רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בפברואר 2015

ווארטים


״כאב גורם לך להיות חזק יותר,
פחד גורם לך להיות אמיץ יותר,
לב שבור גורם לך להיות חכם יותר״.

אליעזר שלמה שיק בגימטריה י"ז שבט תשע"ה...

בדחן מספר : נכסתי פעם לחתונה והנה אני רואה אחד עומד ודורש. בעל השמחה מגיע אלי והוא אובד עצות, הוא אומר לי: דרשן זה דורש כבר שעה וחצי ואין מי שיעצור בעדו, כל הרמזים הגלויים והנסתרים לא הועילו. אולי אתה יכול לעשות משהו בנידון. אין בעיה עניתי לו. ממשיך לספר הבדחן .לקחתי נייר וכתבתי שלש מילים. מסרתי את זה לילד שימסור זאת לדרשן. הבעל דרשן קורא את הכתוב, ואומר: ובא לציון גואל בב"א. וגומר את דרשתו. בעל השמחה ניגש אלי ושואל אותי: ר´ בדחן, איזה כישוף עשית פה ? מה כתבת לו ? שלש מילים כתבתי לו: דיין אוזן איז סיריצן...(המנסיים שלך קרועות). .
ופעם מישהו העביר פתק לדרשן, לקח הדרשן הפתק ושם אותו בצד, אחרי שהוא סיים כל מה שהוא רצה להגיד (כעשרים דקות) הוא אומר להקהל עכשיו אני יקריא לכם פתק שהעבירו לי והנה כתוב "יש לכם עוד חמש דקות לדבר!!"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.