רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בפברואר 2015

לקרוע את השמים: מצבו של הצדיק מיבנאל קריטי!

חסידי ברסלב ורבבות תלמידיו ומעריציו של הצדיק מיבנאל כבוד קדושת מוהרא"ש שליט"א התעוררו לבוקר מחריד ונורא כשכל העת זורמות ידיעות מצערות נוספות מבית החולים במנהטן בו מאושפז מנהיג ברסלב מאז יום רביעי האחרון.
העדכון האחרון והמזעזע מכל הוא דיווח שהתקבל לפנות בוקר (ראשון) על כך שבני משפחתו של הצדיק נקראו להיפרד ממנו בבית החולים.
"במהלך השבת הגיעו בכירי הרופאים למסקנה סופית כי מצבו של מוהרא"ש קריטי ורק נס יוכל לשנות את המצב הנורא", סיפר הבוקר (ראשון) אחד המקורבים. "אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה נוראה, אבא שלנו, המנהיג שלנו, מי שקירב אותנו אל הקדוש ברוך הוא ואצלו היינו שופכים את צרותינו, נמצא בין שמים וארץ!!!!! אי אפשר לעכל את זה עדיין".
לפני כשבועיים לקה הצדיק מיבנאל בדלקת ריאות חמורה, מה שהוביל לבדיקות כלליות שנערכו בתחילת השבוע האחרון ובמהלכן התגלתה מחלה חמורה בדמו.
תפילות וזעקות מתקיימות בכל רחבי העולם לשלומו של מוהרא"ש, וביבנאל עיר ברסלב התכנסו מאות חסידים החל משעה 06:00 בבוקר בבית הכנסת הגדול של חסידי ברסלב לבכיות ותפילות על מנת לקרוע שערי שמים ולבטל את הגזרה הנוראה.
גם מצבה של הרבנית מברסלב יחנא שפרה בת סאסיא נותר קשה מאוד ואף היא זקוקה לרחמי שמים מרובים.
כידוע, מוהרא"ש (מורינו ורבינו הרב אליעזר שלמה) הוא מנהיגה של קהילת 'היכל הקודש' חסידי ברסלב שהוקמה בשנת תשל"ז ומאז התפתחה והפכה להיות הקהילה הבולטת והמרכזית בחסידות ברסלב. הוא מתגורר בבורו פארק שבארצות הברית ומכונה הצדיק מיבנאל על שם מרכז קהילתו ביבנאל עיר ברסלב המונה כ-400 משפחות של חסידי ברסלב, לשם הוא מגיע לביקורים תכופים בכל מהלך השנה. עשרות בתי מדרש וריכוזים נוספים של תלמידיו קיימים בכל רחבי הארץ ובארצות הברית. במהלך השנים קירב רבבות יהודים להשם יתברך ולתורתו של רבינו נחמן מברסלב זי"ע ואל דלתו הגיעו באופן קבוע עמך ישראל מכל המגזרים לבקש ישועה, ביניהם רבנים ואישי ציבור בולטים.
הנכם מתבקשים להעתיר בתפילה מעומק הלב בעבור מורינו ורבינו רבי אליעזר שלמה בן מלכה לרפואה שלימה וישועות בתוך שאר חולי ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.