רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בינואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

יצחק קדמן מנכ"ל המועצה הלאומית לשלום הילד בראיון: "בסרטון של הליכוד מופיע נתניהו כגנן בגן ילדים שמציגים את הדמויות של איווט ליברמן, ציפי לבני, נפתלי בנט ויאיר לפיד ומנסה לעשות סדר בבלגן שהם עושים, החוק אוסר לעשות שימוש ציני בילדים, מחר אגיש תלונה ליו"ר ועדת הבחירות".

ישראל גרין עורך 'שטיבל' בראיון: "אריה דרעי ליהדות התורה - אסכים למהלך של איחוד בין ש"ס ליהדות התורה בתנאי שהמהלך לא יכלול את המפלגה החדשה של אלי ישי, ש”ס תסכים למהלך של איחוד כוחות חרדי, אבל כזה שכולל בתוכו רק את שתי המפלגות המרכזיות בציבור החרדי”.

הרב שמואל אליהו רבה הראשי של צפת בראיון: "אני קורא ליהודי צרפת לעלות ארצה, כאן הכי בטוח למניעת התבוללות. כאן הכי בטוח מפני סכנות שונות. לפי נתוני ארגון הבריאות העולמי, בצרפת נרצחים כל שנה 15 מתוך 100,000 אזרחים, פה הכי בטוח" ומגיב על הטענות כי בעלייתם ארצה הם יידרדרו מבחינה רוחנית.

אופיר ליבשטיין, סמנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית בראיון: "קיבוץ סעד בנגב המערבי מקים מפעל לעיבוד מוצרי גזר בהשקעה של כ-30 מיליון שקל. המפעל, שעתיד לקום כבר במהלך השנה הנוכחית, יאפשר כניסה של הקיבוץ לתחומי יצור ושיווק חדשים בתחום מוצרי הגזר, לשוק המקומי וליצוא".

ובועז גולן עורך '0404' בראיון: ערבים מחברון גנבו טרקטורונים ממושב ניר ישראל. גורם משטרתי אמר לנו כי בגין החזרת הטרקטורונים, שולמו לערבים מחברון 17,000 ש"ח. במושב מכחישים, התשלום לערבים במקום הטיפול המשטרתי ומניעת גניבות, מעודד אותם להמשיך בגניבות. מישהו כאן צריך להתעורר ומהר!

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0526254042 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.