רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בפברואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

הרב שלמה אבינר בראיון סוער נגד ההקלטה בסתר של הרב חים דרוקמן ופרסום דבריו בתקשורת, ולדבריו: "הביקורת של הרב דרוקמן על הבית היהודי מוצדקת אך זה לא הדרך", האם הוא מרוצה מהסקרים האחרונים שמפלגת יחד עוברת את אחוז החסימה. ומדוע הוא עדיין לא מצהיר רשמית כי הוא תומך במפלגתו של אלי ישי?

שמוליק קרסיק מ'חרדים 10' בראיון מויליאמסבורג: "כ-50 פקחי בנייה, מהנדסים וקבלנים, נעצרו על-ידי משטרת ניו-יורק בחשד למתן ולקיחת שוחד, כעשרה מהעצורים הם תושבי שכונת ויליאמסבורג, המואשמים כי שילמו לפקחי הבניה והמהנדסים שוחד, כדי שידלגו על ביקורות או יסתירו עבירות בניה, בעלי נכסים הוקלטו מודים כיצד בעזרת תשלום לפקחי הבניה נרשם כי הליקויים בבניינים טופלו".

​עו"ד שמחה רוטמן מ'התנועה למשילות ודמוקרטיה' בראיון: "הגשנו עתירה לבג"ץ בדרישה למנות מפכ"ל חדש למרות ​התנגדות​​ היועמ"ש ויינשטין, החלטתו לאסור על הממשלה להתחיל בתהליך של מינוי ואיתור מפכ"ל חדש למשטרת ישראל בעייתית מבחינה חוקית ומנהלית ופוגעת במשטרה". 

יוסף רפאלי מנהל מטה אזורי של ש"ס בראיון: "אמש נערך כנס לגבאי בתי כנסת ורבני השכונות בשכונת מקור ברוך בירושלים בכנס קרא נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן לגבאים וראשי הקהילות לעזור לתנועת ש"ס בבחירות הקרובות, ואמר כי צריך להחזיק טובה למרן הגר"ע יוסף זצ"ל".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0526255104 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.