רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בינואר 2015

הכתבה בהפלס הוכיחה ששמואל אויערבך הוא נוכל ממדרגה ראשונה

מאת אחד מראשי הישיבות

למען האמת לא הבנתי במשך השנתיים וחצי האחרונות, מדוע מרן ראש הישיבה שליט"א לא מנהל שיג ושיח עם ר' שמואל אוירבך. אבל כמי שמכיר מזה כשלושים שנה את מרן ראש הישיבה שהוא נקי כפיים ובר לבב, וגם בחייו של הגר"א היה נחשב לגדול הדור במידותיו הנאצלות והנהגת הדור בתבונה ובחכמה שהולך בדרכו של מרן החזון איש ומרן הגרי"ז, ידעתי שזה לא דברים של מה בכך.
 
ראינו את הנהגתו של ר' שמואל בשנתיים האחרונות מאז פרש מדרכי הציבור ומכל גדולי הדור ונהפך למשיח קטן שהוא יודע הכל, והדביק לעצמו בעזרת יח"צנים מיומנים ואתרי האינטרנט הפסולים כאילו הוא דואג לגזירת הגיוס, כאשר כל כוונתו פשוט לבנות במה לעצמו ולהוכיח לכולם למה הוא קיים ומה זכות הקיום שלו במחלוקת הנוראה שיצר נגד כל גדולי הדור. אז הסיבה הייתה גיוס. ולא משנה שבדרך תמך בראש העיר החילוני וברבני המזרחי בעד היתר מכירה, העיקר לדפוק את הציבור החרדי, ולעשות הכל להרוס הכל מבפנים. גם בהלוויות של קדושי הר נוף, בשביל לתת הספד הוא הפריד את ההלוויות העיקר שיתנו לו לדבר.
 
והנה מאתמול כאשר אי אפשר יותר למכור גזירת הגיוס, החלו למכור לציבור שיש כת משיחית (כאילו שהם שם בשערי חסד לא כת משיחית), לא ידעתי אם לצחוק או לבכות לאן ר' שמואל מתמרן את עצמו לאיזה בורות נידחים ואפלים, העיקר לנקום בכל הציבור החרדי שלא הכירו בגדלותו ולא נהפך ל'גדול' כפי שציפה להיות וכפי שהכין לו את הקרקע נתן העזתי שלו (בלע"ז גרוסמן). "נורא נוראות".
 
על כולנו להודות למרן הגראי"ל שהיה היחיד שהבין עם מי יש לנו עסק והבדילנו מן התועים שכל חייהם זה רק מלחמות של גאווה וכבוד ובשביל הכבוד האישי שלהם הם מוכנים להחריב את הכל.
 
מי האמין שבשעה שהציבור החרדי נאבק על קיומו מוצא לו ר' שמואל ונתן העזתי להתעסק בכבוד האישי שלהם ובנקמה בכל הציבור החרדי בגלל שהם לא שולטים על הציבור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.