רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

התמליל של הקלטת שתסעיר את המדינה בשבועות הקרובים

מאת ש"סניק

נחשף: הקופסה השחורה של אלי ישי. ציטוט חלק מההקלטה:
מרן זימן אליו את אלי ישי בימים לאחר שמועצת החכמים החליטה למנות את דרעי ליו"ר התנועה מרן ביקש מהרבנית יהודית יוסף לצלם את הפגישה באופן גלוי וכך אמר לו:

אלי ידידי אהוב נפשי. אתה יודע שעשיתי את ההדחה בגלל שכפו עלי. עד שיאמר רוצה אני. לא רוצה בזה. דעתי לא נוחה מכך. עושים לך עוול. בגיל שלי אין לי כוח להילחם. הפעיל עלי לחץ הרב בעדני וחכם שלום
אלי ידידי (כאן הרב מתייפח בבכי...) אני אוהב אותך מאוד. אין נאמן וירא אלוקים כמוך. קשה לך אתו, אני יודע. אתם לא יכולים להיות יחד בכפיפה אחת. אין אני והוא יכולים לדור. מי יודע מה יילד יום. אדם יודע מתי ימות? אם לא תצליח אתו, אני מתיר לך לפתוח מפלגה חדשה ולהשתמש בשמי. מעשיך לשם שמים. חזק ואמץ. אל תירא ואל תיחת. גם אם ימנעו ממך אל תירא. לך בכוחך זה והושעת את ישראל.
אין רצוני שאריה ינהיג את התנועה. זה נכפה עלי.
אני אוהב אותך אלי. עמי במחיצתי.
רבי אליהו. לא יודע מה קורה למעלה. אולי משמה אפעל שהוא (אריה) לא ינהיג את התנועה. מכאן אני לא יכול. די. כמה אפשר? אני זקן. בקושי כותב. אני חלש.

 שוב בכי... שלא יהיה בליבך עלי. עמו אנכי בצרה. אתה ואני ביחד. יהי חלקי עמך רבי אליהו!"
  


4 תגובות:

  1. WOW אם זה נכון ויש קלטת כזו תהיה רעידת אדמה ...ש"ס תתרסק לחתיכות

    השבמחק
  2. לדעתי למי שמכיר את מרן
    מה אתה רוצה שמרן יגיד לאדם שרוצים להוריד אותו מהכיסא ולהושיב אדם אחר
    הוא חייב להגיד לישי את הדברים אלו כדי לצאת בכבוד

    השבמחק
  3. מרגש ! דברי אלוקים חיים !!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.