רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 בינואר 2015

תגובות


ל״אריה דרעי״ (500) עלה ה״פרענק״ (500) לראש, הוא עומד מעל כל במה וצועק מרן ומרן, אבל כשמסתבר שמרן אמר ״משהו עליך״ נעלבת? איך לא מתביישים כמות אנשים כה גדולה בוכים כמו תינוקים ׳אמאל׳ה אריה׳ תחזור נו תחזור כבר?! מתי אתה חוזר?! יש חוש״ך אנחנו מפחדים...
לסיעת ש״ס דרושה גננת עם ניסיון
==============
היום מאוד קשה לקבל ג'ובים. הכל מכרזים.
אנשי התנזים של דרעי לא מבינים את זה וחושבים ש'אריה יסדר' ו'אריה יארגן'
==============
קובי נחשוני :
האמירה שעומדת מאחורי המהלך של דרעי היא פשוטה:
אני רוצה את כל הרבנים וכל החכי"ם וכל הפעילים עוברים לדום,
או הכל או כלום!
בדיעבד ייתכן ומדובר בתהליך מתוחכם בנסיון לצבור לגיטימצייה ולשדרג את מעמדו בציבור,
אך לא ידוע עד כמה זה יצליח להחליש את הגרעין היותר קשה בתוך ש"ס ומחוץ לש"ס שמבחינם  רק לא דרעי,
==============
גם אני לא מעדיף שדרעי יחזור לשס, אבל מה לעשות שיש הסעה חינם, לאירוע עם מלא זמרים חינם, וגם אוכל טוב חינם. למה מי מת לפספס אירוע כזה. כולנו גם השסניקים שמעדיפים את דרעי בחוץ מגיעים לאחרוע הענק!
==============
י. מפעילי ש"ס לשעבר בטענה קשה לש"ס בנייעס החרדי: אני קרעתי את עצמי בבחירות שעברו, ובסוף אמרתם לי שחסר כסף בקופה של ש"ס ולכן... פתאום כשזה לצרכים האישיים אז יש כסף, לזמרים, אוטובסים, אוכל, והכול. אז מה? אותי ניצלתם בסך הכל.
==============
ידידה חסון בטוויטר: לכל השואלים למא אני חושב ששאגת אריה בהר נוף זה קבוצת בריונים. אז ככה: קיבלתי איומים שאם אני אגיע, יסלקו אותי משם במכות ובבושת פנים..
==============
האם שלמרות פרסום הקלטת בה נשמע מרן אומר: הוא לא שומע לי.. בכול זאת מקיימים עצרת לקרוא לאותו אחד שלא שומע לרבנים לחזור לשס.. איזה עוד אמצעים יכולים להתקדש למען המטרה?
==============
רבותי לא להתרשם מכל התרומות הספונטניות משפ' מנחם ממגדל העמק לא פריארים. ועוד לאחד שיעשה הצגה על גבם. בנוסף לזה יש עדיות חותכות על מזומנים שזזים מגזרת דרעי למארגני הצולנט והפופקרן במאהל שאגת החתולות
כעת בכניסה להר נוף יהודה אזרד ועוזי כהן ביחד עם רבה של הר נוף בעל הלכה ברורה הרב דוד יוסף בטקס החלפת שם הכיכר לכיכר החתולות ע"ש של החתולה מפקיעין זכותו יגן עלינו.
==============
ניסים פדידה בפייסבוק: אם אריה דרעי לא מעוניין להנהיג את ש"ס אז אני מוכן במקומו להנהיג את התנועה הקדושה שייסד מרן זצוק"ל ..אריה דרעי הוא לא הקב"ה והוא גם לא הכל יכול לכולם יש תחליף כולל לדרעי ....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.