רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 בינואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

איש והתקשורת והרדיו שמואל בן עטר בראיון: "ההערכה שלי שאריה דרעי יחזור בסופו של דבר, הוא יודע שאם הוא לא יחזור ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה והנציגות החרדית ספרדית תתמוטט, אם אריה דרעי לא היה נכנס לכלא ערוצי הקודש היו ממשיכים באופן חוקי, אריאל אטיאס סגר את ערוצי הקודש - אלי ישי היה בובה שהכתיבו לו מה לעשות - הוא לא היה עצמאי".

העיתונאי והתחקירן הרב אליהו קאופמן בראיון בעקבות הדיווחים כי הגראי"ל שטיינמן ייקח חסות על ש"ס בראשות דרעי: "מי יודע אם אין כאן רעיון ליטאי להקים מחדש את "דגל התורה" – ש"ס ולהשאיר את אגו"י בחוץ, מרן הגר"ע יוסף שחרר את הספרדים מעבדותם, אבל לאחר מותו הגישו אריה דרעי ואלי ישי שוב את האוזן החרדית – ספרדית לרציעת עבדות עולם לפטרון מבית היוצר הליטאי – חרדי – אשכנזי. זוהי הפגיעה האמיתית במורשת מרן הגר"ע יוסף, אבל אף רב ספרדי אינו מעז לומר זאת בגלוי.

עידן יוסף כתב התחבורה הציבורית של NEWS1 בראיון: "גם בשבת האחרונה בוצעו אלפי נסיעות בניגוד לחוק, לרבות בקווים עירוניים, ח"כ מאיר פרוש תוקף את החלטת משרד התחבורה להתיר תחבורה ציבורית בשבת, ומכנה אותה "פגיעה חמורה בסטטוס-קוו, דבריו של פרוש באו בעקבות סדרת החשיפות ב-News1 לפיה רוב האישורים אותם נותנת הרשות הארצית לתחבורה ציבורית להפעיל תחבורה ציבורית בשבת מנוגדים לחוק".

אילן גל-דור, מנכ"ל ארגון גשר בראיון: "על רקע הבחירות המתקרבות וההשמצות ההדדיות במערכת הפוליטית, אנו מקדמים את פרוייקט "פרס ירושלים לאחדות ישראל" המשותף לארגון "גשר" וראש העיר ירושלים ניר ברקת, לזכרם של שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו, במסגרת הפרס יחולקו 300,000 ₪: לאישים וארגונים שקידמו ויפעלו למען אחדות ישראל, אישים, גופים, ארגונים ומיזמים, אשר פועלים למען אחדות ישראל, מוזמנים להגיש עצמם לזכייה בשנת הפרס הראשונה".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0522402341 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.