רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בפברואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

מוטי סגל עורך 'קוקר' בראיון: "ב'דגל התורה' משיבים בנחרצות לטענות כי הקמפיין רדום, והמפלגה שקועה עד צוואר במאבקים פנימיים מרים: ואומרים "די לבכיינות! מאות פעילים ואנשי שטח כבר ממפים, מפלחים ומכינים את השטח". והאם מדובר בשקט תעשייתי עקב אי הבהירות בנוגע להצבעת אנשי 'בני תורה - נצח'?

יו"ר 'הירוקים' עו"ד עמיר מלצר בראיון: "הגשנו בקשה לצו מניעה נגד קמפיין שלטי חוצות לעידוד הצבעה בבחירות שעושה שימוש בדמותם של ראשי הרשימות המפלגות הגדולות, קמפיין שלטי חוצות זה מהווה פגיעה בעיקרון השוויון שנקבע בסעיף 4 לחוק יסוד הכנסת. יש כאן פגיעה חמורה במפלגות הקטנות, ובהוגנות של מערכת הבחירות".

עו"ד דב הלברטל בראיון סוער נגד החיבור של אלי ישי עם ברוך מרזל, וקורא לציבור החרדי להימנע במצב הקיים מלהצביע למפלגת יחד. לדבריו "כולם יזכרו שאלי ישי הכניס את כהנא לכנסת". ומסביר מדוע בעבר תמך בצעד של אלי ישי לפתיחת מפלגה, ומדוע כעת הוא מתנגד לה נחרצות?

בעקבות פסיקת בג"ץ כי 9 מבנים ביישוב עופרה יהרסו תוך שנתיים - עו"ד בצלאל סמוטריץ', מועמד הבית היהודי לכנסת בראיון: "מדובר בתקדים מסוכן שעלול להביא להריסתם של מאות מבנים בסטטוס דומה בעופרה ובישובים נוספים בבנימין, שופטי בג"צ שברו שיא נוסף של אטימות וניתוק מהעם ומהמציאות".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0559712275 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.