רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

תגובות *** תגובות *** תגובות


אריה דרעי שמכר את עם ישראל בעד נזיד עדשים בהסכם אוסלו שבו נרצחו 2000 יהודים ועדיין נרצחים בעקבות ההסכם האנטישמי הזה...מקבל עונשו ומתפטר,ויהודי שגרם לרצח המון יהודים גם חלק לעולם הבא אין לו.
=============
חש"ך (חכם שלום כהן): כל מי שדיבר נגד דרעי הוא עמלק
חשך מכנס את המועצת הלילה בביתו שם יקבעו שהרב עובדיה הוא עמלק בגלל שיצא נגד דרעי
=============
בכיר בשס תוקף את דרעי ואומר על מה הוא עושה את כל ההצגה הזאת? כל העלייה המתוקשרת הזאת על קברו של מרן מיותרת! שייתן למרן לנוח על משכבו בשלום.. גם בחייו וגם במותו דרעי לא נותן לרב מנוחה, עוד אומר הבכיר בשס דרעי מרגיש פגיעה אישית בו בעצמו ולכן הוא יעשה הכל כדי להסיט את הפגיעה בו ולצייר ציור כוזב בפני הציבור שכביכול הפגיעה היא במרן.
=============
אני מהבוקר שומע שיש איזה קלטת שבה מרן מדבר על דרעי. אבל עכשיו ראיתי את הסרטון שבו מרן מדבר. ואני חושב. שמקומו של דרעי לא בש״ס אם כל הכבוד לזה שמרן החזיר אותו. ברור לי שזה היה מלחץ. ולא ממה שבאמת מרן רצה שיהיה. ורק להדגיש לכם שאני לא מבין בפוליטיקה. אבל אני איש לוגי. לכן ש״ס בראשות דרעי. אני לא בוחר
נ.ק.ו,ד.ה
=============
התרגיל המסריח של דרעי: בעקבות ההקלטה שפורסמה אמש שמרן לא מעוניין ולא רצה להחזיר את דרעי לשס, הגיש דרעי מכתב התפטרות, ולאחר ישיבת מועצת החכמים בראשות הר׳ שלום כהן הוחלט למנות את דרעי ליו״ר שס. עכשיו גם אם יצאו הקלטות מארבעת החודשים האחרונים של מרן שמרן לא רצה בשום פנים להחזיר אותו לשס, הוא יטען התפטרתי! והמועצת בראשות הרב שלום כהן מינתה אותי!
=============
העם ראה והחליט אריה טעה טעות חמורה! כל הבלאגן זה רק בעולם החרדי, שהוא מפוצל ורק קומץ שזה מעניין אותם ברמה של השתייכות לקבוצות, אתה חושב שכולם מסתכלים באינטרנט ושותים בצמא כל תגובה, אז לא! רוב העם ראו בבוקר עיתון ובכותרות בענק הכיתוב היה אריה רשע וכו... אז דעו העם איתנו ובגדול!!!
=============
לכבוד הרב שאולזון
לאחרונה  דרעי היה נראה בציבור כרודף את אלי ישי 
ועם הסיפור של הוידאו עם הגר"ע הוא הפך עצמו לנרדף כי זו דרכו מאז ומתמיד
להראות שהספרדים נרדפים וע"י כך להביא מצביעים
רודף המשחק פני נרדף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.