רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 בינואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


ימות המשיח... בישראל מדברים על מזג האוויר ובאירופה על טרור...
----------------
מני גירא בטוויטר: כולם מדברים על עיתונאי ואני מדבר על שוומנפלד. הובשלו מגעיו עם אלי ישי להצבתו ברשימתו. להבנתי זה עדיין לא סגור.
----------------
אלי ישי בסקר חדש מגיע ל7 מנדט ודרעי ל6 ויהדות התורה ל8 לפיד ל8 ליברמן 8 כחלון 12 ערבים 11 וליכוד 20 והעבודה 21 בנט 14 ומרצ 5
----------------
גירא אצל מימרן ב'קול חי': מכתב גפני לנתניהו על הבית-היהודי, עשוי לאפשר בעתיד חבירה לממשלה של בוז'י.
 ----------------
'ערוץ 2': מחר כינוס האירגונים היהודיים בצרפת לגיבוש תכנית פעולה בעקבות הטבח היום בפריז בו נרצחו 12 איש.
 ----------------
הגרי"ד גרוסמן למימרן ב'קול חי': "איך אנחנו יכולים לפנות לציבור הכללי ולנסות לקרב אותם. איפה שהולכים הם אומרים ו"מה איתכם?" טלו קורה מבין עיניכם".
 ----------------
ארליך בטוויטר: דרעי מתכנן את חזרתו הרשמית בשבוע הבא, לאחר פנייה פומבית לוחצת של מועצת החכמים. עד עתה כשלו ניסיונות הנגיד רכניץ להשיג פנייה גם מהרב שטיינמן.
 ----------------
סקר מכון דיאלוג קובע ש"ס עם חמישה מנדטים ישי עם ארבעה - עורך הסקר פרופסור קמיל פוקס: כחלון מדשדש אך עדיין מוקדם להספיד אותו. ומתייחס לנתונים בגזרת ש"ס ויחד: "גם כשישי לא עבר את אחוז החסימה הוא תמיד היה קרוב" וגם: "גם אלו שנשארים בשס לא מאושרים מההתנהלות" ומתייחס לנתון הנוסף בסקר ממנו עולה כי דרעי הפוליטיקאי הכי לא אמין: "צריך לזכור שדרעי הורשע וישב בכלא"
 ----------------
עיריית ירושלים החליטה כי הלימודים היום (ה') יתקיימו ויתחילו בשעה 10:00 בכל מוסדות החינוך. בעיר כולל בחינוך המיוחד, במעונות היום ובמשפחתונים. 
התלמידים מתבקשים לנקוט משנה זהירות בהגעתם לבית הספר וצוותי החינוך מתבקשים להגיע מוקדם יותר ולסייע בהכשרת הכניסות למוסדות החינוך.
התחבורה הציבורית תפעל במתכונת רגילה, ומערך הסעות התלמידים יפעל בהתאם לשעת הפתיחה המאוחרת.
ההחלטה התקבלה לאחר הערכת מצב  בחמ"ל העירייה.
יש לציין כי הבגרות בספרות תתקיים כמתוכנן.*דוברות ע. י-ם
כל הכבישים פתוחים
----------------
לידיעה: בירושלים, ביתר עילית, ואריאל הלימודים יחלו בשעה 10.
 ----------------
עיריית ביתר: חוזרים ללימודים בשעה 10. בחינוך המיוחד אין לימודים הבוקר
 ----------------
עיריית ירושלים החליטה: חוזרים ללימודים. הבוקר יתחילו הלימודים ב-10 בכל מוסדות החינוך, לרבות מעונות היום, החינוך המיוחד והמשפחתונים.
 ----------------
 גל"צ: כ-4,500 אנשים מנותקים הבוקר מחשמל בעקבות נזקי מזג האוויר.
 ----------------
'חב"ד-שטורעם': כפר חב"ד ללא חשמל, כתוצאה מכבל שנקרע ונפל על משאית תנובה
 ----------------
כבישים 1 ו-443 נפתחו הבוקר לתנועה. אם תהיה החמרה במזג האוויר ייתכן וייחסמו שוב.
 ----------------
פריצה הלילה לביתו של הצלם החרדי שוקי לרר בב"ב. נגנבו כלי כסף רבים. הגנב תועד במצלמות האבטחה
 ----------------
ירושלים: סמינרים שהודיעו לתלמידות לא להגיע היום: עלי באר (קוק), דרכי רחל (מנדלסון) וסמינר הישן.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
ליזרוביץ ב'קול חי': סמינר בנות אלישבע בירושלים הודיע לכל הצוות והתלמידות כי היום לא יתקיימו לימודים בניגוד להחלטת העירייה וזאת בשל מזג האוויר הסוער
----------------
ההרוג בתאונה בביתר: הבח' משה פרץ ז"ל
 ----------------
דובר המשטרה: כביש 443 נסגר שוב לשני הכיוונים בעקבות השלג וסכנת החלקה
 ----------------
'כיכר': מרן הגראי"ל שטיינמן אמש לנגיד רכניץ: "לציבור הספרדי יש הנהגה רוחנית משלו, יש מועצת חכמי התורה, ולפיכך אין בכוונתו להתערב במצב בש"ס".
 ----------------
ראש לשכת נתניהו ארי הרו מסיים את תפקידו ומצטרף לצוות קמפיין הבחירות של 'הליכוד'
 ----------------
 10,000 בתי אב בישראל מנותקים כעת מחשמל, בשל נזקי מזג האוויר. זמן הטיפול 3-4 שעות
 ----------------
מסתמן כי מרן הגר"נ קרליץ יתאשפז לצורך מעקב בעקבות חשש לדלקת ריאות. שמו לתפילה: שמריהו יוסף ניסים בן בתיה.
 ----------------
עדכון: שוב סופת שלגים כבדה בירושלים
 ----------------
הלווית הבחור משה פרץ ז"ל שנהרג בתאונה ליד ביתר, תתקיים הערב בשעה 20:00 בבית העלמין בבית שמש.
 ----------------
סקר 'ערוץ 2': האם יאיר לפיד היה שר אוצר טוב? 62% טוענים שנכשל בתפקידו.
 ----------------
ההחלטה בנושא קיום לימודים מחר בירושלים תתקבל בשעה 6 בבוקר
 ----------------
יאיר לפיד אצל כידון ובן סימון ב'ערוץ 2': "עשיתי טעויות אני מודה. יש הרבה משפטים הדיוטים שאמרתי ואני מתחרט עליהם. ההישג שלי: יש עלייה של 300% בשוויון בנטל. נתניהו מסוכן לישראל!.
 ----------------
גרינצייג בטוויטר: הנגיד רכניץ יארח בשעה הקרובה את אריה דרעי לפגישה נוספת, וימשיך לשכנע אותו לשוב להנהגת ש"ס
 ----------------
עוזאל ותיק דובר הרכבת הקלה בירושלים בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24":" עד כה פעילות הרכבת הקלה נמשכת כסדרה למרות הסופה והשלג, לאחר סיום שעות הפעילות ולאורך הלילה תמשיך סיטיפס להסיע רכבות לאורך התוואי וזאת על מנת לשמור על המסילות פנויות משלג לצורך המשך הפעילות גם מחר"
 ----------------
‬דרוקר ב'ערוץ 10': הפוסל במומו פוסל. יאיר לפיד יוצא בקמפיין נגד העברת כספים קואליציוניים ותוקף כל מי שלדעתו חשוד בכך. מבדיקה שערכנו עולה כי גם לפיד ומפלגתו נגועים בהעברת כספים במס' מקרים לעמותות ופרוייקטים
 ----------------
גרינצייג בטוויטר: הנגיד רכניץ יארח בשעה הקרובה את אריה דרעי לפגישה נוספת, וימשיך לשכנע אותו לשוב להנהגת ש"ס.
 ----------------
בני כהן דובר יד שרה למגזר החרדי בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "סייענו בשעות האחרונות למספר חתנים וכלות ובני משפחותיהם להגיע לאולמות האירועים, מטה השלג של יד שרה נתן עד כה מענה למאות מקרים,
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים: אחרי המכתב החריף של גפני נגד הבית היהודי, בבית היהודי עונים לגפני.
• מקורבו של בנט השר אורי אורבך בראיון בלעדי: ״שלא יאיים עלינו - הוא צריך ידיעה ביתד. בפלס בטוח של יתפרסם. אין גרם של אמת בדבריו. אני משרת מדינה ולא מפלגה. אין שום קיפוח לאף מגזר ובטח שלא הציבור החרדי״.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישי כהן ישראל כהן איתי גדסי ויענקי קצבורג, מה המטרה האמיתית של יהודה רכניץ? מדוע השבועונים החרדים תופסים צד במחלוקת הספרדית לטובת דרעי ונגד אלי ישי?
סערת מזג האוויר
• יצחק פרי רשת ב: ״הסופה גרמה לעיכובים קלים בנתב״ג בגלל העדיפות לנחיתות והצורך לשמור על מרווח בטיחותי״.
• ר״ע צפת אילן שוחט וברוך ברנדווין בסיקור נרחב.
• אהרן גרנות כתב משפחה משחזר בראיון את הסיוט שעבר בסופה אשתקד: ״בבוקר חתונת ביתי הבנתי שהכל חסום וברגעים האחרונים הצלחתי להגיע״.
גל הטרור בצרפת.
• חבר בית הנבחרים הצרפתי מאיר חביב: ״מחר נכריע כיצד לאבטח מאות עסקים ובתי תפילה יהודים ברחבי צרפת״.
• מני ברומר תושב שטרסבורג בראיון: ״בכל אירוע טרור מוסלמי תושבי צרפת מתפכחים ומגלים הבנה למצב בישראל״.
 ----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: האם הסערה הגדולה לפנינו?
סגר״ע ירושלים ישראל קלרמן היישר מחדר המצב בראיון: ״היה לנו בנתיים סופה חלשה. לפי הנתונים כעת השלג הגדול מאחורינו וסופת הקור לפנינו. ממשיכים להתארגן גם לאופציית פיקוח נפש בשבת״.
החזאי בועז נחמיה בראיון: ״היה צפי של שלג גבוה יותר שלא קרה. התחזית: מחר בבוקר יירד גשם מעורב בשלג, ובערב ליל שישי יירד גל נוסף של שלג שיערם״.
הישוב החרדי ליטאי במצור. אלחנן פרומר מזכיר הישוב מיצד בראיון: ״הכל סגור ומסוגר אין יוצא ונכנס. כל הישוב לבן. התארגנו בהתאם והפעם החשמל לא נפל״.
אמיר קינן מנהל התנועה הארצית באגד בראיון: ״הוצאנו היום קווים מבי״ש לירושלים. נפעיל קווים גם מחר בהתאם להערכת מצב בבוקר״.
פוליטיקה! מני גירא: בדגל מחכים להכרזת דרעי על חזרתו כדי להחליט כיצד לפעול מול ישי שבינתיים נהנה משבועיים ללא לחץ מצידם, בהם יצטרך להוכיח סיכוייו. בינתיים ישי מתקשה לגבש את רשימתו ולהציג בה שמות אטרקטיביים.
אליעזר שולמן ׳משפחה׳ בראיון: ״אם יצליחו להגיע לאיחוד של מעל 20 מנדטים, זה יהיה מרכיב מרכזי בממשלה הבאה. בגלל השבעה של חכם שלום אין פעילות פוליטית״.
אבי גרינצייג בראיון: ״רכניץ מנסה לקדם מטרה דמיונית ולא מציאותית. על כל רוטציה קטנה ראינו כמה מריבות יש״.
 ----------------

גל"צ: כ-4,500 אנשים מנותקים הבוקר מחשמל בעקבות נזקי מזג האוויר
 ----------------
'חב"ד-שטורעם': כפר חב"ד ללא חשמל, כתוצאה מכבל שנקרע ונפל על משאית תנובה
 ----------------
כבישים 1 ו-443 נפתחו הבוקר לתנועה. אם תהיה החמרה במזג האוויר ייתכן וייחסמו שוב.
 ----------------
במונטריאול שבקנדה היה הלילה שיא של כמה שנים, מינוס 40 מעלות
 ----------------
דיווחים בפריז: אחד מהמחבלים שביצעו את הטבח הסגיר את עצמו הלילה למשטרה
 ----------------
'ישראל היום': עקב הדשדוש בסקרים - משה כחלון שקל להכריז כבר אתמול על צירופו של גלנט בניגוד לתוכניות. יועציו כבר הקימו דף פייסבוק לגלנט וטוענים: ההודעה על הצטרפות הביטחוניסט עשויה לשנות את התמונה.
 ----------------
ירושלים: סמינרים שהודיעו לתלמידות לא להגיע היום: עלי באר (קוק), דרכי רחל (מנדלסון) וסמינר הישן
 ----------------
ליזרוביץ ב'קול חי': סמינר בנות אלישבע בירושלים הודיע לכל הצוות והתלמידות כי היום לא יתקיימו לימודים בניגוד להחלטת העירייה וזאת בשל מזג האוויר הסוער.
----------------
חצות בעדכונים
מזג האוויר הסוער נמשך אך צפוי להיחלש - שמאי טל חזאי חדשות 10 בראיון: מחר בלילה ייתכן גל נוסף של שלג עד יום שישי בצהריים בשבת עדיין יהיה קר מאוד"
זאב קשש יו"ר איחוד הצלה בראיון: "מאות מתנדבים עם רכבי 4X4 הגיעו מכל רחבי הארץ לסייע כנדרש" ומציין כי: "הפעם ההיערכות המקדימה הייתה טובה"
ולמרות מזג האוויר יש גם פוליטיקה - יוחאי דנינו חושף: "כך מתבצעת השיטה, אנשי דרעי מגיעים לישיבות בהם לומדים בני משפחתו של ישי  כשהם כמובן בודים שם של ישיבה בה הם לומדים ומאיימים עליהם. גם אנשי תקשורת שמותחים ביקורת על התנהלות שס מקבלים טלפונים עם איומים והטרדות בעקבות הסיפורים במשפחת ישי שוקלים הגשת תלונה למשטרה"
סקר מכון דיאלוג עבור עיתון הארץ קובע ש"ס עם חמישה מנדטים ישי עם ארבעה - עורך הסקר פרופסור קמיל פוקס: כחלון מדשדש אך עדיין מוקדם להספיד אותו. ומתייחס לנתונים בגזרת ש"ס ויחד: "גם כשישי לא עבר את אחוז החסימה הוא תמיד היה קרוב" וגם: "גם אלו שנשארים בשס לא מאושרים מההתנהלות" ומתייחס לנתון הנוסף בסקר ממנו עולה כי דרעי הפוליטיקאי הכי לא אמין: "צריך לזכור שדרעי הורשע וישב בכלא"
והאירוע הגדול שנערך אמש בהשתתפות למעלה מ7000 איש ההילולא המרכזית של ישיבת 'כסא רחמים' - דובר מרן ראש הישיבה הרב ששון טרבלסי בראיון: "אין אירוע שני כזה בארץ לא בסדר גודל ולא בתהודה היו גורמים שניסו להגיד שהכנס בוטל אך ב"ה הייתה הצלחה מרובה" ומבהיר: "מדובר באנשים ששילמו למעלה מ600 ש"ח ע"מ להיכנס לאירוע ובחורי הישיבה כמובן לא הורשו להגיע למקום" ומספר: "ראינו ברק בעיניים של האנשים הרבנים שנאמו ביטאו את תחושת המוזמנים". וגם: "דרעי בחר שלא הגיע מצער שזו החלטתו"
והפיגוע בצרפת -  צבי עמאר נשיא הקהילה היהודית בצרפת בראיון: "זה ה11 בספטמבר של צרפת. כל המנהיגים היהודיים ייפגשו בקרוב לראות איך לשמור על בתיה"ס והמוסדות היהודיים". ומספר על רשמיו מההילולא המסורתית של 'כסא רחמים' בה השתתף: "השנה השתתפו יותר משבעת אלפים הרגשתי כמו מעמד הר סיני. מה שרואים בעיניו של מרן ראש הישיבה זה רק 'שיויתי השם לנגדי תמיד' כוחנו באחדותנו בלי אלימות וכוחניות"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.