רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 בינואר 2015

שו"ת בענייני שלום, אחדות והשקפה


1. דרעי הודיע שהוא פורש כדי לסיים את המחלוקת. תגובתו הרשמית היתה: "זהו מסוג הדברים שהשתיקה יפה להם כדי "למנוע פגיעה בכבודו של מרן..."

אז מה השתנה פתאום? האם הראיון אצל אילנה דיין תרמה לאחדות? האם ההשמצות נגד אלי ישי תרמו לשלום? האם אוהל האלילות של חמומי המוח, חסידי אריה דרעי גרמו לקירוב או לריחוק? האם שלטי החוצות 'דרעי מה עשו לך?' ו'מרן מה עשה לך דרעי?' נועדו להשרות אוירת אחדות בעם ישראל וגרמו לקידוש השם?
2. האם לקח לדרעי קאפ שבוע שלם כדי להתאושש מהנוק אאוט שחטף ("זה היה לי יותר קשה מפטירת מרן". וכזכור פטירת מרן היתה לו יותר קשה מפטירת אביו כלשונו), כדי להעיז לתת איזה הסבר הכולל אוסף מילים מטופש, מדוע מרן אומר עליו רשע ולא שומע לי? האם גם השועל הפוליטי איבד את העשתונות כאשר שפת גופו צועקת במהלך כל הראיון "אני משקר"?
3. האם מישהו יכול להסביר לאן נעלמו גיבובי המילים של איציק כהן תלמידו של הדרעי קאפ על 'התפטרות כל חברי הכנסת'? האם מישהו יודע על חבר כנסת שהתפטר ולא שמענו? האם מישהו שמע על סגן ראש עיר שאכן התפטר ופרש לאות הזדהות עם דרעי? האם מישהו שמע על נשיא מועצת חכמים או חבר מועצת חכמים שהתפטר?
4. הרוטויילר של דרעי יהודה אבידן הכריז על רצונו לסגור את קול ברמה כי הוא מביא מחלוקת? האם הלבלרים של דרעי כמו... והפרשן הפוליטי... מביאים שלום?
האם יהודה אבידן מתכוון ל"שלום" בסגנון דרעי שאומר: "באו לא נריב. הבא נעשה שלום ואחדות. תעשו מה שאני קובע. תצייתו לפקודות שלי וקבלו אותי למלך הממליך מלכים ואז ישכון שלום לעד"?
5. האם השימוש בבריון הגוראי השמן הנודע מנחם גשייד לצאת לתקשורת החרדית והחילונית כדי לתקוף ולהשמיץ את הרב משה יוסף בנו של מרן והרבנית יהודית יוסף כלתו של מרן מוסיפה שלום ואחדות? האם היא מוסיפה כבוד למרן? האם היא עושה קידוש השם? האם לא היה בנמצא אף פרחח ספרדי שהיה מוכן לעשות זאת עד שנאלצו להשתמש בפרחח מתוצרת פולין?
6. אם אלי ישי יודיע מחר שהוא מקבל עליו את עול מלכות דרעי ויקרא להצביע ש"ס, יעשה גם הוא הצגה בקבר מרן לנגד עיני המצלמות, בגין הפגיעה ב"בונה תדמיתו" סגנו של המשיח - אריה דרעי, האם אז יחזור לו התואר "הרב אלי ישי", כפי שחזר ל'הרב' חיים אמסלם התואר בין שעה? האם התואר "הרב" מותנה בסוג של שיוך פוליטי למפלגה או שזה תלוי גם בדברים נוספים? האם קבלת מרותו של מרן הרב מאזוז, שונה מקבלת דרעי (כביכול) את מרותם של חברי מועצת החכמים (שחלקם מונו על ידו לתפקיד)? האם הרב מאזוז אינו זכאי להקים מפלגה בדיוק כפי שהוקמו ש"ס ודגל התורה? אגב, גם אז העיתונים והשבועונים צעקו שהם לא עוברים את אחוז החסימה והם עברו... 
7. האם תקיפת מנהלי רדיו קול ברמה בעת שבאו למעונו של חבר מועצת החכמים הרב בעדני, על ידי ביריוני דרעי נועדה להשכין שלום? אחדות? כבוד למרן? קידוש השם? קידוש לבנה? מה?
8. האם דרעי נלחם נגד הרב אמנון יצחק והרב חיים אמסלם אפילו עשירית ממה שהוא ואנשיו נאבקים כעת נגד אלי ישי? האם יתכן שהם מפחדים מהאמת שהוא מוביל משום שקושטא קאי? אם ש"ס חזקה מדוע הם חוששים ממנו? אם מרן הרב עובדיה לא אולץ ונאנס בביזיון להחזיר את דרעי, מדוע יש צורך בהקמת בין דין לקללות לכל מי שיוציא את הקלטות הנוספות שבהם שומעים ורואים את הרב מסביר איך הדברים נעשו? האם דרעי מינה את הרב שלום כהן לנשיא מועצת החכמים או מרן? האם דרעי מינה אותו בתמורה לאיומו של הרב שלום כהן על מרן הרב עובדיה להתפטר אם דרעי לא יוחזר?
9. אם דרעי לא באמת תמך באוסלו, מדוע כאשר מרן נלחם ועמד בראש החץ נגד ההתנתקות של אריק שרון מעזה יצא דרעי בראיון אצל אילנה דיין והסביר שזה יביא שלום ושהוא מוכן להתגייס לשכנע את הציבור בעד חלוקת ירושלים והתנתקות ממזרח העיר? מדוע הכריז דרעי פעמים רבות שהוא בעד הקמת מדינה פלסטינית ? מדוע עד כה לא טרח להצהיר שש"ס בראשותו תתנגד למסירת שטחים ופינוי יישובים, בשל עמדתו העדכנית של מרן שהכריז "אני שלום וכי אדבר המה למלחמה"?
10. האם מר דרעי מתכוון לחזור ולהמיט עלינו עוד תוכנית שלום בסגנון התנתקות מיהודה ושומרון שתהפוך את בני ברק ל"עוטף שומרון"? האם הוא מתכוון לקחת פעם נוספת את קולות מצביעי ש"ס ולהעבירם לשמאל הקיצוני בראשות בוזי וציפי וזהבה?
ובכלל האם להאמין לדרעי נוכל הנוכלים ושקרן השקרנים שטוען שמרן אמר לו לתמוך באוסלו, או להאמין למרן הנראה בקלטת אומר שדרעי הוא שהוביל את המהלך ההזוי שגבה מחיר דמים של 1500 יהודים, ועוד רבבות פצועים, יתומים ואלמנות, והרס את בטחון המדינה?
11. ובסיום: רבותי, אין צורך יותר לחפש מי הפיץ את הקלטת. אני הפצתי אותה. אני אחראי על כך. עשיתי זאת למען כבודו של מרן. כדי להוכיח את האמת מה הוא באמת חשב על אריה דרעי. להוכיח שהוא באמת סלד מהשקרים ומהתככים ומהבריונות ומאי הציות לדעת התורה. להוכיח שמרן כפי שידענו אכן לא אשם באוסלו כלל וכלל, ומי שאשם זה רק הגיחזי שהסתובב בחצרו והשתלט עליה ועשה בה כבתוך שלו, בדיוק כפי שהוא נוהג עתה בחברי מועצת החכמים.
אני ועמיתי שמחים ומודים לקב"ה על שזכינו לקדש שם שמים ולעשות צדק ולהציל את כבודו של מרן.
אנו אמנם מצטערים על הפגיעה שנגרמה בשל כך לאריה דרעי ותומכיו, אולם הצלת כבודו של מרן והצגתו באור חיובי ואמיתי לנגד כל עיני ישראל, בוודאי גוברת על שמירת כבודו הפרטי של אדם יחיד, ויהא זה החשוב והנכבד ככל שיהיה. וק"ו כאשר מדובר באדם אשר מרן מגדירו "רשע" אשר ירד לחייו ומירר את חייו וחיי אשתו הרבנית ע"ה.
אנו קוראים לכל מי שיש בידיו קלטות נוספות שיש בהם משום הצלת כבודו של מרן להעבירו אלינו בהקדם, על מנת שנוכל להפיצם ברבים, גם במחיר של פגיעה ברשעים למצער.
ובברכת יתמו חטאים מן הארץ ולא יתמו חוטאים.
אנו קוראים לדרעי לחזור לפקיעין וללמוד תורה.
אנו מבטיחים להביא לו בכל ליל שישי טשולנט חם טעים ומהביל.
אנו מתחייבים להקים אוהל בפקיעין ולהביא לשם זמרים והמונים באוטובוסים מאורגנים כדי להכריז בקול: "אריה מלך ישראל. יחי המלך לעולם ועד. יחי. יחי. יחי".
אנו גם מתחייבים להלבישו בתרבוש וגלימה ולנשק את כפות ידיו.
בקיצור, המון כבוד. רק תכבד את מילתך, תפרוש להפצת "יהדות ומסורת" ואל תזיק יותר לעם ישראל.
אלי זלמנוביץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.