רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בפברואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ירון אברהם הכתב הפוליטי של ערוץ הכנסת בראיון: "סקר חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה כי למרות פרשת הבקבוקים ו-V15  הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר עם 25 מנדטים, מנדט יותר מ'המחנה הציוני' שמקבלים 24 מנדטים  - הבית היהודי צונח ל-14 מנדטים, ומפלגתו של אלי ישי עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 4 מנדטים".

הרב דני כהן שליח חב"ד בחברון בראיון: "היום הותר לפרסם מה שידענו כבר לפני כחודש, בחסדי שמיים נמנע פיגוע גדול בבית חב"ד בחברון, נעצרו שני מחבלים תושבי חברון שהכינו מטען צינור ורצו להפעיל אותו בכניסה לבית חב"ד. בשבוע הבא בעזרת ה' נערוך סעודת הודיה להודות לקב"ה על הניסים הגדולים"

הרב נתנאל יוסיפון, מייסד מיזם טו"ב הארץ בראיון: "בט"ו בשבט זה הזמן להתחבר לארץ הקודש ולאכול מפירות ארץ ישראל, לשבת יחד ולהנות מהטוב שהקב"ה מביא לנו". והאם יש בעיה השנה להנות מפירות ארץ ישראל עקב שנת השמיטה?

הרב יצחק מעודה מקהילת ברסלב ביבנאל בראיון: "בשעות האחרונות חלה הידרדרות חמורה במצבו של מנהיג הקהילה מוהרא"ש שיק עקב טיפולים רפואיים שהשפיעו עליו לרעה, אנו ביבנאל עיר ברסלב ממשיכים כל העת בעצרות תפילה וזעקות לבורא עולם שיקרע את רוע הגזרה" וחושף: "בזכות התפילות רעייתו של מוהרא"ש שלקתה במחלה נרפאה והמחלה נעלמה".

ופעיל הר הבית יהודה גליק בראיון: "אני קורא להתפלל לרפואת הפצועים והפצועות בתאונה שאירעה היום בנגב בה נהרגו שמונה נשים ונפצעו עשרות מתושבי הכפר הבדואי חורה שחזרו מפעילות המחאה נגדנו במסגד אל-אקצא. אני מציע לעשות בהר הבית תפילה משותפת יחד עם המוסלמים לרפואתם, ברור לי שיש מוסלמים שישמחו להצטרף, אפשר לומר כי הם חזרו מהעבודה, מי שמשלם להם שיגיעו להפגין נגדנו זה התנועה האיסלאמית הצפונית''

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0526255104 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.