רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


המועצה הדתית בירושלים שלחה לרב אריה שטרן מכתב כי כהונתו הופסקה לאחר שהגיע לגיל 70. במכתב ששלח יהושע ישי נכתב: "היות ומועצת הרבנות הראשית לא האריכה את גיל פרישתו של הרב, הרי שכהונתו של הרב כרבה של ירושלים נפסקה. אני מצר מאוד על תקופת כהונה כה קצרה, ומאחל לרב אריכות ימים".
----------------
יחיאל גלאי מ'קוקר' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": לאחר הצבעה טלפונית בין חברי מועצת הרבנות הראשית הוחלט כצפוי להאריך את כהונתו של הרב אריה שטרן לתפקיד רבה האשכנזי של ירושלים, והכל בא על מקומו בשלום.
----------------
מערכת החדשות של 'קול חי' הגישה לביהמ"ש השלום בירושלים בקשה לצמצם את צו איסור הפרסום על חקירת הטבח בביהכנ"ס 'בני תורה' בהר נוף.
----------------
אדמקר בטוויטר: עתירה שהוגשה לפני שעה בבג"ץ דורשת למנוע 'מחטף' בבחירת דיינים בישיבה שנועדה להתקיים מחר, וכונסה 'מהיום להיום' בהתראה של 3 ימי עבודה.
----------------
'בחדרי': האחים יעקב ושמואל הלפרין מבעלי האופטיקה רכשו בעסקת ענק את מתחם 'שפע' ברח' השלושה בבני ברק, במטרה להקים פרויקט נדל"ן במקום.
----------------
סופית: מועצת הרבנות אישרה במשאל טלפוני את הארכת כהונתו של הרב אריה שטרן כרבה של ירושלים בחמש שנים.
----------------
'הקול החרדי': משבר בבית היהודי. בנט פוצץ ישיבת סיעה. האיחוד הלאומי יושבים בנפרד.
----------------
סימה קדמון לרשת ב': הייתי מצפה מהסוקרים הוותיקים שיגלו בגרות ויגידו את מצבה האמיתי של ש"ס בסקרים, איני צופה מפלה לש"ס, 10 מנדטים אני מעריכה שהיא תקבל, ואני לא יופתע אם יותר.
----------------
חפץ חיים: החל כעת הפאנל של ראשי הערים ומחזיקי תיקי תרבות המאורגן ע"י "פורום תרבות 4". יו"ר הפאנל: ח"כ יעקב אשר. משתתפים: אבוטבול, רובינשטיין, פרוש, רייך, רוזנטל וגרשי.
----------------
 באופן חסר תקדים ביקש נתניהו לקיים הצבעה שמית על הצעות האי אמון בממשלה, לוודא שיש עתיד והתנועה לא מצביעות בעד הפלת הממשלה.
----------------
ח"כ יעקב אשר ב"פורום תרבות 4" בחפץ חיים: "אנחנו נמצאים בצומת דרכים פוליטית. הופכים את הציבור החרדי לציבור שלא מגיע לו כלום. לא ניתן הצהרות פוליטיות וניתן לחברים בממשלה לריב ביניהם".
----------------
יהושע ישי לקול ברמה: המכתב מהצהרים עדיין בתוקף, הדבר לא נעשה במחטף  - מקורבי הרב שטרן לא מתייעצים איתי וכך גם אני לא איתם.
----------------
עידו בנבג'י בטוויטר: נפתלי בנט עזב בזעם את חדר סיעת הבית היהודי וצעק על אורי אריאל כשהגיע "איחרתם בחצי שעה, לא אסבול את זה יותר"
----------------
להמשך המבזקים כנסו כאן:



לונדון: בהוראת האד' מבאבוב - 45 שהגיע הבוקר לביקור, כעת מחליפים מעל ביהכנ"ס הגדול את השלט המרכזי מ'באבוב' ל'באבוב 45'.
----------------
עידו בנבג'י בטוויטר: עוד מהבית היהודי: אורי אריאל דרש להפסיק להצביע עם הקואליציה עד שלא תאושר בנייה בשטחים. בנט צעק עליו - "בגללך לא נקבל את תיק הביטחון".
----------------
הפריימריז בבית היהודי: בתאריך י"ד בטבת 5 בינואר, יום לפני הפריימריז בליכוד.
----------------
נדב פרי בטוויטר: בניסיון לשריין את תיק הביטחון בממשלה הבאה ניסה נפתלי בנט לגבש חזית עם החרדים. שלום שלמה ראש מטהו נפגש עם גפני וליצמן והציע שת"פ. תשובתם: לא.
----------------
יעקב ריבלין בטוויטר: ספק רב אם הועדה למינוי דיינים תתכנס מחר כפי שתוכנן. בית מרן הגראי"ל שטיינמן הטיל ווטו על מינוי הרב אוריאל לביא מפרשת גט הזיכוי לדיין בעליון.
----------------
 טל שניידר בטוויטר: הבאזז השולט במסדרונות הכנסת ברגעים אלה: מו"מ בחדרים הסגורים אם לסגור תאריך על 17 במרץ או 24 במרץ לבחירות כלליות.
----------------
זאב קם חושף ב'nrg': נתניהו ידרוש הערב מיאיר לפיד: "ותר על חוק מע"מ 0% או שהולכים לבחירות".
----------------
אריה ארליך בטוויטר: המשבר בבית היהודי: לפי אנשי בנט, אריאל דורש שריון ללא פריימריז ל-5 חברי האיחוד הלאומי ב-15 המקומות הראשונים. בנט מוכן לתת 1. הצדדים מתבצרים.
----------------
 אריק בנדר מ'מעריב' בטוויטר: פגשתי עכשיו יועץ בחירות בכיר. הולכים לבחירות, אמר בוודאות. עוד שעה תשמעו
'אייס': הכוורת של כחלון לבחירות: יועץ התקשורת שלו לשעבר נדב שיינברגר מדברר, זוהר סוסנקו מעיריית ת"א יטפל בדיגיטל
 ----------------
 נדב פרי בטוויטר: נתניהו דרש מיאיר לפיד להקפיא את חוק מע"מ 0%
----------------
חודש אחרי ניסיון ההתנקשות - המשטרה הפסיקה לאבטח מהיום את פעיל הימין יהודה גליק
----------------
הישראלית גיל רוזנברג הכחישה את הפרסומים שנחטפה על ידי ארגון דעאש. כתבה בפייסבוק לפני מספר דקות: הכל איתי בסדר, לא נחטפתי, הפרסומים שקרים
---------------- 
 ירון אברהם בטוויטר: נתניהו דוחף את לפיד לבחירות. אין דרך אחרת להסתכל על הדברים.
----------------
אמיר תיבון הכתב המדיני של 'וואלה' בטוויטר: 5 התנאים שהציב נתניהו ליאיר לפיד: לחדול מביקורת על בנייה בשטחים והיחסים עם ארה"ב. 6 מיליארד לביטחון. מעבר צה"ל דרומה. חוק הלאום והקפאת מע"מ 0%
----------------
וואלה: למרות שיש רוב להארכת כהונת הרב שטרן, כהונתו עדיין לא אושרה. הסיבה: העירייה צריכה להשמיע את עמדתה, וזו עדיין לא התקבלה
----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: הולכים לבחירות
אטילה שומפלבי ׳ווינט׳ בראיון: ״אין אופציה אחרת - רק בחירות. לפי הפגישה היום עם לפיד זה אומר שהחרדים עם נתניהו. ההצהרות לתקשורת של הח״כים החרדים זה הצגה״.
מני גירא: תפילות שומרי התורה נענו. שנה וחצי מהקמת הממשלה ובמדויק כפי שהבטיחו אז בכירי החכי"ם החרדים "נעשה הכל להפלת הממשלה" - הממשלה מתפרקת. הם גם צפו מראש את הסיבה "הפער בין מרכיביה". החודשים הקרובים בסימן: מי יהיה השמיני ביהדות התורה והאם אלי ישי חובר לאורי אריאל.
אריק בנדר ׳מעריב׳ בראיון: ״את העויינות בין נתניהו ללפיד אי אפשר לפתור. החרדים הוציאו את המירב שהם יכלו להוציא בסיטואציה הזאת״.
  ----------------
מהדורת חצות בסקופים: ישראל נערכת לבחירות!
איתי גדסי: ש״ס ערוכה לבחירות. המלחמות הפנימיות יעלמו ככל שנתקרב לבחירות.
ישראל כהן: ביהדו״ת מנסים לכוון למנדט השמיני. השאלות הפתוחות: יחסי הכוחות בין אגו״י לדגל ואופן הפעולה של הפלג הירושלמי.
ארי גלהר: ש״ס לא תרד באופן משמעותי. מלחמות פנימיות תמיד היו. ברגע האמת המפלגות החרדיות יודעות להתאחד.
עורך ׳בשבע׳ עמנואל שילה: באיחוד הלאומי חוששים מתוכניות בנט להפוך את המפלגה לליברלית יותר ומנהלים קרב בלימה.
עו״ד יאיר גולן על הדיון הראשון בעירעור לופוליאנסקי.
תושביה החרדים של בית חלקיה מאשימים את ראש המועצה אסקזידו בהפקרה לטובת ישוביי הדת״ל הסמוכים. אסקזידו בראיון. 
----------------
אודי סגל כעת ב'ערוץ 2': "המנצחים הגדולים של הערב - המפלגות החרדיות".
----------------
לשכת גפני: לא הזמינו אותנו הלילה לביבי ואם היו מזמינים - הייתי קורע את ההזמנה. שיאכל את העוגה שבישל עם יאיר לפיד.
----------------
ח"כ ישראל אייכלר דורש מראש הממשלה לפטר מיד את שר האוצר ושרי 'יש עתיד' שלא ייקלעו לממשלת מעבר. אם לא יפוטרו לפני פיזור הכנסת אנחנו ניקלע לתקופת "ממשלת מעבר".
----------------
שלי יחימוביץ' בגל"צ: התנאים שהציב נתניהו ליאיר לפיד - משפילים.
----------------
'יש עתיד': "נתניהו מעדיף דיל שרקם עם החרדים על הקדמת הבחירות על פני האינטרסים של כלל אזרחי ישראל"
----------------
 ח"כ משה גפני לבצלאל קאהן ב'קול חי': "הולכים לבחירות. הגיע הזמן שממשלה רעה כזו הולכת הביתה. בניגוד לטענות, לא היינו השבוע חלק משום תהליך פוליטי. שמח שהאנשים שניהלו את המדינה עוזבים את השלטון".
----------------
גורמים במפלגת 'התנועה': פגישת נתניהו - לפיד: בלוף שמכסה דיל.
----------------
גורמים ביש עתיד: "הכל היה תרגיל ההודעה הייתה מוכנה מראש, נתניהו הציב תנאים שידע שלא יעברו, וישראל הולכת לבחירות, במקום להעביר תקציב חברתי".
----------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי: "קורא לכל ראשי הסיעות להתכנס לאלתר ולהגיע להסכמה על מועד קרוב לקיום הבחירות. אזרחי ישראל זכאים לממשלה חברתית שתפעל למענם ולא נגדם. ש"ס תעמוד על דרישות הברזל שלה: 30 ש"ח וביטול מע"מ".
----------------
יו"ר הקואליציה זאב אלקין: "אני קורא לשר האוצר יאיר לפיד לקבל את התנאים שהציב לו ראש הממשלה ולא לגרור את מדינת ישראל לבחירות.
----------------
נדב פרי בטוויטר: עשר שנים בדיוק לפני פגישת נתניהו לפיד, ב-1 בדצמבר 2004 פיטר ראש הממשלה אריאל שרון את שר המשפטים טומי לפיד.
----------------
ח"כ יעקב אשר: "אין מילה אחת טובה להספיד את הממשלה הזו, היא תזכר לדיראון עולם. החל מהרגע, יחדל יאיר לפיד להנות מהפריבילגיה של פרשן ומסית, וייבחן על כשלונותיו כשר האוצר אשר יהדהדו במערכת הבחירות".
----------------
עומרי נחמיאס בטוויטר: הליכוד צפוי לתמוך בהצעת האופוזיציה לפיזור הכנסת ביום ד'.
----------------
אריה ארליך בטוויטר: ‏השפלה כזו לא היתה מאז הטורקי והשרפרף. יאיר לפיד פתח את הדלת, וגילה ראש ממשלה עם משקפי קריאה. בזו אחר זו הוקראו התנאים, ושר האוצר הרגיש כילד נזוף.
----------------
לבני בהודעה לעיתונות: "נתניהו בחר בקיצוניים. הציבור יבחר בציונות. הבחירות האלה הן לא על מע"מ אפס אלא על אפס סובלנות לקיצוניים שרוצים לחסל את המדינה".
----------------
כותרת ראשית ב'ישראל היום': "דרמה פוליטית! הקואליציה מתפרקת - בדרך לבחירות".
----------------
עמיר פרץ בגל"צ: "מניח שאלך עם לבני לבחירות הבאות".
----------------
מוטי יוגב לגל"צ: "בנט יהיה מועמד טוב לראשות הממשלה בעתיד, לא בבחירות הקרובות". ~~¦~~ 'בחדרי': הבוקר בשעה 10:30 באשדוד - כנס שתוכנן לפני שבועיים תחת פורום הסגנים של ש"ס, יהפוך לכינוס ראשון של היערכו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.