רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


גירא ב'קול חי' - ניתוח המספרים של מפלגת 'יהדות התורה': המנדט השביעי מתנדנד, עם כל הכבוד לסקרים יש מציאות ויש מספרים
--------------
דרמה ב"בית מתתיהו": ראש הישיבה הגר"ב ויסבקר שליט"א, הודיע להורי הבחור שנעצר בכביש ז'בוטינסקי, כי הישיבה מתנערת ממעשים אלו והבחור מסולק מיידית מהישיבה
--------------
מאות אנשי תקשורת בישיבת פונביז'. מרן הגאון רבי גרשון אלדשטיין בשיחה כעת בישיבת פונביז'. עברנו נסיונות קשים בישיבה נעבור גם את הנסיון הזה. הקול קול יעקב והידים ידי עשו. אם אנחנו נחזק את הקול יעקב לא יהיו ידי עשו. רבי מאיר היו לו שכנים בריונים שמציקים לו בעי עלייהו רחמי ועשו תשובה
--------------
עוד מגיב מאיר גל לעליזה לביא: "בכדי לקושש מעט תשומת לב בתקופת בחירות, הכי קל להפוך את הנשים החרדיות למסכנות. אנו, בניגוד אליכם, איננו עושים שימוש בתמונות נשים, וגם לא נעשה. אצלנו אישה היא לא חפץ".
 --------------
עסקן קברי הצדיקים רזיאל אוחנה בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "בחסדי שמים הוסר החשש הביטחוני בגבול הצפון ובס"ד הילולת אשר בן יעקב תתקיים כמתוכנן החל מיום ראשון הקרוב וביום שני, ציונו הקדוש ממוקם ב'רמות נפתלי' שבסמוך לקיבוץ מלכיה, ביום א' בלילה (אור לכ' שבט), בשעה 9:30 תיערך סעודת ההילולא בסמוך לציון"
 --------------
תוכנית חדשה תשודר החל ממחר ברדיו 'קול ברמה' "שנים הפוך" - בימי שני ורביעי בהגשת הצמד יקי אדמקר ויניב מאירי, בין 10 ל-11 בבוקר
 --------------
הרב דב לנדאו הודיע הבוקר על פרישתו מכשרות 'חוג חתם סופר'.
 --------------
בשער שבועון 'כפר חב"ד': גאב"ד 'העדה החרדית' הגרי"ט וייס, מספר לראשונה על קשריו עם הרבי מחב"ד.
 --------------
יו"ר ועדת הבחירות אסר על מפלגת 'הבית היהודי', לחלק ערכות פירות ט"ו בשבט כחלק מתעמולת בחירות.
 --------------
ח"כ יעקב ליצמן מבהיר הערב בראיון ל'ערוץ הכנסת': "לא נשב עם יאיר לפיד בממשלה בשום פנים ואופן".
 --------------
יהדות התורה: משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' ינהל את הקמפיין במגזר החרדי. 'בראשית' במגזר החילוני.
 --------------
'ווינט': נחשוף בקרוב - כך שתלה המשטרה מצלמות סמויות בלשכתו של ראש עיר מוכר
--------------
המטה הדתי של 'יש עתיד': עליזה לביא וליהיא לפיד רעייתו של יאיר לפיד יערכו יחד טקס הפרשת חלה ביום חמישי בנתניה
 --------------
יעקב אמסלם מאתר 'כל הזמן' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "נציגי 'חרדים עובדים' נפגשו עם ח"כ יצחק כהן, הסיכומים: ש"ס תפעיל מטה אקדמאים ותוקם לשכה שתפעל שתפעל לקידום חוקים שיסייעו לציבור העובדים במגזר החרדי".
 --------------
הוסר איום השביתה: תנועת הרכבות תתקיים מחר כסדרה
 --------------
נדחתה העתירה על תעמולת בחירות של עמותת חדו"ש נגד רדיו 'קול ברמה'

להמשך המבזקים כנסו כאן



 --------------
יעקב ריבלין בטוויטר: זהו. הקץ לביקורת והספקנות. יש כבר מטה מרכזי ל'יהדות התורה'. רשמו את הכתובת. פינסקר 70 פתח תקוה. ההשקה מחר. כולם מוזמנים.
 --------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: ח״כ אמנון כהן שפרש מרשימת ש״ס לכנסת חושף בראיון: ״כבר כשאריאל אטיאס פרש לעסקים, משפחתי ביקשה גם שאפרוש. אריה רצה לתת לי מקום 4. החלטתי לפרוש מהכנסת אבל להישאר בש״ס. אני הולך לעבוד קשה בבחירות״.
--------------
מני גירא: ״חוצים כל גבול אפשרי: מפגין מקרית ספר הערב בצומת שילת התבצר עם עגלה ובה תינוק, במרכז הכביש וחסם את התנועה. ובינתיים, דוכנים בלונדון מגייסים כסף למאבק עם פירסום שמות העריקים״.
--------------
בש״ס פונים לחרדים העובדים. עורך ׳כל הזמן׳ יעקב אמסלם בראיון: ״הפגישות איתם החלו לפני שבועיים. לא מדובר במצביעים פוטנציאלים של ׳דגל׳. הם מגובשים חזק ברשת ורוצים לקבל יחס הוגן״.
--------------
שליח חב״ד בחברון יוסי נחשון בראיון: ״הפיגוע סוכל במבנה שלנו בקצה הישוב. אין לנו שמירה 24/7 ומסתובבים שם כל יום 50 איש. הערכה: מדובר בחוליה שלא מתגוררת באזור״.
--------------
מוטי סגל עורך ׳קוקר׳ בראיון: ״המחלוקת בציבור החרדי דווקא מחזקת את פעילי השטח, להוכיח שמסוגלים להביא את המקסימום. סורוצקין עובד חזק בחוגי בית בציבור החילוני. מחר פתיחת המטה של יהדוה״ת - מבטיחים לנו שהשטח יתעורר״
--------------
מהדורת חצות בסקופים: בועדה נגד גזירת הגיוס מבטיחים סוף שבוע סוער בצמתים, על רקע המשך מעצר ארבעה בחורי הישיבה שלא התייצבו.
• עו”ד אביחי חג'בי: בן ישיבה שנעצר שלשום בהפגנה בצומת אשדוד ישאר הלילה במעצר לאחר שהמשטרה הגישה ערעור על שחרורו, כל השאר שוחררו.
• אליהו אליוביץ מרוטרניק בראיון: הצבא העביר את בחורי הישיבה מכלא שש לכלא ארבע, שם ישהו הארבעה יחדיו.
• ח”כ אמנון כהן בראיון: אני ממשיך לשמש נציג העדה הבוכרית בש”ס, דרעי הודיע לי כי אם אבקש בעתיד הוא יחזיר אותי לרשימה, וזו הסיבה שלא מונה נציג במקומי מהעדה הבוכרית.
• הדרדרות במצבו של הצדיק מיבניאל, גבאו אשר סלאמה בראיון: המכתבים שהרב כותב מצמררים. מידי יום שישי כאשר הרב בארץ הוא הולך לחלקת הקבר שלו, הרב לא הגיב טוב לטיפול והמצב שוב קריטי.
• מדוע נותק זרם המים ממקוה קהל חסידים בביתר? גבאו של הגר”מ הלפרין בראיון.
 --------------
תמונות ברשת: תלמידי ישיבת 'קול תורה' שורפים את עיתוני 'הפלס' באש כמחאה על הפגיעה בראש הישיבה.
הקמפיין של 'יש עתיד' על גיוס החרדים עלה הבוקר: "לפיד הבטיח: כל צעיר חרדי יקבל צו גיוס - יש עתיד נלחמה לשוויון בנטל וניצחה"
 --------------
ח"כ יעקב אשר לעליזה לביא: "הצביעות הנוטפת מדאגתך לנשים החרדיות מעוררת גיחוך, לא אשכח אייך חרף בקשותיי מנעת דיון על ביטול הצהרונים לילדי אמהות חרדיות עובדות. את דואגת לחרדיות בדיוק כמו שלפיד דאג לחרדים".
 --------------
ברוך דיין האמת: הרה"צ צבי כהנא, האדמו"ר מזידטשויב ירושלים (מרחוב תחכמוני) חתנו של האדמו"ר מטשאקווא שליט"א, בשבת חל יום היוארצייט של אביו
 --------------
ח"כ יעקב אשר ב'קול ברמה': "כשעליזה לביא ואנשיה מקיימות הפרשת חלה, אני בטוח שהם מתפללות שהציבור החרדי לא יהיה מאוחד, ורק לחודש הקרוב, זה מה שהם צריכים. נקווה שאף אחד לא ישחק לידיים של יאיר לפיד".
 --------------
הרב דוב ליאור עזב הבוקר את קריית ארבע ועבר דירה לירושלים.
 --------------
 בש"ס מציגים הבוקר את קמפיין 'השקופים' גם למגזר החרדי: "אברך שקוף". הקמפיין יכלול מספר דמויות שקופות שיגוללו את גזירותיה הקשות של הממשלה.
 --------------
יעקב אשר ב'קול ברמה': "חרדים עובדים' זה הגדרה שקשורה רק לבחירות. אדם שגדל בישיבות וכפוף לדעת תורה, הוא אדם חרדי מבחינתי ולא משנה מה צבע החולצה או העניבה שלו. אנחנו משפחה אחת גדולה ועוזרים לכולם".
 --------------
'ערוץ 2': כתובות נאצה "צפו פגיעה" התגלו בת"א נגד הנשיא ריבלין עקב ביקורו בחברון. המשטרה פתחה בחקירה.
 --------------
גבי קלרמן קמב"ץ זק"א נגב בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24" מצומת להבים: "הסתיים חילוץ גופות הנפגעים, ערכנו בזירה מניין לתפילת מנחה עקב התקרב השקיעה, מדובר בזירה קשה מאוד".
 --------------
איש התקשורת דוד חכם החל להגיש תוכניות אקטואליה בערוץ 'הידברות'.
 --------------
מוקד זק"א: נס בצרפת. שני מוסלמים תקפו ודקרו 3 שוטרים שאבטחו את המרכז הקהילתי. אחד המחבלים נתפס. אין נפגעים מהקהילה היהודית.
 --------------
ח"כ אמנון כהן מש"ס ב'קול חי': "אלי ישי התקשר אלי ביום חמישי, ואמר לי בא תעזור לנו. אמרתי לו: ידידי, אני נשאר בש"ס פרשתי מרצוני מהכנסת. נפגשתי היום עם אריה דרעי, על הקמת מטה לעדה הבוכרית"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.