רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בפברואר 2015

הרופאים קבעו כי אין להם סיכוי: לאחר שמונה שנות המתנה - הזוג חבקו בן


הרב משה שלזינגר יו"ר ארגון "פרי חיים" הוזמן להשתתף בשמחת ברית לבן שנולד לזוג מירושלים לאחר שמונה שנים של המתנה, ולאחר שהרופאים קבעו כי אין להם סיכוי. רופאי הדסה עין כרם שליוו את לידת התינוק התרגשו כאשר העובר יצא בריא ושלם, למרות כל התחזיות הרפואיות.

הרב משה שלזינגר יו"ר ארגון "פרי חיים" אשר עוזר כבר למעלה מ 25 שנה למעוכבי ילדים סיפר: "אנו מלווים את הזוג הזה כבר שנים רבות, ידעתי את דעת הרופאים ולמרות כך התעקשתי שיעשו טיפול מסוים שכולם אמרו לי שזה לא יתפוס, אני מאד שמח שברוך ה' הקב"ה נתן לי את הדעה הנכונה והזוג הזה זכה לילד משלהם לאחר 8 שנים של אכזבות קשות ביותר, זכיתי להשתתף בשמחת הברית ולא היה משהו שלא הוזיל דמעה, פשוט מרגש לראות את הזוג היקר הזה מחזיקים ילד משלהם למרות דעת הרופאים, כשיצאתי משמחת הברית התקשר אלי אחד מגדולי הרופאים באסותא ואמר לי הרב שלזינגר אני פשוט לא מאמין, אמרתי לו זה לא אני זה הקדוש ברוך הוא".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.