רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 בינואר 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


רציתי רק לשאול שאלה קצרה, האם יש טיפש אחד בעולם שלא ציפה לחזרתו של דרעקעי להנהגת ש"ס.
==================
שאלה, אולי מישהו יודע, מתי אריה דרקעי מחזיר את חיים אמסלם לשורותיה של שס, יחד עם עם יהודה אזרד, כאילו עכשיו שחזר האיש שמרן כינה אותו רשע, אפשר גם להחזיר יתר הרשעים של מרן, וכל אלו שפעלו נגד מרן ובדו בו שיוכלו עכשיו לחזור, ובמיוחד לאחר שאמסלם כביכול ביקש מחילה וסל למרן על כל מה שיצא נגדו כי זה לא היה הוא, אז עכשיו אפשר להחזיר אותו, בטח בברכת נשיא מועצת החכמים וברכת נשיאת מועצת החכמות
==================
ברוך אתה ה אלוקינו מלך העולם שהחיינו,הטוב והמטיב,מחייה המתים,חכם הרזים,שחלק מכבודו לדרעי,הטוב שמך,שעשה ניסים, - על חזרתו של דרעי לפוליטיקה מההסתר לגלוי,
 ==================
הקידושא רבא ייערך לספרדים באוהל שאגת אריה עם זמר החצר בני אלבז,הקידושא רבא לאשכנזים ייערך במקום נסתר וסודי בהשתתפות דרעי ויועציו האשכנזים.
==================
מסתמן: חלק מהציבור הספרדי באמת מטומטם
זה יהיה ככל הנראה הטור הקצר ביותר שנכתב אי פעם, פשוט מכיוון שהכול היה ידוע מראש.
זה לא שמישהו לא היה בטוח שדרעי יחזור, זה לא שלמישהו חלילה הייתה מחשבה זרה שמא באמת הוא התפטר אחת ולתמיד, זה גם לא שנמצא מישהו שאפילו חלם לו חלום שאולי האיש פעם אחת דובר אמת, לא יימצא אדם "אחד" בכל המדינה שמאמין לרגע שלא מדובר בספין מתוקשר, מתודרך ורשום מראש - צעד אחר צעד, עד כה אין חדש תחת השמש.
השלג אכן פסק, הגשמים אכן חדלו, אבל השמיים לא נפלו, העולם עדיין לא התמוטט ואפילו השמש, תאמינו או לא, עדיין מחייכת ומאירה פנים והאיש איך לא... "חזר".
החידוש או אולי יותר נכון, התגלית הכואבת מכל הסחרור המניפולטיבי הזה הוא, שחלק מהציבור הספרדי נחשף במבושיו. שכן, אם יש עדיין ציבור שהולך כצאן לטבח - עיוור אחרי התרגיל השפל הזה, אז בהחלט שדרעי צודק שחזר ויותר מכך הוא צדק שהספרדים הם כנראה עם נבער מדעת.
גם נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון הרב שלום כהן שליט"א, כאשר דרש את חזרתו של דרעי בתוקף, ידע אף ידע כי הציבור שאליו הוא פונה, הוא ציבור מוכה חושים שיקבל עליו כל מה שיכתיבו לו בעיניים עצומות, גם אם מדובר בהצלפות. כמו האשה המוכה שחוזרת אל בעלה, חלק מהציבור הספרדי יאכל את פרי ביאושיו.
האם באמת כל הספרדים כל-כך מטומטמים?...
את התשובה האמיתית נקבל ביום כ"ו לחודש אדר - בקלפי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.