רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

הקלטת החדשה של הרב עובדיה על מינוי דרעי "אני מצטער הכריחו אותי"

מאת ש"סניק

ה"קופסה השחורה האמיתית", הכוללת הקלטות בהן הרב עובדיה יוסף אומר שהוא אולץ להדיח את ישי מראשות תנועת ש"ס. "לחצו עליי, הייתי חלש ואני מבקש ממך סליחה. אתה תהיה איתי בגן עדן"
קלטת חדשה עומדת להסעיר את הציבור, החושפת פרטים חדשים על הדחתו של ישי מהנהגת ש"ס. "אני מצטער, הכריחו אותי, לחצו עליי. הייתי חלש ואני מבקש ממך סליחה", אמר הרב עובדיה יוסף לאלי ישי.
 
"אתה יודע שהבטחתי לך שגם אם ירדו המלאכים מיכאל וגבריאל מהשמים לא אחליף אותך כיושב ראש", כך אמר הרב עובדיה בהקלטה לאלי ישי. "הכריחו אותי, לחצו עלי. הייתי חלש ואני מבקש ממך סליחה. אתה תהיה איתי במחיצתי בגן עדן".
 
ההקלטה אמורה להתפרסם בימים הקרובים
 
כמו"כ מתוכננת פרסום הקלטה נוספת בו תוקף הרב עובדיה את דרעי שבגללו אושפז בבית חולים וכל מטרתו של דרעי זה להרוג אותו. 

תיכף נפרסם תמליל מן הקלטת שתרעיד את אמות הסיפים, ואין לנו ספק כי בגללה מתפטר עתה אריה דרעי להקדים תרופה למכה

תגובה 1:

  1. הצביעות של אנשי ש"ס מחרידה!!!צועקים "מרן" מרן אבל לא עושים את רצונו...רצונו היה אלי יש מאז ומתמיד..מה קשה להבין??תתפכחו!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.