רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בפברואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

הרב בנימין גולדמן מקהילת ברסלב ביבניאל מספר על השבת הקשה שעברה הקהילה לאחר פטירת מנהיג הקהילה מוהרא"ש שיק זצ"ל, הבכי של בנו הרב משה שיק במהלך אמירת הקדישים, וההיערכות להלוויה.

העיתונאי והתחקירן הרב אליהו קאופמן בראיון פרשנות נרחב על ההקלטה שנחשפה של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בימיו האחרונים עם אלי ישי, כמה שווים אנשי 'בני תורה', והאם הם אכן ימנעו מהצבעה בבחירות הקרובות.

מנהל בית חב"ד בראשון לציון הרב יצחק גרוזמן מספר על המיזם החדש בראשון לציון - קבלת SMS על זמני כניסת ויציאת השבת במימון העירייה, ומדוע הוא ימשיך בהפעלת המוזיקה בכניסת השבת למרות ההתנגדות, וניסיונות הפשרה של שליחת ההודעות במקום המוזיקה.

הפרופסור עמירם גולדבלום – ממקימי "שוויון" בראיון: "לאחר דיון בן 3 שעות, החליט הפרלמנט הבלגי ברוב של 75 נגד 52 להכיר במדינה פלסטינית במסגרת הכרה כוללת של האיחוד האירופי. זהו הפרלמנט השביעי במערב אירופה הקורא להכיר בפלסטין בחודשים האחרונים".

והרב מרדכי מלכה רב המועצה האזורית באר טוביה שהשתתף הערב בכנס פעילי 'יחד' באשדוד מבהיר כי הזמינו אותו למסור שיעור בסעודת 'מלווה מלכא' ולא ידע שמדובר בכנס פוליטי, והוא קורא להצביע רק לש"ס למען המשך מורשת מרן".

להאזנה חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0526255104 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.