רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 בינואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

העיתונאי הצרפתי אברהם אזולאי שמתמודד בפריימריז בבית היהודי מגיב על הפיגוע הקשה היום בצרפת וקורא לממשלת ישראל וממשלת צרפת לשתף פעולה נגד האיסלאם הקיצוני, וכמו כן מספר על ההיערכות והפעילות שלו לקראת הפריימריז.
שחר אילן סמנכ"ל חדו"ש קורא למרן הגרש"מ עמאר להתפטר מתפקידו כרבה של ירושלים אם הוא מתכוון להמשיך להתערב במשבר בש"ס והנסיונות להשכין שלום, ולדבריו פעילות זאת נוגדת את החוק.
שרגא הופמן סמנכ"ל איחוד הצלה מסכם את היממה האחרונה של מתנדבי איחוד הצלה ברחבי הארץ, ומדווח כי למעט התאונה הקשה שאירעה בעקבות ההחלקה על הקרח לא נרשמו אירועים חריגים.
יוסי עמר רכז הביטחון של המרכז הקהילתי אשכולות בירושלים מדווח על פעילות המתנדבים לסיוע לתושבי השכונות החרדיות ביממה האחרונה, ואיך הם נערכים לקראת השבת הקרובה?
העסקן יואליש קרויס מדווח כי בנו שנעצר שוב והפעם ע"י צה"ל אינו חש בטוב במעצר היות ולא מוכנים להכניס לו אוכל כשר, לדבריו זאת התנכלות מכווונת היות ובגיל כזה אף פעם לא עוצרים על עריקות אלא מזמנים להתייצב בצבא ולסדר את ההליכים. ומה הוא מתכנן לעשות בנושא?
ובעקבות מקרה נוסף של 'מוות בעריסה' בתוך יממה - אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק עם ההנחיות למניעת מקרים מעין אלו בפרט בימים אלו ומזג האוויר הסוער.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0526254733 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.