רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 בינואר 2015

מתוך שבחו אתה בא לידי גנותו

לכבוד ר' חיים שליט"א

ברצוני לכתוב על דבר שכואב לי מאד בייום האחרון כיון שבשבת הקרובה יחול יום ההילולא של האדמור מזוועהיל זצוק"ל החליטו אנשי החסידות ובהוראה ישירה של האדמו"ר לנסות לשנות את התדמית שנוצר לאדמו"ר במשך שנות כהונתו, אע"פ שהכרתי טוב את האדמו"ר וראיתי את פשטותו אבל לכתוב עליו 80 שנות התמדה ברציפות ומה עם עשרות שניו שהוא עבד בבאיאן והמודיע ועוד כתבו עליו בקי בכל מכמני התורה נגלה נסתר וד' חלקי שולחן ערוך בעמקות נפלאה, אני חושב בזה שהם חוטאים לאמת, כי אם הם היו כותבים את האמת לא נגרום זילות כ"כ גדול לכבודו שכולם מגחכים לקרוא את ההגזמות וכך הם מבזים את כבודו וע"ז נאמר מתוך שבחו אתה בא לידי גנותו ובודאי כאן שעדיין לא נס ליחו של האדמו"ר וכולנו זוכרים אותו בטישים ובבית ועוד ואין ברצוני ח"ו לגנותו כלל, אלא לספר את הויכוחים שהיה לי עם ההנהגה, שהחליטו שנות תדמית ולעשותו גדול הדור לדעתי דבר זה אינו נכון ואינו חינוכי ולהיפך גורם זילות ורכילות שמספרים מעשיות הפוכות וגורם בזיון ע"י אלו שגורמים לכבודו,
הגדילו לעשות בערב שבת פרסמו באתרים למיניהם דברים מדומים וכו' וכן בכתבות בסוף השבוע ראינו אנשי החצר שבאוזני גיחכו על כל מה שנאמר שם בשמם וטענו שהדברים נערכו ושוכתבו כדי להגדיל את האדם וכו' ודי בזה.

אני חושב שאתה ירושלמי במקור ואתה בטח זוכר אותו מלפני שנים בודאי תודה לי שזה גורם זילות ולא כבוד.
החותם
חסיד זוועהיל כואב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.