רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 בדצמבר 2014

אצביע לאלי ישי בתנאי שהמחבלים לא יהיו חלק ממנה

לכבוד הרב חיים,
אני קורא מתמיד של הבלוג אבל אף פעם לא חשבתי הצורך או הרצון לכתוב לך. כעת אני מרגיש שיש משהו חשוב שטרם ראיתי עולה אצלך וזה עניין החיבור הפוטנציאלי של אלי ישי במפלגתו החדשה והפלג הירושלמי המכונים "עצניקים".
אני הפסקתי להצביע ג' כבר לפני כמה סבבים של בחירות למרות היותי חרדי, אשכנזי, גר בעיר ש 80% ומעלה מצביעי ג' (כולל ילדים שלי לומדי ישיבות), בין היתר, כי לא ראיתי בנציגי ג' כשלוחים שלי כחרדי עובד. יחד עם זאת אני עדיין רואה בגדולי ישראל כמנהיגי הדור (למרות שהייתי רוצה לראות הפרדה מוחלטת בין פוליטיקה לדברים שבקדושה) והתנהגותם של אנשי הפלג הירושלמי כמחללי שם שמים שהחיבור להם אסור. 
למרות שלא הצבעתי כבר הרבה שנים אני עוקב אחרי מהלכיו של אלי ישי ורואה כאן מפלגה שמוצאת חן בעיני ואני נוטה לשוב לקלפי הפעם כדי לתת לו את קולי. יחד עם זאת, יש דבר אחד שימנע ממני לעשות זאות וזה ככל שאלי ישי יתחבר בכל צורה שהוא עם הפלג הירושלמי - במקרה כזה הוא ישר יאבד את הקול שלי (וכמדומני אני לא לבד מבין בוחריו הפוטנציאלים).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.