רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בפברואר 2015

הקשקוש סביב ההקלטה של הצדיק מאזוז..

מאת חסיד חב"ד שפוי

אני הצבעתי בבחירות הקודמות לבן ארי , אודה ולא  אבוש לא שאלתי ולא עניין אותי כלל מי הרב שלו.. זה פשוט לא אכפת לי. הבנאדם גילה רצינות בנושאים החשובים לי כחסיד חב״ד וחשבתי בתום לב שיעבור את אחוז החסימה.. מי הרב שלו? מה זה מעניין
גם בקשר לאלי ישי זה שהוא העלה באוב את הרב מאזוז על מנת להראות לקהל נאמני ״דעת תורה״ של ש״ס שיש לו מרן משלו... שיערב
אני לא קונה את ה״לוקשען״ של העסקנים על הנאמנות למרנים הללו ולא את ה״לוקשען״ של המרנים בכבודם ובעצמם..
אני לא מצביע לו לא בגלל מרן זה ובטח לא בגלל מרן הקודם (ואם בגללם לא היה עולה על בדל מחשבתי להצביע עבורו) אני מצביע לו כי הוא מגלה נכונות וכנות ואכן חבריו למפלגה שטבון ומרזל אף הוכיחו את עצמם ועמדו במספר נסיונות.
כמו שלא הצבעתי לג׳ במ״ט בגלל ה״מועצת״ אלא בגלל הרבי כך היום הרבי אמר להצביע למפלגה החרדית ביותר ולא למפלגה שרבניה הם החרדים ביותר.. כי אני אין לי לו מהם ולא מהמונם
לנו יש מרן אחד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.