רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בפברואר 2015

החילול ה' הוא עצום - עכשיו כל החרדים גנבים!

מאת מונסיער

הכל התחיל מסקווירא, כזכור, הם ניסו לקנות בניין ששווה מיליונים במחיר מצחיק ע"י שהם שיחדו שמאי מקרקעין, השמאי הורשע, המכירה בוטלה, והם בחוצפתם ניסו את כל המשחק פעם שנייה, אבל הפעם הם הסתבכו בצורה רצינית והעותרים מבטיחים לא לשתוק להם, אבל לא ניכנס לפרשייה ההיא כרגע, נמתין להתפחתות הדברים.
בינתיים' הנזק שיצא מזה הוא מיידי ועצום, כעת סירבה העירייה לממן שיפוץ שני מבנים אחרים שאמורים לשמש את הציבור החרדי, מדובר בסכום של 40 מיליון דולרים שהעירייה הייתה אמורה להעביר כבר בשנת 2012 וככל שעובר הזמן מתבהר התמונה, העירייה אומרת כעת במפורש שהיא לא סומכת על החרדים אחרי שהם הוכיחו נוכלות פעם אחר פעם בכל הקשור לכספים.
אחד מבכירי מדינת ניו יורק שלח מסר לעירייה לבל יעבירו כספים עד אשר זה יהיה בפיקוח חיצוני מטעם המדינה עצמה, זהו! נגמרו החגיגות! את מכתבי התודה אפשר לשלוח לראשי שיכון סקווירא שחשבו שהם יותר חכמים מכולם והם ילמדו את האחרים איך גונבים נכון, זה לא הצליח להם עם הבניין ועכשיו רק עשו נזק לכל הציבור החרדי בראמפו.
'ליבי עם ההורים שרק רוצים שילדיהם ילמדו בבניין משופץ שאינו מתפורר, מסר האחראי מטעם העירייה, והוסיף, 'אך לא נוכל להעביר את הכסף עכשיו כי קיים חשש סביר שהכספים לא יגיעו ליעדם'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.