רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 בינואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


ריבלין: ‏שואל ומשיב. תלמיד שאל אמש את הרב מאזוז האם אפשר להצביע ש״ס. תשובה: מי שיצביע ש״ס יקבל עולם הבא. מי שיצביע יחד יקבל שני עולמות.
------------------
מזל טוב - נכד  של הרבי מסאטמר התארס בשעה טובה
בחופה הסבים והסבתות ירדו וישמחו שלפחות נכד אחד
לא מאמין בשנאת ישראל
שנכד אחד לא שונא יהודי בגלל שלא חושב כמהו
 ------------------
משפחות האבלים מצרפת יושבות שבעה בישראל ואין להם מנחמים ומניין לתפילות. נא לקיים מצווה חשובה ולהגיע. משפחת כהן יושבת שבעה במלון לאונרדו פלאזה נתניה. משפחת ברהם במלון רמאדה ירושלים. משפחת סעדה בתל אביב רחוב ארלוזורוב 49. משפחת חטאב בירושלים.  ברחוב מזור 6.
------------------
יעקב ריבלין אמש: יהושע פולק בראיון שלו אצל מוטי לביא שטען שכל האופציות של הפלג בענין ההצבעה בבחירות פתוחות. בעצם ניסה להעמיד את ה- 10/15 אלף קול של אנשי הפלג במכרז לכל המרבה במחיר. לכולם - גם אם זה יהיה לפיד או בנט כי אחרי שהולכים עם ברקת כבר כולם מותרים. אבל הימור שלי: כשיפתח את התיבה של ההצעות התיבה תהיה ריקה. ע"כ דבריו.
------------------
'אגודת ישראל' תבחר את נציגיה לכנסת ה-20 בכינוס המרכז ביום חמישי באולמי 'נאות י-ם' בב"ב ב-17:00. ~~¦~~ הרה"צ רא"מ רוקח ביקר הלילה אצל דודיו האדמו"רים מסקווירא וסאטמר. ~~¦~~ 'מרכז העניינים': במפלגת 'כולנו' דיברו על חרדי שישולב ברשימה. בסוף לא שילבו את הפעיל החרדי איציק אלרוב, אפילו לא את יו"ר רבני 'צהר' רפי פוירשטיין. את מי כן שילבו? את רחל עזריה הלוחמת הגדולה בחרדים.
------------------
 'אגודת ישראל' תבחר את נציגיה לכנסת ה-20 בכינוס המרכז ביום חמישי באולמי 'נאות י-ם' בב"ב ב-17:00.
 ------------------
הרה"צ רא"מ רוקח ביקר הלילה אצל דודיו האדמו"רים מסקווירא וסאטמר
 ------------------
'מרכז העניינים': במפלגת 'כולנו' דיברו על חרדי שישולב ברשימה. בסוף לא שילבו את הפעיל החרדי איציק אלרוב, אפילו לא את יו"ר רבני 'צהר' רפי פוירשטיין. את מי כן שילבו? את רחל עזריה הלוחמת הגדולה בחרדים.
 ------------------
גל"צ: ג'יהאד מורנייה תכנן פיגועים רצחניים ברמת הגולן, לרבות ירי רקטות, חדירות ומטענים שמטרתם להרוג חיילים ולפגוע ביישובים.
 ------------------
'בחדרי': הזמר אברהם פריד קיבל טלפונים מבוהלים בעקבות שמועות שהופצו על פציעתו. פריד בראיון: "לפחות קיבלתי הרבה ברכות".
 ------------------
'הקול החרדי': הגרב"מ אזרחי בביקור חולים כעת ב'מעייני הישועה' אצל זקן המשגיחים הגר"ד יפה.
 ------------------
'הקול החרדי': הרב ראובן אלבז ממשיך בביקוריו אצל גדו"י לרגל המינוי במועצת החכמים, היה אצל הגר"י אדלשטיין ברמת השרון, אצל הגר"ג אדלשטיין וכעת הגיע לבית מרן הגר"ח קנייבסקי.
------------------
גירא אצל מימרן ב'קול חי': הרב יצחק גינזבורג מחב"ד סיכם עם הרב מאזוז על תמיכה בישי.
 ------------------
מחר יערכו הפריימריז במפלגת מרצ. בין המועמדים הבולטים: אורי זכי, יהודי מסורתי שמניח תפילין מידי יום ומקפיד על שמירת מצוות.
 ------------------
שלהבת חסדיאל בטוויטר: זה מתחיל: 2 מפלגות גדולות מתמודדות עם חשד כבד לחפרפרת במטות הבחירות. חוקרים פרטיים ומה לא.

להמשך המבזקים כנסו כאן



 ------------------
'כלכליסט': יו"ר קק"ל אפי שטנצלר מסר עדות במשטרה בפרשת 'ישראל ביתנו'. הוא אינו חשוד בפרשה. המשטרה בודקת חשד להעברת כספים בין פוליטיקאים לגורמים בקק"ל.
 ------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: מלחמה בפתח?
הפרשן הצבאי של ׳ערוץ 10׳ אלון בן דוד בראיון: ״פתחנו חזית נוספת עם חיזבאללה, התגובה תגיע ככה״נ מסוריה. פעילות כזאת חודשיים לפני הבחירות מדליקה נורה אדומה״.
העסקן החב״די שמעון רבינוביץ חבר הנהלת כפר חב״ד בראיון: ״ח״כי ׳דגל׳ שהגיעו לנחם, מבקרים לא מעט בכפר ועוזרים לנו. אין היום מחלוקת בין דגל לחב״ד. ג׳ היא המפלגה הכי מתאימה לנו, אסור לתת לחלקים מחב״ד לרדת לטמיון״.
מני גירא: ״במקום הרביעי ברשימת אלי ישי, אשכנזי - הרב משה הגר ראש מכינה קדם צבאית.
חיזבאללה משגר הלילה איום ברשת 'פתחו את המקלטים' אך ההערכה שלא יגיב בקרוב״.
מקים פרויקט ניתוח הסקרים נחמיה גרשוני בראיון: ״החרדים בכל הפילוחים יכולים להגיע ל-18 מנדטים. ההימור שלי: יהדוה״ת תקבל 8 מנדטים״.
חיים שטיינר סגר״ע קרית מלאכי בראיון: ״אני לא מנהל מגעים עם אלי ישי. לקבל תמיכה מחב״ד זה לא לקחת נציג לרשימה, אלא הסכמים ברורים מול רבני ומנהיגי חב״ד״.
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים:
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין: יהדות התורה מסרבת להתחייב לחב”ד שלא להקים ממשלה עם הרצוג. אלי ישי השיג תמיכה נוספת מהימין הקיצוני - מחבר הספר תורת המלך הביע תמיכה בו. 'בני תורה' יצאו למכרז ציבורי ויתנו את קולם לכל המרבה במחיר, יהדוה”ת תעדיף לרדת ל-3 מנדטים ולא לתת לבני תורה ייצוג..
• חבר המועצה היחיד מש”ס שפרש לטובת ישי - חבר מועצת עירית ראשון לציון מאיר עקיבא בראיון: ״עבדתי 14 שנה עם אלי ישי והתחברתי אליו, החלטתי לפרוש מש”ס באופן גלוי״.
• איך הצליח ראש הקואליציה בבני ברק לשכנע שופט שהוא בעצם אופוזיציה? עו”ד הברמן המייצג את מפלגת 'בני תורה' בראיון: ״פסק דין תמוה ביותר משום שאין ליטאי אחד שאינו יודע שוירז'בינסקי הוא נציג קואליציה מובהק, יקח עוד זמן אבל נוכיח זאת אולי אפילו בבג”ץ״..
• בוטלה העלאת הארנונה לשנת 2015 לתושבי ביתר. מנחם זיידה: ״פעלנו משפטית ומשרד הפנים ביטל את העלאת הארנונה, מקוה שראש העיר לא יפעל נגד ההחלטה״.
 ------------------
 היום: יחשוף ליברמן את הרכב רשימת 'ישראל ביתנו' לאחר גל הפרישות.
 ------------------
בחירות 2015: 10 ימים לנעילת הקלפיות: 22 רשימות הביעו רצונן להשתתף בבחירות ביניהם: עלה ירוק, כלכלה, ברית עולם והמפלגה החדשה של קבוצת החרדים מבית שמש "פרח".
 ------------------
מתקפה נגד גלנט שרמז בין התקיפה לבחירות. אקוניס: "יש שיגידו הכל כדי לפגוע בממשלה". בנט: "השפל הגדול ביותר של מערכת הבחירות". הבוקר גלנט חזר בו.
 ------------------
נדב פרי בטוויטר: 10 ימים לסגירת הרשימות: הלל קוברינסקי (לפיד) מדבר עם שלום סעדה (כחלון) ברקע סקר של יש עתיד שמעניק לאיחוד 27 מנדטים פוטנציאלים. הערכה: לא יקרה
 ------------------
'ישראל היום': יוני שטבון ומשה הגר לא יהיו הנציגים היחידים של הציבור הדתי-לאומי ברשימת אלי ישי, יש עוד על הפרק. כרגע שוקלים לתמוך במפלגה הרבנים: אבינר, לבנון וטאו. אתמול נועד הרב משה הגר ראש המכינה הצבאית ביתיר עם אלי ישי, על פי הערכה ישי יציב את הגר במקום ה-4 או ה-5 ברשימה.
 ------------------
הפריימריז בבית היהודי: עתירה הוגשה לבית המשפט כדי שיורה על ספירה חוזרת.
 ------------------
שבוע לאחר פטירתו של הרה"צ שמעון אברהם גרינפלד זצ"ל אבד"ק סעמיהאלי, תתקיים הערב בר המצווה לבנו הב' אהרן נ"י באולמי 'נאות ירושלים' בב"ב
 ------------------
אליטוב בטוויטר: שתי מגמות חיוביות לש"ס. 1. המתלבטים צפים בעיקר בינה לבין הליכוד. מרן הגדול יביס בסוף את מרן בגין. 2. רשימת כחלון נתפסת כאליטסטית וצפונית.
 ------------------
הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס מחר בבוקר כדי לדון בחשש מהסלמה בגבול הצפון.
 ------------------
דיווח: התראה חמה על מפגע שבכוונתו לבצע פיגוע בירושלים, כוחות משטרה פועלים בהתאם.
 ------------------
אלון בן דוד ב'ערוץ 10': הישג דרמטי לישראל! המחוסל טבטבאי היה אחראי לכיבוש ישובים בגליל.
 ------------------
'הארץ': הג'וב החדש של גדעון סער: הרצאות על רפורמות שקידם ועל מה שקורה מאחורי הקלעים במערכת הציבורית בישראל. המחיר: 8000 ש"ח.
 ------------------
הלילה במהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24" ראיון סוער עם מאיר עקיבא חבר מועצת העיר ראשון לציון מטעם ש”ס שהודיע במכתב לאריה דרעי על פרישתו מש"ס לטובת מפלגתו של ח”כ אלי ישי. לדבריו: "בסרטון שפורסם הוכח כי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל רוצה שכולם ילכו עם אלי ישי ולא עם דרעי".
 ------------------
ח"כ אלעזר שטרן למימרן ב'קול חי': "הנושא של סנקציות פליליות לא מיושם בשטח כי העמידה בייעדים מתבצעת ולכן הנושא לא רלוונטי. בנושא חוק הגיור יהיו תיקונים לחוק ואח"כ הוא יאושר".
------------------
ח"כ אורי מקלב בניחום אבלים כעת אצל משפחת חטאב מקורבנות צרפת
 ------------------
'ערוץ 2': לבני משריינת את קסניה סבטלובה, הפרשנית לענייני ערבים של ערוץ 9
 ------------------
עמית סגל בטוויטר: לשכת אורבך: "השר אושפז לפני כשבועיים להמשך טיפול במחלה המטולוגית שממנה סבל. בשבת חלה הידרדרות לא צפויה. חל שיפור במצבו אך טרם יצא מכלל סכנה".
 ------------------
אלון בן דוד: דיווח: ישראל תקפה חוליה בצד הסורי של רמת הגולן. דובר צה"ל: לא מתייחסים.
 ------------------
האדמו"ר מצאנז הגיע כעת לראשונה לכפר חב"ד, לניחום בני הרב אשכנזי זצ"ל

ישראל כהן ב'כיכר': מרן הגראי"ל שטיינמן השיב לשאלת רבני צרפת האם להורות על עלייה לישראל - המשיח הגיע? מה החיפזון? גם פה יש רוצחים.
 ------------------
 שיף ב'בחדרי': יפה דרעי חנכה היום את מטה הנשים הארצי של תנועת ש"ס בהר חוצבים בירושלים
 ------------------
זאב קם ב'nrg': סוף למחלוקת? נתניהו שוקל לשריין את דיכטר ברשימת הליכוד במקום ה-11 וחוטובלי תשובץ במקום ה-20
 ------------------
הסקופים: בית המשפט המנהלי בת”א דחה היום את עתירת סיעת בני תורה, וקבע שחבר המועצה יעקב וירזבינסקי מ'דגל' הוא אכן נציג האופוזיציה ויכהן כחבר בועדת הנחות בארנונה. העותרים ישלמו הוצאות משפט.
 ------------------
אלון בן דוד: ג'יהאד מורנייה בנו של עימאד מורנייה מבכירי חיזבאללה בין ההרוגים בתקיפה בסוריה
 ------------------
יואב גלנט רומז ב'חדשות 2' שהתקיפה בסוריה בוצעה על רקע פוליטי: "גם את ג'עברי חיסלו חודשיים לפני בחירות למרות שהיה על הכוונת 3 שנים"
 ------------------
עידו בנבג'י בטוויטר: אחרי הליכוד, גם בבית היהודי עולות כעת טענות לאי-סדרים בספירת הקולות בפריימריז. "נספרו יותר קולות מטופסי הצבעה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.