רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

ווארטים


הכל טוב ויפה עד שרואים שני חרדים מבני ברק רצים אחרי סודני בתחנה מרכזית ושרים 'באנו חושך לגרש'  ...
אז הסודני צועק להם חזרה "לבנים נקבצו עלי"...

אני גיס של מלאך המות אם לא תעזר לי לא יהיה נעים מאיים הקבצן על העשיר נבהל העשיר והרים תרומה מכובדת לפני שיוצא פונה אליו העשיר שאלה לי אליך איך אתה גיס של מלאך המות? עונה לו הקבצן מה פירוש את שני אחיותי הוא לקח

יהודי נסע לירושלים לבקש הלואה מקופת גמ"ח, אך בעל הגמ"ח לא הסכים להעניק לו הלוואה ונימוקו עימו:
- 'אני לא מכיר אותך, מדוע שאסמוך עליך'?
נאנח היהודי ואמר: 'מוזר.. בבני ברק לא נותנים לי, כי מכירים אותי ובירושלים לא נותנים לי כי לא מכירים אותי'?..

מתוך דברות קודש מכ"ק אדמו"ר אהרן טב שליט"א אצל סעודת כ"א כסלו
די פעטער ז"ל זאגט היינט צוטאגס כי במקלי עברתי את הירדן הזה, ער איז אהער געקומען קיין אמעריקא אן גארנישט, ועתה הייתי לשני מחנות...
אין רבינו אהרן טב שליט"א האט אויסגעפירט בקול בכי, הצילנו נא מיד אחי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.