הוא אינו בוחל באמצעים כדי להפיל את שלטון הליכוד. הכל למען אינטרס עסקי ורווח כספי".
 ----------------
דוברות איחוד הצלה: צעיר הולך רגל נפגע מרכב ברחוב הסיבים בפתח תקווה ונחבל קשות בראשו, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'פתח תקווה' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון כשמצבו מוגדר קשה וכשהוא מורדם ומונשם, נסיבות התאונה נבדקות ע"י המשטרה.
 ----------------
נחום ברנע ברשת ב': "ביבי רדוף פחדים. יש לנו רק מקלדת ביד. זו פארנויה. ביבי זקוק לאשפוז".
 ----------------
'ערוץ 1': האיומים על חייו של יהודה גליק חזרו, הוא דורש מהמשטרה ומוועדת הבחירות אבטחה צמודה.
 ----------------
איילת שקד ב'קול ברמה': "הבית היהודי היא המפלגה היציבה היחידה בדת"ל. הרבנים אליהו ולבנון תומכים בנו".
 ----------------
'דה מרקר': המדינה מימנה סעודה בביתו של רה"מ בנימין נתניהו בקיסריה בעלות 20,000 ש"ח.
 ----------------
ישראל כהן ב'כיכר': חשש גדול ביהדוה"ת - המנדט השביעי בסכנה. גורם במפלגה: "יש חילוקי דעות על פתיחת המטה. אין מטה וארגון. הכל רדום".
 ----------------
ח"כ משה גפני בצ'ט עם גולשי 'הארץ': "להוציא מקרה אחד - מעולם לא הלכנו עם השמאל. יאיר לפיד לא יכול להיות איש ציבור. אין מפלגה עם דיקטטורה כמו שיש במפלגה שלו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.