רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בפברואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24

ירון אברהם הכתב הפוליטי של ערוץ הכנסת בראיון: "נתון מעניין בסקר שפרסמנו היום בערוץ הכנסת - אלי ישי מגרד את אחוז החסימה מלמעלה הפעם. יותר קרוב ל-4 מאשר ל-5. בערך 4.3". מגיב לטענות נגד הסוקר מנחם לזר, ומפרשן את שאר תוצאות הסקר והקמת ממשלה עם החרדים.
דב מייזל מארגון 'ישראלייף' בראיון מ'כינוס רבני אירופה' בפראג: "ערכנו היום תרגיל והדרכה להגנה עצמית בסיסית לרבני קהילות יהודיות מרחבי אירופה שידעו איך להגיב באם ינסו ח"ו לדקור אותם בסכין או פיגוע ירי, התרגולים הועברו בשיתוף זק"א ו'איחוד הצלה', הרבנים גם קיבלו הכשרה ראשונית למתן סיוע לנפגעי פעילות טרור, הצגנו בפני הרבנים גם את השימוש באפליקציית מצוקה למקרי חירום".
עמיטל בראלי מועמד מפלגת יחד לכנסת בראיון: "פניתי היום במכתב גלוי לשר השיכון אורי אריאל בעקבות דבריו בכנס ירושלים כי 'בכנסת האחרונה לא עבר חוק אנטי דתי אחד'. "במשמרת שלך כשר בכיר בממשלת ישראל עברו חוקים אנטי-דתיים, ירד קרנה של הרבנות הראשית, נשחק מעמד בתי הדין, והועלו לשלחן הדיונים עוד עשרות רבות של חוקים הרסניים הרבה יותר, שעברו את ועדת השרים לענייני חקיקה בה ישבת, ומצויים גם הם בתהליכי חקיקה שונים, שלא היו נעצרים לולא נפלה הממשלה. אל לך להיתמם, אורי. ואל לך להציג מצג שווא בפני הבוחרים".
ועו"ד עמיר מלצר יו"ר מפלגת הירוקים בראיון: "הערוצים 2 ו-10 ותחנות הרדיו האזורי, נותנות במה רק למתמודדים במפלגות הגדולות. ישנה התעלמות מהמתמודדים במפלגות הקטנות, בעקבות פנייתי בנושא ליו"ר ועדת הבחירות השופט סלים ג'ובראן הוא העביר פניה לערוצים 2 ו-10 ולתחנות הרדיו וביקש מהן לפעול בשוויון בסיקור המועמדים".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543275560 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.