רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


מרן האדמור מויזניץ שליט"א בהוראה מיוחדת לתלמידי הישיבות, אין להתעסק בבחירות כלל, ביום הבחירות יש את "מצוות היום" מיד לאחר מכן לחזור לישיבות ולחזק את לימוד התורה אפילו שזה סוף זמן !!! בשעות האלה זה המבחן האמיתי האם אתה נשאר לשבת ללמוד או מתעסק בזוטות! !!
------------------
לשכתו של ראש העיר ניו יורק, ביל דה בלסיו, פתחה במשא ומתן עם נציגי הקהילה החרדית בנוגע לאפשרות של רגולציה מטעם הרשויות על טקסי ברית מילה, תוך שמירת חופש הדת.
רשויות הבריאות בניו יורק הביעו דאגה על כך שמוהלים נוהגים למצוץ את דם היילוד בטקס, דבר שלטענתם הוביל ל-17 מקרי תחלואה מתועדים של תינוקות בווירוס ההרפס.
------------------
נפתלי בנט מגיב לקמפיין 'המחנה הציוני' ובו תמונה שלו לצד יגאל עמיר: "בוז'י, תתבייש. אנחנו לא רצחנו את רבין, ההסתה של השמאל חצתה כל גבול".
 ------------------
'הקול החרדי': וועד העירוב של העדה החרדית בהודעה: כעת הסתיים בדיקת העירוב בירושלים, למרות השלג הכבד הכל תקין.
 ------------------
ברוך דיין האמת: הרה"צ רבי לוי רבינוביץ ז"ל נפטר בשבת, אביו של המקובל ר' גמליאל רבינוביץ מנהיג קהילת 'שבתי'.
 ------------------
הידרדרות במצבו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שעבר ניתוח להסרת גידול. הוא מורדם ומונשם. מקורביו: גילו גידול נוסף בגופו.
 ------------------
משה נוסבאום ב'ערוץ 2': מחר יחליט היועמ"ש אם לפתוח בחקירה נגד ראש הממשלה, במסגרתה עשויים לזמן את הזוג נתניהו לחקירה. במשטרה מעריכים כי תיפתח חקירה פלילית עקב עדות מני נפתלי.
 ------------------
 ברוך דיין האמת: בביה"ח 'מעייני הישועה' נפטרה בדק' האחרונות הרבנית לאה קרליץ ע"ה אשת מרן הגר"נ קרליץ.
 ------------------
הרכבת הקלה בירושלים החלה עם צאת השבת בפעילותה והיא בס"ד תפעל הערב כסדרה.
 ------------------
'המחנה הציוני' הוציאו תגובה חריפה נגד 'הליכוד', המנסים בכל דרך למנוע פרסום דו"ח מבקר המדינה על משבר הדיור לפני הבחירות. "זה הכתב אישום האמיתי נגד נתניהו. הדו"ח שיתפרסם עוד שבועיים ישלח אותו הביתה".
 ------------------
 נפתלי בנט ב'פגוש את העיתונות': "בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא. מאז פרשת אוחנה ספגנו מכה, מאז אנחנו מתחילים לעלות. אין לי ספק שנתניהו יפנה לבוז'י הרצוג. לא אדרוש להיות שר הביטחון".
 ------------------
הלוויות הערב: של הגאון רבי לוי רבינוביץ בשעה 21:30 משמגר ובשעה 22:00 מביתו בשכונת בתי ניטין להר המנוחות. של הרבנית לאה קרליץ בשעה 22:00 מביתה רח' רבי מאיר 6 לבית העלמין פוניבז'.
 ------------------
 ברוך דיין האמת: באלעד נפטר לאחר מחלה המחנך הרב מאיר ניישטט ז"ל, מלמד בת"ת קהל חסידים. השאיר 7 יתומים.
 ------------------
אבי שיף בטוויטר: מחממים מנועים: מטה ההסברה של 'יהדות התורה' מתכנס כעת עם הח"כים בבית 'דגל' בב"ב.
 ------------------
דוברות ש"ס: מחר בשעה 11:30 בבוקר ייערך כנס תמיכה ענק בנתיבות בהשתתפות: נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן, חברי המועצת: הגר"ש בעדני, הגר"ר אלבז והגר"ד יוסף ויו"ר ש"ס אריה דרעי..

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
גרוזמן ב'nrg': נחשפת הקלטה של מרן הגר"מ מאזוז התוקף בחריפות את אדמו"רי חב"ד: "פאה, סעודה שלישית, אכילה לפני שחרית, שינה בסוכה. הם חושבים שהתורה ניתנה ביד האדמו"ר. בכל דור האדמו"ר מחדש משהו אחר נגד ההלכה".
 ------------------
יאיר לפיד ב'ערוץ 10': "לא אשב בממשלה שתעשה שינויים בחוק הגיוס או תבטל את הסקנציות הפליליות".
 ------------------
סערה בחב"ד! אלקיים חושף בגל"צ עוד קטעים מההקלטה של הרב מאזוז. מכנה את חסידי חב"ד: "נוצרים בגלימה של יהודים! וקובע שהרמב"ם היה דן אותם לשריפה, תפילתם פסולה, שמע ישראל שלהם פסול, ספר תורה שכתבו - יישרף".
 ------------------
 בכיר במשטרה ל'ערוץ 10': "מני נפתלי לא חידש דבר בעדות שמסר ביום חמישי"
 ------------------
ישראל כהן בטוויטר: גפני מגיב למאמר בהפלס ונכנס חזיתית בפלג הירושלמי: "לא בהפגנות נפתור את גזירת הגיוס. רק בהצבעה וחיזוק כוח המפלגה".
 ------------------
דוברות איחוד הצלה: עשרות מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' מאבטחים כעת את מסע הלוויית הרבנית לאה קרליץ ע"ה אשת מרן הגר"נ קרליץ שליט"א, ההלוויה יצאה לפני שעה קלה ממעונו של מרן הגר"נ קרליץ שליט"א ברחוב רבי מאיר 6 בדרכה לבית העלמין פוניבז' בעיר, יחידת האפנולנסים ואמבולנס של הארגון מלווים את האלפים וערוכים לתת מענה רפואי מהיר במידת הצורך .
 ------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: סערת ההקלטות של הגר״מ מאזוז!
חושף הפרשה אוריה אלקיים גל״צ בראיון: ״מדובר בדברים חריפים וקיצוניים מאוד. חלקם נגד המשיחסטים וחלקם נגד כל חסידות חב״ד. בדעותיו הרב כנראה נגד חב״ד״.
איש חסידות חב״ד יעקב גלויברמן בראיון: ״זה הזוי ומוזר כזאת הקלטה. התוניסאים היו תמיד בידידות עם חב״ד. בעקבות ההקלטה יהיה קרב קשה על הקולות שלנו בין: יהדוה״ת, ש״ס ויחד״.
ח״כ יעקב מרגי המקורב לחב״ד בראיון: ״כל חיי הציבורים פעלתי למענם. בחב״ד חייבים לנו הכרת הטוב. התביעה שלנו מרבני חב״ד שלא יתמכו רשמית במפלגה שהיא נגד ש״ס, שיתנו חופש הצבעה״.
מני גירא: ׳יש עתיד׳ גונבים את הקרדיט של גפני: הח"כ החרדי יזם את המס המאוחד לבני זוג, וכן את הקצבאות לניצולי שואה. ׳יש עתיד׳ שבתקופת לפיד באוצר העבירה את היוזמות, משתמשת בהן בקמפיין כיוזמות של המפלגה.
החלו הכינוסים ב׳דגל׳ - נחום אדלר מראשי המטה בב״ב בראיון: ״האברכים לא התבקשו להפסיק את הלימוד, אלא לגייס חברים בשעות הפנאי. בימים הקרובים נארגן כינוס ענק לנשים״.
ש״ס משיקה הערב קליפ מרגש על הגר״ע יוסף. בני אלבז ואריה דרעי בדואט באולפן. אלבז בראיון: ״התעקשתי שדרעי ישיר גם בקליפ״.
------------------
מהדורת חצות בסקופים:
• ההקלטה של הגר”מ מאזוז תשפיע על ההצבעה של חסידי חב”ד?
ההקלטה המלאה מתוך הראיון לערוץ 2000.
ב'יחד' מגיבים: "גם הרב עובדיה דיבר בעבר נגד חב”ד, הזמנים השתנו".
• העיתונאי חיים גריידינגר: "ביהדו”ת משוכנעים שביום הבחירות כולם יצביעו להם. אם יצליחו להגיע להסכם אחדות עם כולם יש סיכוי למנדט השמיני".
• הקלטה מנאומו של ח”כ גפני בבני ברק נגד ההפגנות.
והעסקן אשר לפקוביץ מהכינוס של בני תורה באולמי בוהוש: "גפני בערב הבחירות הקודמות אמר שיש לא הסכם עם נתניהו לגבי החוק, בגלל ההסכם הזה בדגל התורה עשו הכל למנוע הפגנה בארה”ב. עכשיו ברור שבג”צ לא יתן לבטל או לשנות את החוק".
 ------------------
דוברות מפלגת 'יחד' מבהירים: "אין תגובה רישמית על ההקלטה מהגר”מ מאזוז". התגובה שפורסמה ב'סקופים' הינה על דעת פעיל במפלגה ולא משקפת את עמדת המפלגה בנושא.
 ------------------
בהלווית הרבנית קרליץ ע"ה השתתפו הערב: הגר"ח קניבסקי, הגר"ח גריינמן, הגר"ג אדלשטיין והגר"ד לנדאו.
 ------------------
עופר חדד בטוויטר: אלקיים פרסם הערב הקלטה של הרב מאזוז נגד החבד"ניקים. פוטנציאל הנזק של ההקלטה הזו לישי עשוי להיות גבוה מהקלטת של מרן נגד דרעי.
 ------------------
ח"כ יעקב ליצמן ב'קול חי': "באופן חד וברור עם לפיד לא נשב, לא נאמר עם מי כן. נתניהו מוטרד מדו"ח הדיור כי אין דיור. האשם בכך הוא לפיד".
 ------------------
עמי מימון ל'ישראל היום' על פטירת בנו: "בגיל 3 אובחן כלוקה במחלה נדירה. גילינו שיש לו מחלה שיש רק לעוד שישה ילדים בארץ. אמרו לנו שיחיה עד גיל העשרה, האמנו שיחיה שנים רבות. לפני שנה הכנסתי ס"ת לרפואתו".
 ------------------
 בעקבות סערת הקלטת: נפתלי בנט בטור אישי מיוחד ב'בחדרי' על הקשר והאהבה שהוא רוחש לחב"ד. חושף: "בזכותם חזרתי בתשובה עם כל משפחתי".
 ------------------
'כיכר': 'הפלג הירושלמי' יצאו הבוקר בקמפיין נגד 'יהדות התורה'. הדביקו מודעות בכל הריכוזים החרדים, כשהמודעות מעוצבות באותו עיצוב גרפי של יהדות התורה ונכתב בהם: "לא עוד - די לשנאת חינם והרס הישיבות".
------------------
נשיא מועצת חכמי ישראל
מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז ערך אתמול ביקור במוזיאון גוש קטיף.
מרן הגר"מ התבטא: לא לחינם שרון שכב שמונה שנים כמו שהיה, זה עונש על מה שעשה".
כמו כן הזכיר את דברי מרן הגר"ע זצ"ל על אריאל שרון.
בספר האורחים כתב הרב:
"תשע וחצי שנים אחרי חרבן גוש קטיף, הקב"ה יחזירהו לנו בקרוב"
והוסיף ובירך:
"כי ניחם השם ציון ניחם כל חורבותיה וישם מדברה כעדן... ששון ושמחה ימצא בה, בב"א.
------------------
מגזין הלילה של הנייעס החרדי:
הרב אברהם קנלסקי מעסקני חסידות חב"ד בראיון: הקלטת לא הודלפה על ידי מישהו ספרדי, אלה מישהו אחר (רומז ליהדות התורה). הקלטת לא פוגעת בכלל ברבי מחב"ד. מעניין למה לא מפרסמים על הלוחות הברית וחלוקת הנרות, שהרב מאזוז שיבח את חב"ד ועשה כדרכו של הרבי?
העיתונאי מענדי גרוזמן שחשף את הקלטת של דברי הרב מאזוז נגד חב"ד בראיון:"הקלטת הפכה לשיחת היום בחב"ד, אי אפשר לדעת כרגע כמה נזק הקלטת הזו עושה. הרב מאזוז דיבר גם הרבה דברים בעד חב"ד ובעד הרבי, החידוש הוא שהוא אמר גם דברים אחרים. הקלטת היתה חייבת להתפרסם בכדי שחסידי חב"ד יקבלו פרופורציות!".
הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת משה פלדמן ובהשתתפות ידידיה חסון אבי שיף,ויוסי בן עטר.והערב:הקלטת נגד חב"ד.למי היה האינטרס שתצא ומי באמת ירוויח קולות שיברחו?כנס ש"ס מחר,למה דוקא נתיבות?יאיר לפיד הסנקציות הפליליות,והאם הישראלים יתנו לו צ'אנס נוסף?
יוסי זיליקוביץ ממירון מספר בראיון:לאחר שבשנה שעברה התושבים היו מנוים ימים רבים מחשמל,משפחות רבות רכשו גנרטורים.על השלג שהתחיל ביום רביעי,המכולות שנשארו פתוחות התפילות השבת בציון הרשב"י.והאם עדיין יש מה לראות במירון המושלגת?
יוסי רפאלי מתנדב באיחוד הצלה' בראיון:"פנו אלי מחסידות תולדות אהרון שהאדמו"ר צריך לחזור מחתונה בבני ברק לירושלים, המשטרה חסמה את הדרך בשער הגיא, לכן נאלצתי להסיע את האדמו"ר בג'יפ שלי דרך כביש 38 אשתאון ועין כרם, הדרך לקחה שעות ארוכות עם ניסים שראינו בדרך!". מה האדמו"ר עשה במהלך הנסיעה הארוכה והמפרכת, ומה היו הסכנות בכביש הקפוא?
שרגא הופמן סמנכ"ל איחוד הצלה מסכם בראיון את סערת השלגים החולפת:"אנחנו אחרי מבצע 'מרבד לבן' 2, לשמחתי לא חזרנו על הקטסטרופה של שנה שעברה, הצירים היו פנויים וזה הקל על המעבר של כוחות ההצלה". ובאיזה אירועים מיוחדים טיפלו המתנדבים?
אחסין אבו עלי 'גוי של שבת' בשכונות הצפון בירושלים בראיון:עבדתי כמעט ללא הפסקה,הגשמים הסוערים גרמו להפסקות חשמל בבתים רבים,ומה הפריע לו בדרך לבית החולים עם יולדות?
להאזנה: 055-980-8000 או: 0542394061 מכשרים.
תוכנית המטה מערוץ 10/פגוש את העיתונות מערוץ 2 לאחר סינון!!
054-6131648- או מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.