רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בפברואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24

משה הלר 'מידיעות ירושלים' בראיון: "שם המשפחה ישי הפך לנפוץ למדי בקרב משגיחי הכשרות, אחים של ח"כ אלי ישי משגיחים על כמות מכובדת של חנויות. אחיינו מתתיהו ביטון ונהגו לשעבר של הח"כ משגיחים גם הם על כמות בלתי מבוטלת של עסקים". ומה הגיבו כלל הגורמים לנתונים שחשף?
הרב שבתאי מרקוביץ מנכ"ל 'כשרות למהדרין' בראיון: "השלג הנדיר שירד ביסוד המעלה בשבוע שעבר הציל מטע תפוחים של שומר השמיטה, באוצר בית הדין של הגר"י אפרתי מציינים כי "משמים ריססו את העץ ש"שומר שמיטה", "באופן טבעי" לעומת כל המטעים שריססו".
חובב ינאי  דובר 'שבוס', האגודה לתחבורה שיתופית בירושלים, מספר על היוזמה החדשה להפעלת תחבורה שיתופית פרטית בשבת בעיר ירושלים, ולדבריו: "הפרוייקט מיועד לחילונים שבכל מקרה כבר נוסעים בשבת, החברה לא תפעיל אוטובוסים בתוך ובסמיכות לשכונות החרדיות, ויש לנו הסכמה שבשתיקה למהלך". והאם היוזמה היא פוליטית?
ושלומי מלכא מנהל אגף פיקוח ואכיפה עירונית של עיריית בני ברק בראיון: "ערבי שוהה בלתי חוקי נעצר היום לאחר שנחשד כי גנב מוצרים בסופרמקט בבני ברק, כשהוא מחופש לחרדי - וברשותו סכינים וגז מדמיע. במהלך העיכוב התעורר חשד לגבי החשוד שדובר עברית רהוטה והוא הועבר לחקירות מרחב דן וגורמי הביטחון".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.