רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 בינואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


הנהג הפוגע בת.ד בשמואל הנביא  בי-ם: זה הבן של יהושוע פולק מראשי  מפלגת עץ/שערי חסד
----------------
טרגדיה באשדוד: נפטר פתאומי האברך ר' יעקב שלום אליעזר רוטמאן (בן 49) ז"ל, הלוויתו תצא הערב מוצ"ש ב-9 מביתו ברובע ז' בעיר, שבוע שעבר חיתן את בתו, הותיר 7 יתומים.
----------------
שלום ירושלמי בnrg: נתניהו שוקל לשריין את ר"ע נתניה מרים פיירברג ברשימת הליכוד.
----------------
שלום בית במשפחת דרעי: אריה דרעי מבקר כעת את אחיו רבה של באר שבע הרב יהודה דרעי. השניים לא דיברו ביניהם בחודשים האחרונים.
----------------
יש איזה אברך מאשדוד רוטמן....שנכנס לכלא ....העלילו עליו שהוא "טיפל" בילדים.השבוע הוא חיתן בת.....לפני שעה מצאו אותו מת בכלא מ-דום לב ! גר בהורקנוס  21
----------------
 במלוה מלכה לטובת איחוד מוסדות גור  הרב צבי שמיט שליט"א בשם האדמו"ר מגור :מי שמעשן לא נקרא חסיד .והחתימו את האנשים שיפסיקו לעשן ביקש מיונתן בורשטיין ושמעון ויינרייך (שמעשן 5 קופסאות ביום)להפסיק לעשן ובתמורה יקבל מתנה 50.000 דולר לשנה הם זרקו את הסיגריות והבטיחו להפסיק לעשן
----------------
 יו"ר הכנסת לשעבר:אברהם בורג הצטרף לחד"ש: "חרטה על דגלה שותפות יהודית-ערבית" יו"ר הכנסת לשעבר דיבר בבדיוני מועצת המפלגה וקרא לחבריו של להתאחד עם המפלגות הערביות: "לא עשיתי את כל הדרך אליכם כדי להתחבר ללאומנות אחרת.
----------------
ח״כ מיקי זוהר (מקום 22 בליכוד) נולד בברכת הרבי.
לאחר שש הפלות, רצה אביו לנסוע לרבי ולבקש ברכה. אז הוא חלם שהרבי בירך אותו ואמר לו שאין צורך לבוא בשביל הברכה. מיקי נולד בי״א בניסן.
 ----------------
בעקבות תלונות על הספירה, ב-15:00 מתכנסים שוב חברי הליכוד לספירה מחודשת של כ-15 קלפיות.
 ----------------
רשת ב': 13 מיליון שקל נמצאו בחשבון של ישראל יהושע הלוביסט המקורב לאביגדור ליברמן ו-2 מיליון שקל בחשבון הבנק של פאינה קירשנבאום
----------------
 סערת אברום בורג
עוזי ברוך עורך ׳ערוץ 7׳ בראיון: ״בציבור הדת״ל קוראים להחרים את המרכז בה בורג שותף, בעקבות נאומו בשבת תוך חילול  שבת מחפיר״.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
‬מהדורת חצות בסקופים: בש״ס מחכים לחזרתו של דרעי.
•אורי מזוז מקורבו של הגר״מ מאזוז מגיב לראיון של רב אלחנן מאזוז: ״הרב רפאל מאזוז היה בעבר מקורב לראש הישיבה. הרב מריץ את המפלגה של אלי ישי אך ורק בכדי להגיע לקהלים שלא מסוגלים להצביע ש”ס״.
•דובר שאגת אריה 2 דוד חכם: ״נמשיך את המאבק לחזרתו של אריה בכמה דרכים, עד כה יש הצלחה עצומה למאבק, ההחלטה לסגור את האוהל לא אומרת שהמחאה הסתיימה״.
•הזמר בני אלבז: ״אם דרעי לא חוזר נשרוף את המועדון ונפרק הכל, אין לש”ס זכות קיום בלעדיו״.
•הקלטה: ועד ידידי הפלס פתח ביום שישי במאבק מחודש נגד קופ”ח כללית. כל הפרטים. וגם, מאיזה בנק יערקו אלפי לקוחות בקרוב?
 ----------------
שלזינגר ב'בחדרי': ‏נכד של האדמו"ר מלויצק (3) נפצע קשה בתאונה ברח' בר אילן בי-ם יחד עם סבתו (49) שנפצעה בינוני. התפללו, אברהם מנחם בן אברהם גיטל
סקר חדש: 43% מהציבור סבורים שירד שלג שבוע הבא בירושלים 40% סבורים שירד אך לא יערם 16% סבורים שלא ירד כלל 1% לא יודעים...
20% טוענים שאך ורק אם אריה יחזור ליו"ר שס ירד שלג. שבוע טוב
 ----------------
עיתונאי לאריה דרעי: "למה לא הכנסת את הרב מזוז  למועצת החכמים וכך היה חוסך את כל הבלגן". אריה דרעי בתגובה : "הוא עצמאי מידי"....
 ----------------
 א.ד. גרינבוים בטורו בבקהילה מכנה את הרב אלי ישי "איוולת", אתם מוזמנים להתקשר ולשאול אותו למה הוא לא כתב את זה על אשכנזים שפרשו כמו אפשטיין ועוד..
----------------
‏עידו בנבג'י: פייגלין שוקל להקים מפלגה חדשה. תוספת לחשיפה: יש לו הקלטה של ביבי אומר שהופעלו עליו לחצים לחסל אותו.
----------------
שבוע סוער בפתח: שלג בי-ם ובצפת, רוחות במהירות 100 קמ"ש וחשש להצפות
----------------
אוויר קר מרוסיה וסקנדינביה יגיע לאזור ויגרום לגשמים ברחבי הארץ ולשלג ברביעי בהרים שגובהם מעל 700 מטרים. מומחים מעריכים: "הסופה תקשה על ניהול התחבורה, לא ניתן לעשות עבודות בחוץ ויפגעו תשתיות של חשמל וביוב". בחרמון כבר יורד שלג
----------------
ישראל היום: היום יקיים משה פייגלין אירוע פעילים בו יודיע על המשך דרכו הציבורית, אחת האפשרות העומדות בפניו לעזוב את הליכוד ולהצטרף למפלגתו של אלי ישי.
----------------
 מגזין הלילה של הנייעס החרדי:
מיוחד! העיתונאי צבי אלוש שחיבר את הספר 'בן פורת יוסף' על הגר"ע זצ"ל בראיון מרתק:על השקפתו של הרב על התנועה כמנוף להחזרת עטרה ליושנה,היחסים עם אלי ישי ודרעי וההבדלים הדקים.ההשפעה של הסובבים,על אטיאס וקרבתו שהשפיעה על ההנהגה בש"ס ועוד

העיתונאי חיים גיל מומחה לפרסום ואסטרטגיה בראיון על הסקר שהתפרסם בסוף השבוע לפיו איחוד בין המפלגות החרדיות  יכול להביא 20 מנדטים:"אם דבר כזה היה קורה בפועל זה היה חוסך המון".
האם הצבתו של סורוצקין היתה כמהלך אסטרטגי להביא קולות החרדים העובדים?
האם רשימת הליכוד אמורה להשפיע על כניסת החרדים לקואליציה הבאה?
והאם המהלך של דרעי היה ספין או אירוע אמיתי, ולמה הסקרים לא יודעים לקרוא את ש"ס?

אברהם קנלסקי מעסקני חב"ד בראיון:"הרבי אמר ליוסף בורג שהיה מראשי מפד"ל 'עד הבחירות אתה יכול להיות חרדי מושלם'. תמיד בחב"ד הצביעו למי שהיה 3 עקרונות תורת ישראל עם ישראל ושלמות הארץ, היום מי שעונה לזה זה אלי ישי ונראה שיקבל הרבה קולות מחב"ד הפעם אם יוכיח שעובר את אחוז החסימה".

הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת שמעון ליברטי ובהשתתפות: מענדי גרוזמן, אלי ביתאן, אבי שיף ומשה פלדמן.
האם דרעי חוזר? מה קורה בחזו"א 5? ומי המדליף?
וגם: סיכום הפריימריס בליכוד ומה מענדי שר?

שאול אוחנה מנהל אתר החרמון בראיון: "הלילה ירד שלג בחלק העליון, כרגע זה בערך ארבעה ס"מ שלג. מחר בערב זה ימשך וגם בימים הקרובים. אנחנו עושים מאמצים כדי לאפשר כניסה חלקה לאלפי אנשים לחרמון". למי שייך אתר החרמון, ומי הקים את אתר הגלישה?

יהודה עמרני קול ברמה בראיון על תוצאות הפריימריז בליכוד:מה הוביל לדחיקתו של פייגלין ולמקום המכובד אליו הגיע יולי אדלשטיין?ומדוע ביבי מרוצה מהתוצאות?

העיתונאי עידן יוסף כתב תחבורה באתר ניוז 1 בראיון:
גם השבת אישר משרד התחבורה אלפי נסיעות בניגוד לחוק. ח"כ מאיר פרוש דורש משרי התחבורה והכלכלה: עיצרו את הפגיעה החמורה בסטטוס-קוו. וחושף: עצומת האלפים של צעירי הציונות הדתית קוראת לראש הממשלה להפסיק תחבורה ציבורית בשבת.

מוישי ברמן מתנדב איחוד הצלה מחיפה שהציל את חיי הילד ארי ברנשטיין בראיון: "הגענו הערב לקבר הרשב"י במירון, עם המשפחה והילד כדי להודות לה' על הנס הגדול!". כיצד הצליח להחזיר את הילד לחיים, ואיך התחושה לראות את הילד חי ומשתובב?

ובפינת ההקלטות תוכנית המטה מערוץ 10 לאחר סינון עם הראיונות של יאיר לפיד וסקר הסקרים עם הסוקר רפי סמית
----------------
ב"ב: שריפה פרצה בשבת בבוקר במוסד לילדים מוגבלים 'בית יהלום'. 25 ילדים חולצו מהמקום ללא כל פגע.
----------------
מודיעין עילית; תושבי שכונת ברכפלד ללא מים בברזים מאז כניסת השבת.
----------------
'וואלה': פאינה קירשנבאום ביקשה אתמול מאביגדור ליברמן לא להשתבץ ברשימה לכנסת ה-20 ולפרוש מתפקיד יו"ר מטה הבחירות. ליברמן סירב לקבל את בקשתה וביקש שתישאר בתפקידה.
----------------
בשבת שלג נערם בחרמון; לפי התחזית ביום רביעי יתכן שלג קל בהרי הצפון ובירושלים
----------------
'ערוץ 1': המשטרה בודקת האם ח"כ דוד רותם מ'ישראל ביתנו' קשור לפרשה
----------------
משה כחלון בכנס בחירות בחיפה: "תזכרו מה שאמרתי, יהיו בחירות נוספות בעוד שנתיים ב-2017. נתניהו ויאיר לפיד רבו שניהם לבד וגררו מדינה שלמה לבחירות".
----------------
 טרגדיה באשדוד: נפטר פתאומי האברך ר' יעקב שלום אליעזר רוטמאן (בן 49) ז"ל, הלוויתו תצא הערב מוצ"ש ב-9 מביתו ברובע ז' בעיר, שבוע שעבר חיתן את בתו, הותיר 7 יתומים.
----------------
שלום ירושלמי בnrg: נתניהו שוקל לשריין את ר"ע נתניה מרים פיירברג ברשימת הליכוד
----------------
שלום בית במשפחת דרעי: אריה דרעי מבקר כעת את אחיו רבה של באר שבע הרב יהודה דרעי. השניים לא דיברו ביניהם בחודשים האחרונים.
----------------
גשייד ב'מעריב': אין הרבה אופציות על זהות מדליף הקלטת. זו שיחה פרטית שע"פ החוק רק אחד הנוכחים יכול לאפשר את פרסומה, והיות ש'ערוץ 2' לא יפעל בניגוד לחוק, האופציות מצומצמות.
----------------
דוברות איחוד הצלה: ילד כבן 4 נפצע קשה ואשה כבת 40 נפצעה בינוני מפגיעת רכב משפחתי ברחוב שמואל הנביא בירושלים, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים שפונו לאחר מכן להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים.
----------------
רב הרובע היהודי הגר"א מדינה בשיעור המקדים ב'יזדים': "עסקן שלא היה בן תורה קודם שנהיה עסקן, אסור שיהיה עסקן, לא צריך להביא דוגמאות אתם מכירים"
----------------
בהמשך לתאונה הקשה בירושלים - שלום סננס מתנדב איחוד הצלה מספר בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילד שאיבד את ההכרה כתוצאה מהפגיעה הקשה בראשו, אשה שחצתה אף היא את הכביש יחד עמו נפצעה אף היא בראשה ומצבה הוגדר בינוני, יחד עם מתנדבים נוספים הענקתי להם טיפול רפואי ראשוני עד להגעת ניידות טיפול נמרץ שפינו את הנפגעים לבתי החולים, ככה"נ יש קשר למזג האוויר - עוברי אורח סיפרו כי הרכב שניסה לעצור החליק על הכביש הרטוב ופגע בהולכי הרגל".
----------------
‬יאיר לפיד ל'ערוץ 10': "אין לי בעיה לחזור לתיק האוצר בממשלה הבאה, אדרוש להחזיר את חוק מע"מ 0%".
----------------
עמית סגל: גורמים במשרד רה"מ: אין שום תכנית למנות את גילה גמליאל לשרת הרווחה. זו יוזמה שלה מול האופוזיציה.
----------------
אתר החרמון: 15 ס”מ שלג במפלס עליון ו-5 ס”מ במפלס תחתון
----------------
אמנון אברמוביץ ב'ערוץ 2': 103 נחקרו ו-32 נעצרו בפרשת 'ישראל ביתנו'. 3 חשודים בלקיחת כסף לכיסם הפרטי: פאינה קירשנבאום, סטס מיסז'ניקוב ורמי כהן.
----------------
דוברות איחוד הצלה: גבר כבן 40 נפל ממרפסת בקומה שלישית ברחוב עמק החולה במכבים רעות ואיבד את ההכרה, מתנדבי איחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר שחזר דופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בתל השומר כשמצבו אנוש.
----------------
רשת ב': 13 מיליון שקל נמצאו בחשבון של ישראל יהושע הלוביסט המקורב לאביגדור ליברמן ו-2 מיליון שקל בחשבון הבנק של פאינה קירשנבאום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.