רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 בינואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


דובר חב"ד מנחם ברוד ב'קול חי': הקבוצה הגדולה של חב"ד תצביע ל'יהדות התורה' הקשר של חברי הכנסת של 'דגל' עם חב"ד זה לא חדש. הרב גינזבורג שחבר לאלי ישי אינו מייצג את חב"ד.
----------------
ירחמיאל שניידר ומנחם זיידה מודיעים שיתמודדו לכנסת; שם הרשימה: "מוצאפ 433".
זיידה: "אני בקשר עם המשטרה, עד הבחירות כל הפוליטיקאים החרדים ייעצרו"; שניידר: "נכון, זיידה צודק".
 ----------------
דרעי בראיון לווינט מצהיר: "אתמוך בממשלה רחבה" וטוען: "לא פוסל את יו"ר יש עתיד אני מוכן לשבת איתו, עשינו סולחה" על נתניהו אמר: "הוא האחראי הישיר ליוקר המחיה לשני מיליון עניים שקופים" על פרשת ההקלטה תקף: "אלי עשה מעשה שלא יעשה"
----------------
עמית סגל בטוויטר: סיכום השבוע בליכוד: ברק סרי, יואב צור ומנהלת הקמפיין הרוסי בחוץ, דידי הררי פנימה.
----------------
ח"כ ליצמן הגיע לניחום אבלים אצל בני הגר"מ אשכנזי בכפר חב"ד. ניחמו בצהריים האדמו"ר מסאדיגורה וגאב"ד מאקאווא.
----------------
ח"כ ישראל אייכלר במכתב ליו"ר ועדת הבחירות השופט ג'ובראן: "תציבו קלפי ברמב"ש ג". לא יתכן שבכל מושב וקיבוץ בין עשרות קולות יש קלפי ובשכונה חרדית חדשה בת מאות משפחות אין "מקום מתאים" להצבת קלפי.
 ----------------
מימרן ב'קול חי' ליהושע פולק: "בגלל שח"כ גפני הגיע לקיים מצות ניחום אבלים בכפר חב"ד, בגלל זה הוא זוכה לפשקווילים והשמצות מאנשי 'הפלס'?". פולק: "אני לא מייצג את 'בני תורה', תפנה אליהם לתגובה".
 ----------------
 יהושע פולק מ"בני תורה" אצל מימרן ב'קול חי': חלה התקרבות בין חב"ד לליטאים בשנים האחרונות וזה דבר מבורך, ל"בני תורה" אין אף דבר נגד פגישות ח"כי 'דגל' עם חב"ד, כל ההשמצות נגד גפני היו במיילים ובווטסאפים.
 ----------------
איילת שקד ל'הבוקר' ב'קול חי': "בכנסת הבאה אהיה שרה או ח"כית באופוזיציה". לא שללה חיבור עם הליכוד. רק "כרגע" לא עומד על הפרק. תקפה לראשונה את ישי שמסכן הקמת ממשלת ימין.
 ----------------
 הגר"ח וולקין משגיח ישיבת עטרת ישראל, בניחום אבלים כעת בבית משפ׳ אשכנזי בכפר חב"ד.
 ----------------
הרב אלחנן טולדנו בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": מחר ער"ח שבט תיערך עצרת תפילה וזעקה על ציונו של רבן של ישראל מרן הגר"ע יוסף זיע"א בבית העלמין סנהדריה בשעה 1 בצהרים.
לפני התיבה יעבור חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט"א ראש ישיבת אור החיים.
 ----------------
האדמורי"ם מויזניץ וצאנז משתתפים בבר מצוה לבנו היתום של הגרש"א גרינפלד ז"ל שנפטר לפני שבוע מהמחלה
 ----------------
 'יתד': הגראי"ל לבני משפחת הקדוש פיליפ ברהם הי"ד: "היות ובצרפת רוב היהודים מסורתיים ובארץ אין להם מסגרות לקליטה רוחנית, איני יכול להורות להם לעלות לארץ".
 ----------------
מטוס שהיה אמור להמריא הלילה משדה התעופה קנדי שבניו יורק לת"א, פונה מנוסעיו עקב איום על פצצה. במטוס עשרות חרדים. הטיסה תצא הבוקר באיחור של כמה שעות

להמשך המבזקים כנסו כאן:



----------------
 ראש העיר מהמרכז שנחקר מהבוקר בלהב 433 שוחרר כעת לביתו.
----------------
אריה יואלי ב'סרוגים': מפלגגת ה'בית היהודי' הכריזה על ספירת כל הטפסים מחדש.
----------------
רשימת 'ישראל ביתנו' הסופית: 1. ליברמן 2. אורלי לוי 3. סופה לנדבר 4. אילן שוחט 5. שרון גל 6. חמד עמאר 7. רוברט אילטוב 8. עודד פורר 9. יוליה מלינובסקי. אלכס מילר ושמעון אוחיון לא בעשירייה הראשונה.
----------------
יעקב ריבלין בטוויטר: ישי את ישי. כוכב להקת אוף שימחעס ישי לפידות אמור להשתתף בכינוס החרדים העובדים של אלי ישי בבני ברק. ולא כזמר.
----------------
הסרטון החדש של ש"ס שמופץ הערב: "פתאום כולם נהיו שסניקים". נתניהו, כחלון, בוז'י, בנט ולפיד מחופשים לחרדים עם זקן, מתחזים לאנשי ש"ס ורוצים לדאוג לשני מיליון הישראלים השקופים שנמצאים מתחת לקו העוני.
----------------
האדמו"רים מויז'ניץ וצאנז השתתפו הערב בשמחת בר מצווה לבנו היתום של הגרש"א גרינפלד ז"ל שנפטר לפני שבוע מהמחלה.
----------------
שלומי סגל מאתר 'לדעת' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24" : יו"ר מפלגת "יחד - העם איתנו" אלי ישי נפגש הערב בבני ברק עם קבוצת חרדים המוגדרים כ"חרדים העובדים", ביקש לשמוע מהם את דרישותיהם, ובקשותיהם המיוחדות. אלי ישי אף סיפר להם מדוע נזף מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בחרדי עובד.
----------------
מהדורת חצות בסקופים: סערת ההתקרבות בין חב”ד לדגל התורה.
• סגר”ע י-ם חיים אפשטיין בראיון סוער: "ח”כ גפני בגד במרן הרב שך, הוא חייב לרב שך את כל מעמדו הציבורי - הקמת דגל התורה ויתד נאמן היו רק במטרה להלחם בחב”ד והיום גפני צועק - הרב שך טעה". על הבחירות: ל'בני תורה' בירושלים הצביעו 7000 איש ועוד 7000 נשארו בבית בגלל המחלוקת". על פולק בכפר חב”ד: "יהושע פולק עסקן ואיש חסד שאין כדוגמתו האיש הכי פיקח במערכת ולא הלך כנציג בני תורה".
• פרסום ראשון: בכירי משרד החינוך ביקרו היום בבית שמש בכדי לאלתר מבנה לבית הספר החילוני "שפות ותרבויות", ראש העיר משה אבוטבול בראיון: מרגישים שפירון כבר לא במשרד החינוך הכל מתנהל הרבה יותר בהגינות.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים: ישי כהן, איתי גדסי, משה ויסברג, וישראל כהן. לא רק דגל, גם יהושע פולק בניחום אבלים בכפר חב”ד, האם גם הפלג הירושלמי מתפייס עם חב”ד? האם הגר״ר אלבז דרש נציג ברשימת ש״ס וחזר בו?
• יממה מתוחה בצפון! הפרשן הצבאי של ערוץ 2 רוני דניאל: צריך להגביר עירנות, אך אין ממה לחשוש. נסראללה מבין הייטב שיש לו מה להפסיד בעימות כעת עם ישראל.
• היועהמ״ש קבע כי אין להוציא "כתבי סירוב". ועמותת חדו״ש מנהלת מלחמה בבג״צ נגד בתי הדין הפרטים - עו״ד שמחה רוטמן: הוכחנו בביהמ״ש שיש תקדימים בעבר שערכאה משפטית קיבלה כתבי סירוב של בתי הדין. ההכרעה בקרוב.
• אריק זיו עורך ׳ליכודניק׳ בראיון: צריך לשנות את שיטת הפריימריז ולקיים אותם יחד עם הבחירות הכלליות, או שכל המפלגות יקיימו באותו היום בחירות מקדימות
----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: גירא חושף: ״הישג חרדי בסוגיית ההתייצבות לצו ראשון, ויז׳ניץ וסלונים יסירו התנגדותם.
עוד חושף: בטרם ה'שבעה' של חכם שלום, הציע מרן הגראי"ל שטיינמן להצטרף לכינוס מועצת החכמים בבית הגר״ש בעדני.
40 איש בכינוס ישי עם החרדים העובדים בב״ב. נשים הפועלות נגד יהדות התורה פנו אליו בסיום הערב״.
החרדים העובדים של מי? סגר״ע בית שמש שמוליק גרינברג בראיון: ״הם מיוצגים אצלינו ב׳דגל׳ ומחוברים לח״כים שלנו. טיפלנו להם בבעיות קבלת התלמידים למוסדות. הצועקים כעת הם קבוצה שולית של ממורמרים שיוצאים נגד גדו״י״.
ירוחם אסטרייכר נציג החרדים העובדים בראיון: ״אנחנו מגיעים גם מש״ס וגם מיהדוה״ת. לא נצביע למפלגות חילוניות. בלית ברירה נצביע ש״ס וג׳ גם בלי לקבל נציג ברשימה בגלל גדולי ישראל״.
הזמר ישי לפידות שהשתתף בכנס של אלי ישי בראיון: ״רוב המשתתפים לא מתכננים להצביע לישי, הם באו ליצור לחץ על הבית הטבעי שלהם ׳דגל התורה״.
עידו בן פורת ׳ערוץ 7׳ בראיון: ״בני משפ׳ הגר״ע יוסף טוענים: החשבונות שלו רוקנו בסמוך לפטירתו, חלק מהרכוש היה רשום ע״ש הרבנית והר׳ משה יוסף השתלט על הכל״. 
----------------
 הסקופים: ח”כ ניסים זאב מש”ס התפלל הבוקר שחרית בנץ בבית מרן הגראי”ל שטיינמן ולאחר התפילה נכנס להתייעצות ממושכת
----------------
'סקיי ניוז': סוללות כיפת ברזל נפרסו באזור הצפון, במסגרת היערכות ישראל לתגובה אפשרית של חיזבאללה
----------------
'סרוגים': לאחר ספירה נוספת הלילה של כלל טופסי ההצבעה בפריימריז בבית היהודי - אין שינוי בתוצאות! חלק מהמועמדים זכו למספר נוסף של קולות.
 ----------------
יאיר לפיד בכנס בחירות אמש: "לא נסכים לשבת בקואליציה שתבטל את החוק לשוויון בנטל, ולתת יד לביטול קיצוץ התקציבים לבתי ספר שלא מלמדים ליבה".
----------------
'כלכליסט': משבר בין אלשטיין ובן משה בעלי אי.די.בי. בן משה: "אלשטיין מנסה להשתלט על החברה".
----------------
'אייס': שוק התקשורת הישראלי דרוך ליום רביעי הבא, אז יתפרסם סקר TGI. במוקד הסקר: ידיעות וישראל היום, וגזרת התחנות החרדיות: קול חי - קול ברמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.