רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בפברואר 2015

משפטו של מענדל עפשטיין נפתח הוא וחבריו שהכו גברים אילצו אותם לתת גיטין תמורת 100 אלף דולר שקיבלו מצד האשה עלולים לשבת כל חייהם בבית הסוהר

מדובר באחת הפרשיות הסוערות ביותר, במשך שנים ניהל מענדל עפשטיין חברה שהיא שירות לנשים תמורת 100 אלף דולר הוא היה מביא להם גט מן הבעל, בעזרת כמה אחרים היו אורבים לגבר מכניסים אותו לרכב מביאים אותו למקום סגור שם היו מכים אותו במכות חשמל עד שהיה נאלץ לומר אני נותן גט, במקום המתינו סופר ובית דין, כתבו את הגט ועפשטיין היה מתחלק עם חבריו ב-100 אלף דולר שקיבל

הוא עשה כך שנים עד שמי החליט להכניס לענין את המשטרה ששלחה אליו אשה שביקשה את שירותיו, הוא לא ידע כי הוא מוקלט, ולאחר שחטף את הגבר הוא נעצר, יחד עמו נעצרו כל מי ששיתפו פעולה

חלק ממשתפי הפעולה במסגרת עיסקן טיעון הודו, הם יישבו רק כמה שנים

עכשיו הגיע תורו של מענדל עפשטיין שהוא האחרון בתור ביקשו קודם לגמור עם האחרים שיעידו נגדו

אמש החל בית המשפט באיסוף ושיבוץ חברי המושבעים לקראת משפטם של הרבנים הכופין את המעגנים, כנהוג בארה"ב, רוב משקל המשפט נותנים חברי המושבעים, וברוב המקרים, כל מה שמוטל על השופט זה לאשר את פסק דינם.
מבחינת השלבים, זהו כבר תחילת המשפט של הרב מנדל עפשטיין וחבורתו המואשמים בחטיפה, וסחיטה באיומים. אשר יתקיים בבית המשפט הפדרלי בעיר טרנטן ניו ג'רזי. משפטנים מסבירים שמאחר וכל התושבים שם הם גויים, מירב הסיכויים שהם יימצאו אשמים.
עפשטיין (68), רב מוכר בלייקווד וברוקלין, חשוד כי הוא זה שניהל את המערכת לחלץ גיטין בכוח מבעלים מעגנים, ובתמורה היה גובה 100 אלף דולר על השירות הזה מאת העגונות. במהלך אותם חטיפות הוא השתמש ע"פ החשד עם שוקר חשמלי במסגרת העינויים.
כפי שדיווחנו, בשנה האחרונה נעצרו יחד עמו 11 אנשים, חלקם רבנים נוספים, גם בנו של עפשטיין, דוד, מבין העצורים. רוב העצורים כבר הודו באשמה, וכעת מתחיל המשפט של אלו שמכחישים את המיוחס להם.
הנאשמים במשפט זה הינם: מנדל עפשטיין, מרטין וולמרק (56) ממונסי, ג'יי גולשטיין (60) מברוקלין, בנימין שטימלר (38) מברוקלין ודוד עפשטיין (39) מלייקווד.
העונש המירבי על חלק מהאישומים הוא מאסר עולם, בנוסף לקנס כספי של 250 אלף דולר לכל אחד מהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.