רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בפברואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

הפיגוע בירושלים, הרב נחמיה גולדשמידט אחיו של האברך מביתר עילית שנדקר בכיכר צה"ל בראיון מבית החולים, מעדכן על מצבו של אחיו כעת, מוקיר תודה לראש העיר ירושלים ניר ברקת שנחלץ לעזרת אחיו, ומספר כי אחיו בתושייה רבה הזהיר את העוברים ושבים להימלט מהמחבל שדקר אותו בבטנו, ואף ניסה לדוקרו שוב והוא החל להתעמת עמו. ומספר כי אחיו היה בדרכו לחתונה של חבר.

מוטי סגל עורך 'קוקר בראיון: "כינוס סוער של 'הפלג הירושלמי' נערך בבני ברק - נאמנו של הגר"ש אוירבעך, הרב יוסף פטרוב, בהאשמה חמורה נגד נציגי 'דגל התורה' לדבריו: "אין גדול עומד על גביו" וכוונתו כי מרן הגראי"ל שטיינמן לא מפקח על הפעילות של הח"כים והעיתון", על 'הפלס' הוא אמר: "אנשים ימכרו את הבתים שלהם בשביל להחזיק את העיתון". ההקלטה המלאה משודרת במהדורה.

יענקי מייזליש מנהל השיווק של רדיו 'קול ברמה' מספר על המיזם של 'הקלפי הנודדת' של קול ברמה בריכוזים החרדיים בכל רחבי הארץ - הפידבק החיובי שהם מקבלים עד כה, מי מפקח על התוצאות? האם הם מופתעים מהתוצאות? ואיך הוא מגיב לטענות כי התוצאות אינן אובייקטיביות? והאם פעילות הקלפי הנודדת תימשך עד לבחירות?

שלומי סגל כתב פוליטי באתר לדעת בראיון: "במהדורה המרכזית  בקול חי נחצה קו. בעיניי, זה קו אדום. תחנה המתקראת חרדית נותנת במה ליו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט שישכנע את המאזינים מדוע להצביע למפלגתו, ולמה היא עדיפה על פני מפלגת יחד של אלי ישי". והאם ההקלטה של הגר"מ מאזוז נגד חב"ד תפגע בהצבעה של חב"ד לאלי ישי?

ואודי גל אודי גל דובר כבאות והצלה ירושלים בראיון: "נקראנו לבניין בן 3 קומות בשכונת גאולה לאחר שדווח לנו על גרם מדרגות שקרס, בעקבות הקריסה משפחות שגרות בבניין לא יכלו להיחלץ מהבניין. חילצנו אזרחים רבים, ובהם תינוקות קטנים ללא פגע, מבדיקה של מהנדס - ככה"נ קריסת המדרגות נגרמה בעקבות הגשמים האחרונים והשלג".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 055-9996-213 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.