רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 בינואר 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


אני לא קשור לא לישי ולא לדרעי.
מהצד זה נראה שאנשי דרעי ממציאים ספינים על ימין ועל שמאול.
לי זה נראה כפניקה
להזכירכם.
*התפטרות שטבון
*ישי חוזר בו בגלל כסף
*ההחלטה של תקומה עוד לפני שישבו
*זיופים של הודעות
ועוד על מיני כאלה פנינים (סורי שאני לא מצליח לעקוב)
בקיצור ברגע שאתם מגיעים למצב שכל יום אתם צריכים להנפיץ שקרים ובדיות זה מעיד קצת על הפנאיקה
נכתב על ידי בחור אשכנזי בקבוצת אנשי דרעי
 ==============
אותי לימדו כשמתפטרים אורזים ויוצאים, ביררתי ואמרו לי כי לא ארזו ולא הוציאו ממשרדו של דרעי בהר החוצבים משרדי ש"ס כלום הכל נשאר על מקומו, אז איך זה שהוא התפטר ולא פינה מקום למי שיבוא אחריו?
אולי לא התכוון לפנות רק שיחק ועבד עלינו?
  ==============
מלחמות דרעי ואלי ישי מעניינות אותי כשלג דאשתקד, מפריע לי שהוא מזלזל באינטלגנציה שלי ושל כמותי, הוא חושב שאנחנו חמורים טפשים, מי שמתפטר באמת עושה זאת ברצינות וללא פעמונים שכאלו, הזועק אני לא מתפטר אני רק משחק את המשחק
דרעי פוגע לא רק בבוחריו גם בי שלא בחרתי בו אף פעם, אני פגוע מכך שהוא חושב שאני מטומטם, הוא יחזור ולא יבקש סליחה על שפגע בי ובעוד אלפים שהוליך אותם שולל
מצידי שיהיה יושב ראש ש"ס וייחנק שם, הוא לא מעניין אותי, אבל אנא אל תזלזל ברבבות עמך בית ישראל שמהם עשה צחוק, במשחק הכל כך לא חכם, מפני שהכל הולך אחר הסוף איך שזה נגמר, ואם ברגע הראשון חשבתי כי הוא הצליח היום אני מסופק ובעוד כמה ימים יתכן והאמין כי הוא נכשל, מפני שאם אצלי ההתלהבות ירדה כל כך מהר בודאי שאצל עוד רבים אחרים, וכשנהיה עסוקים עם נושא אחר, המפסיד הגדול יהיה אריה דרעי בגלל שזלזל באינטלגנציה של הציבור שלא יסלח לו על כך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.