רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 בינואר 2015

מי אחראי לאסון אוסלו? אריה דרעי משקר ללא בושה !!!

מאת הנאנחים והנחנקים הנשרפים והנטבחים על קדושת ה'
  1.       בהסכם אומלל ומטופש זה, הבאנו ארצה מטוניס 60,000 רוצחים מדופלמים, בראשות רב המרצחים יאסר ערפאת, נתנו להם רובים, נתנו שטחי מולדת, מתוך הנחה, שהם ילחמו בטרור בלי בג"ץ ובלי "בצלם". והמחיר היה 1,700 יהודים שהתפוצצו במסעדות, באוטובוסים. במספר פעולות צבאיות שעלו לנו בכמאה חיילים שנפלו בקרב. שמעון פרס הבטיח לנו "מזרח תיכון חדש"!!! וכו' וכו'.
  2.       ממשלת השמאל של אז, היה מבוססת על העבודה, מר"צ, ש"ס, תמיכה של חברי הכנסת הערבים. המחנה הלאומי מאשים עד היום, את ש"ס, שהביא לנו את אסון אוסלו.
  3.       כותב חגי סגל ב"מקור ראשון", ביום 15.4.11:
                                                א.         "דרעי היה מאוד משכנע כששחזר אז באוזניי את אירועי אוסלו וטען שבשארית כוחותיו הפוליטיים ניסה לשים רגליים להסכם, אך הנחיה רבנית מפורשת גרמה לו להרים דגל לבן. זיכרונותיי הצלולים ספטמבר השחור 1993 נמחצו תחת מכבשו הרטורי.
                                                ב.         'אם אני לא טועה, זה היה יום שלישי', התעקש דרעי לרדת לפרטים של יום ההכרעה, 'פתאום הודיעו לי ממזכירות הממשלה שהרב עובדיה רוצה לדבר איתי. הוא חזר מעצרת התעוררות של' חודש אלול בראש העין, ובדרך הביתה טלפן אליי, ושאל מה קורה. אני לא אשכח את השיחה ההיא. אמרתי לו שלהבדיל מרוב היושבים ליד שולחן הממשלה, אין לי נקיפות מצפון על "הכיבוש" כביכול. חברון ושכם וכל המקומות ביו"ש קרובים ללבי יותר מאשר תל אביב ויפו, מכיוון שכל התרבות שלנו נוצרה שם. אמנם לפי פסק ההלכה של מרן, צריך לוותר על שטחים כדי לחסוך חיי אדם, אבל כשהרמטכ"ל ברק אומר שבהסכם יש הרבה חורים, ברור שאנחנו צריכים להצביע נגד. ככה אמרתי בטלפון לרב עובדיה'.
דרעי המשיך: 'בסוף הרב החליט שנימנע, ואני קיבלתי את החלטתו בלב שלם. זאת כל האמת על הסכם אוסלו' (מקור ראשון 15.4.11).
                                                 ג.          לפי הקלטת שנחשפה השבוע, זו לא הייתה האמת, על דרעי ועל הסכמי אוסלו. ממש לא. הרב עובדיה נשאל בה על התנהלות ש"ס בעידן אוסלו, והשיב כי דרעי הוא זה שהוביל את המהלכים. 'הכל הוא', אמר, 'לא רציתי להתערב בדבר. הוא יודע יותר'.
                                                ד.         אי אפשר ליישב בין שתי הגרסאות הללו, של הרב ושל דוברו, בלי לעקם את מרחב האמת ב-180 מעלות. לפי דרעי, הרב עובדיה הכתיב את מהלכי ש"ס בעידן אוסלו, לפי הרב עובדיה, דרעי הכתיב. אז למי להאמין? לרב כמובן".
  1.       אז מה למדנו מהקלטת הלוהטת של הרב עובדיה זצ"ל? בראש ובראשונה, שכל הדיבורים של אריה דרעי על 'דעת תורה' הם לא יותר מחרטא - ברטא! כלשון העם. מבחינת דרעי, 'דעת תורה' היא דעתו האישית, שאותה יש להציג בכאילו היא החלטת רבנים.
      ב.         מי שמר על זכות השתיקה
כזכור הצדיק אריה דרעי שמר בחקירותיו במשטרה על זכות השתיקה. גם הצדיק יצחק הרצוג נהג כך, הוא שמר על "זכות השתיקה" בחקירת השחיתות של עמותות ברק. אותו הרצוג מטיף לנו היום מוסר על שחיתות מוסרית ופוליטית.
הרצוג מנהיג של מפלגה יציבה בת כ- 15 חברי כנסת מנהל מו"מ עם גב' לבני, שאינה עוברת את אחוז החסימה, ונותן לה במתנה 6 מנדטים ו- 50% ברוטציה. האם אפשר לסמוך על אדם כזה, שינהל מו"מ ראוי עם הערבים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.