רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 בינואר 2015

מרן הגראי"ל חיסל את המחלוקת עם חב"ד בגלל ההרס הנורא שזה הביא ליהדות החרדית - תלמיד פוניבז' במאמר נוקב נגד המחבלים

מאת תלמיד פונוביז'

כשאני רואה את הטירונים כותבים על הזעם בציבור הליטאי מהידיעה על פטירת הרב אשכנזי מכפר חב"ד ביתד נאמן  אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. אז בואו נעשה סדר בדברים. רוב מנין ובניין של בני התורה וראשי הישיבות ואדירי התורה התנגדו חד משמעית לדרכו של הרב שך בנושא הפילוג בציבור החרדי והמלחמה בחב"ד. כיום הוכח לכולם מי צדק האם הרב שך בדרכו הברוטאלית עם ה"צודרייטערים" שחלקם זקוקים לפסיכיאטרים וזקוקים בעיקר לרפואת הנפש ה' ישלח להם רפואה שלימה מן השמיים.
 
כל מי שיבדוק מה היחס של כל ראשי הישיבות גדולי הדור כולל מרן הגרי"ש אלישיב, ילמד שלא רק שהם התנגדו לדרכו של הרב שך אלא הם חלקו עליו בצורה נחרצת. הדברים שאני אישית שמעתי מגדולי הדור על הרב שך בחורבן שהוא גרם לכלל היהדות החרדית במלחמה שיצר בתשמ"ט אלו דברים נוראים ומחרידים. אמנם הם חששו שירדו לחייהם אבל למקורביהם הם אמרו בדיוק מה הם חושבים על דרכו הבריונית של הרב שך והתוצאות שזה יביא לעולם התורה. וכל מה שהם אמרו התקיים במילואו.
 
אני יכול לצטט משפט שהרב שטיינמן אמר לרב שך אישית שאת החורבן שיביא המחלוקת על החסידים והפילוג בתשמ"ט עלול למוטט את כלל היהדות החרדית והחינוך החרדי, ואני חושב שמרן הגראי"ל בעיני הבדולח שלו לא טעה במה שאמר אז לפני 25 שנה.
 
כל מי שיודע מה חשבו על דרכו של הרב שך כל גדולי תלמידי מרן החזון איש ובראשם מרן הגר"נ קרליץ, מרן הגר"ח גריינמן, מרן הגר"ד לנדו, שלא לדבר על מרן הגרש"ז אויערבך מבין שהצעד שנעשה כיום להחזיר את הגלגל אחורה לתקופת הזוהר של מרן החזון אי"ש זה מתבקש. גדולי הדור מבינים שאם לא ימחקו כעת את נגע המחלוקת הזאת שאין לה בסיס, מלבד הרס וחורבן הדור הצעיר והנזקים שהמחלוקת שהרב שך גרם הפילה חללים רבים, הרי מי יודע לאן היא תגיע.
 
שיהיה ברור לכל המנפנפים ב"מורשת הרב שך". אין דבר כזה מורשת הרב שך. זה לא מורשת. זה חרפת הרב שך שגדולי הדור בקדושתם וחרדתם לעתידה של היהדות החרדית פועלים למחוק את החרפה שהמיט עלינו הרב שך.
 
ומי שחושב שהבעיה של יצר הפלגנות שבערה ברב שך קשורה לחב"ד או לאגודת ישראל אינו יודע על מה הוא שח. כל החורבן וביזוי גדולי ישראל מאותו פלג אפיקורסי שמקום משכנו בשערי חסד הן מאותם זרעים ועשבים שוטים שצמחו בערוגת "מורשת הרב שך" שיש מי שהפך את המורשת הזאת למפלצת מסוכנת שמטרתה לגדוע את כל הנטיעות שנטעו גדולי ישראל.
 
מי הרס את היכלי הישיבות מי החריב את אם כל הישיבות? מי הוביל מלחמת ג'יאהד נוסח דעאש במרן שר התורה ראש הישיבה הגר"ד פוברסקי זצוק"ל אם לא הרב שך ששנאתו ויצר הכבוד והקנאה בערה בו עד להשחית. הגיע העת לומר את האמת גם אם לכמה משחיתים מחבלים הדברים כואבים, אבל זאת המציאות ואנחנו נאמר אותה בקול גדול כדי שידעו מי האחראי להרס היהדות החרדית. את הרב שך לא עניין חב"ד. הוא צעק חב"ד וצעק משיח שקר ובעצם התכוון לחסל ולהפיל את כל ראשי הישיבות וגדולי הדור. הוא היה תאב שליטה וזה מה שהוא עשה, עד שהקב"ה ברחמיו המרובים שלח לנו את ראש כל בני הגולה מרן הגראי"ל שהראה לאותה חבורה מסוכנת את הדרך החוצה ומאז שקט ושלווה,  וכולם רואים מי זה אותה כת שכל מה שמעניין אותה בחיים זה מלחמות פשקוילים אלימות וביזוי גדולי הדור. אם בעבר היו לנו את המשכילים הרפורמים והציוניים שעשו לעג וקלס מגדולי ישראל, היום קמה לנו קבוצה שמגלגלת עיניים לשמיים וצועקת תוך כדי סחיבת זנבות סוסים מורשת הרב שך והם בטוחים שכולנו מטומטמים.
 
רבותי, העידן של הרב שך הסתיים. אמנם את הנזקים אנחנו עדיין אוכלים אבל ככל שנצליח לגדוע את אותה חבורה מופרעת כך ייטב ליהדות החרדית שצריכה להתלכד ולא שכל אחד ייכנס לצלחת של השני ויפתח במלחמות עולם. ראינו לאן הובילה המחלוקת של הרב שך ולאן הלכו המחבלים ממשיכי המורשת/ מעתיקי השמועה/ היורד לשרשם של דברים, וכל המרעין בישין. זה הספיק לנו די והותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.