רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 בינואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

קבר שמואל הנביא עדיין סגור ליהודים - הרב דוד דה בוטון בראיון: "מאות מתפללים המגיעים בתקופה האחרונה לפקוד את קבר שמואל הנביא נאלצים לשוב על עקבותיהם, זאת משום שהמקום סגור בעקבות שיפוצים הנעשים במקום. מצער לראות שהמסגד הנמצא באותו מתחם - פתוח. רק מתפללים יהודים צריכים להתפלל מחוץ למתחם בקור ובכפור באוהל מאולתר שהוקם במקום, אנו נערכים לקיום מחאה גדולה במקום בשבוע הבא".
העסקן אהרל'ה יקטר בראיון: לאחר שהיזמים במתחם 'שנלר' קיבלו עליהם לציית לבד"ץ בכל פעולותיהם, פסקו חברי הבד"ץ כי בשטח של המערות לא יעבדו עד ליום שני הקרוב, ואז חברי הבד"ץ יופיעו בעצמם במתחם המדובר לבדוק את הענין עד תומו ומקרוב. אתרא קדישא לא הסכימו שהפיקוח במקום ייעשה בלעדיהם".
לאחר 'הצהרת ההון' של אלי ישי - יו"ר התנועה למשילות ודמוקרטיה יהודה עמרני בראיון: "אנו קוראים לכל חברי הכנסת והמועמדים לא לשתף פעולה עם המגמה ולא לחשוף את הונם. מדובר בצעד שלפחות בחלקו מכוון ליצור לנבחרי הציבור תדמית של "מושחתים" ובמקרה הטוב עבריינים פוטנציאלים שצריכים לנקות את שמם כשלב ראשון. הניסיון למתג את נבחרי הציבור כעבריינים פוטנציאלים הוא מדרון חלקלק שיפגע בדמוקרטיה"
אבישי ששון חוקר בארגון 'מולד' בראיון: "נפתלי בנט התפאר בתוכנית לבניית 200 מעונות יום חדשים. נשמע טוב, לא? אז ככה: בדיקה במסמכי משרד הכלכלה חושפת כי 100% מהכסף שהוקצה ב-2014 להקמת מעונות עבור אוכלוסיית מעמד הביניים זרם למועצה אחת ויחידה מתוך 80 רשויות מקומיות - המועצה האזורית שומרון. כך הפך נוהל חדש למנגנון סקטוריאלי, שמזרים את הכסף שהושג במחאה החברתית לציבור הבוחרים של הבית היהודי".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0526255095 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.