רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בפברואר 2015

שדמות עמורה - פרקים מחייו של ריש בריוני דוד מיכאל שמידל - התנהגותו המחרידה כלפי אביו

מאת עדה'ניק

מפרסמין את החנפים מפני חילול ה'
בימים הקרובים נפרסם סדרה של סיפורי השחתה ורשעות מחייו של הנוכל הידוע הצבוע המתחסד דוד שמידל מנכ"ל אתרא אתרא קדישא - פרטים ועובדות מדויקים כפי שנמסרו על ידי מקורביו ומכריו בעבר.

כיצד דוד שמידל התעלל באביו ז"ל - פרק א'

דוד מיכאל שמידל הוא בן יחיד לאביו הר"ר פנחס שמידל ז"ל, אביו ז"ל היה יהודי ירא שמים ויקה בכל עצמותיו, אביו ז"ל התגורר בעיר וינה באוסטריה לפני המלחמה והצליח להינצל מגיא ההריגה וקבע את מושבו בארץ.
למרות שחזותו החיצונית היתה כשל בן אשכנז מובהק, והיה מגלח את זקנו כמנהגם של הייקים, היה הוא ירא שמים עצום בכל עצמותיו חרד ומדקדק במצוות ואוהב תורה ולומדיה.
לעומתו, בנו יחידו דוד שמידל בעקמימותו כי רבה נהפך לפרומער רשע, וכעשיו הרשע החל לחפש חומרות מתחת לפני הקרקע, ובצביעות והתחסדות הציג את עצמו לפני הבריות כפרוש וירא שמים, ובקרבו ישים ארבו.
דוד שמידל התבייש מאד באביו ז"ל ובצורתו החיצונית שהיה גלוח זקן, ובליבו בז לאביו וביטל את כבודו עד לעפר, ולא די לו בזאת, אלא ברשעותו כי רבה התעלם לגמרי מאביו מולידו, וכשהוא נפגש עם אביו ז"ל היה מורה לילדיו לקרוא לו בשם "הדוד" ולא בשם "הסבא", וזאת כאמור מכיון שהתבייש באביו שהיה ירא שמים מרבים ואיש צנוע ועניו.
אביו הר"ר פנחס ז"ל לקח את הבזיון הנורא שעולל לו בנו הרשע דוד שמידל עד לנפשו, וכאב מאד איך בנו יחידו מתעלם מעצם קיומו, הוא היה מגיע לחנות ירקות הירקות של ברמינקא בבני ברק ומתנה את מר גורלו שהוא יהודי ניצול שואה בלי כל משפחה וקרובים, ובן יחיד יש לו צבוע מתחסד שמתעלם ממנו ומבזה אותו, ואף לא נותן לנכדיו אהובי נפשו לקוא לו בשם "סבא".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.