רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בפברואר 2015

פנית חירום ל'יהדות התורה': להוציא את כולם לערי השדה ולהביא 2 מנדטים נוספים - התשובה לזקן ממרא משערי חסד

מאת הירא והחרד

המלחמה כעת היא על כבודם של גדולי ישראל. לפני 100 שנה כל תפקיד ההשכלה והציונות היה להחריב את המוסד הקדוש של גדולי ישראל והרבנים כדי להביא להתפרקות העם היהודי. כעת נמצאת לה קבוצה מטורפת שעושה אותם מעשים באיצטלא של גזירת הגיוס שהכל שקר וכעת התגלה קלונם שאומרים שכל תפקידם לעלות את קרנו של יאיר לפיד ולהוריד מנדטים ליהדות התורה.
 
אני קורא מכאן מעל הבמה של 'בעולמם של חרדים' בראשות הגאון החסיד, גדול מזכי הרבים בדור האחרון רבי חיים שאולזון שליט"א האיש שעומד בפרץ להגן על כבודם של גדולי ישראל ולא נותן לכת המחבלים לבזות את מרנן ורבנן, ורק בזכות מלחמתו, כל העולם נחשף לפשעיהם האיומים והצליח ברוב חכמתו ותבונתו להסיר מאותו כת את המסך, לכל ראשי יהדות התורה ולכל הרבנים, החל מהיום להוציא עשרות אלפי פעילים לכל ערי השדה שכל משפחה בציבור החרדי תתחייב להביא חמישה קולות נוספים ליהדות התורה, וזאת תהיה תשובת המחץ לכת המבזה ופועלת בעורמה ובתחכום נגד גדולי ישראל שליט"א.
 
ולך הרב שאולזון אני קורא מכאן כפי שרק אתה יודע לעשות זאת, להסיר את הכפפות ולהלחם באותם ממשיכיסטים מלחמת חורמה עד לחיסולם הסופי ולהבאת הניצחון הגדול ביום הבחירות.
 
אנחנו בעזרת ה' נביא את הניצחון הגדול על אותה כת שבתאית משערי חסד שכבר החלו להאמין בשיתוף ונהפכו לכת עבודה זרה ממש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.