רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

אנטוורפן נגד הרב המכשיר


תגובה 1:

  1. כתבה הזויה.

    אותו "מחלל שבת" הרי היה לו כשרות 12 שנה של קהילת שומרי הדת באנטוורפן כשהיה לו מסעדת "למה לא" לפני שמכר אותה למישהו אחר שפשט רגל בנתיים.

    חוץ מזה שומרי הדת הנ"ל הרי נותן הכשר למסעדת "טעים טעים" שלא רק שהוא מחלל שבת הוא גם גן נשוי לגויה, וגם כן יש לו בפירוש סניף שני של "טעים טעים" של טריפות, מה שממש מכשיל יהודים שחושבים שזה כשר. ועוד שאין לו משגיח תמידי בכלל. אני אכלתי במסעדת "יצחק'ס כשר" בהשגחת הרב צרפתי והיה שם משגיח חסידי.

    הרב שהדביק מדבקות "חלק בית יוסף" זה לא הרב צרפתי אלא הרב פצ'חדזה של "ישיבת בית אל" והוא הדביק זאת על בשר שנמכר באיטליזים של שומרי הדת עצמם. אז איך הם יכולים להגיד כאילו אף אחד לא נותן כשרות על בשר חוץ מהם כשהם עצמם מוכרים בשר בהכשר אחר...

    גם אין שום קשר כלל עם בד"צ בית יוסף, בסך הכל קהילתו החדשה של הרב צרפתי, נקראת קהילת בית יוסף. יש למישהו מונופול על השם "בית יוסף"? יש גם ישיבת בית יוסף נאוורדאק, אז זה גם שייך לרב עובדיה?

    שום רב לא יצא נגד זה רק כמה עסקנים זוטרים שפתאום ראו שהדתיים מעדיפים לאכול מכשרותו של הרב צרפתי מאשר מהכשרות של הקהילות הותיקות.

    סוף דבר למדנו "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ", אז לא כדאי למאכערים לדבר עליו כי זה רק יעלה אותו, מה שאני מאחל לו מכל הלב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.