רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 בפברואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

עורך 'בשבע' עמנואל שילה בראיון פרשנות נרחב, האם הבית היהודי נפגעת בעקבות העלייה של מפלגתו של אלי ישי? האם אכן מפלגת יחד מייצגת גם את הציבור הדתי לאומי?" ותוקף את אלו שהקליטו את הרב דרוקמן, ואומר:  "מדובר במעשה רע ברמה המהותית וגם ברמה הפוליטית - מעשה לא חכם".

עו"ד אברהם יוסטמן נציג 'יהדות התורה' בועדת הבחירות בראיון: "יהדות התורה הצביעה היום לראשונה בעד פסילת ח"כ חנין זועבי, מכיוון שהיא חצתה כל גבול בתמיכתה בטרור". ומה הפרשנות מבחינה פוליטית הכתבה הבוקר בעיתון המודיע נגד בוז'י הרצוג?

שי גפן בראיון: רבני "המטה להצלת העם והארץ", מפצירים בראש הממשלה בנימין נתניהו, לנסוע לנאום בקונגרס למרות העליהום נגד המהלך, בכדי להציג את העמדה הברורה על הסכנה הנוראה בה ניצבת ארץ ישראל ומיליוני היהודים שבה בעקבות "הסכם מינכן" המתגבש עם איראן.

וחבר כיתת הכוננות בעמנואל יונתן יוליוס בראיון: "היום עמדתי בטרמפיאדה לכיוון שערי תקווה, בלשים שחלפו במקום הזדהו כמשטרה והחלו לחפש עלי ללא כל צו, בחיפוש לא נמצא דבר. כששאלתי את השוטר מה אני חשוד? נעניתי שאני חשוד באחזקת אמל״ח כי יש לי זקן ופיאות, החיפוש עצמו לא מפריע לי אלא ההתבטאות הבוטה והזלזול של השוטרים".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0526255104 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.