רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

הכתרת הרב גלאי לראש קהילה. במעמד הרב שטיינמן, הרב אדלשטיין רמת השרון. ר' גרשון אדלשטיין, ר' ניסים, ר' חיים קנייבסקי.



במעמדים כבירים במעונותיהם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, הוכתר הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי, לרבה של אזור מתחם אוסם והסביבה במרכז בני ברק, שם התפתחה לאחרונה קהילה מפוארת של בני תורה חניכי הישיבות הקדושות, בעקבות הקמת קמפוס המבנים הנרחב במתחם בו שכן עד לאחרונה מפעל אוסם, וכניסתם של הדיירים להתגורר במקום. 

היום בצהריים עלה הגר"ש גלאי למעונו של מרן פוסק הדור הגר"נ קרליץ, שם התקיים מעמד נרגש ושתיית לחיים לרגל הכתרתו לרב הקהילה החדשה, כאשר במקום נשא דברים חדב"נ הגאון רבי שריאל רוזנברג ראב"ד בני ברק, ולאחר מכן חתם פוסק הדור על כתב ההכתרה, ובירך את המרא דאתרא שיזכה להגדיל תורה ולהורות כהלכה בדרך המסורה מדור דור. 

לאחר מכן עלה הגר"ש גלאי בלוויית הגר"ש רוזנבלט והגר"י סילמן למעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן, כאשר אל הביקור נלוו עשרות אברכים מבני הקהילה. מרן ראש הישיבה צירף את חתימתו לכתב ההכתרה, ובירך כי יזכה המרא דאתרא להנהיג את בני הקהילה ביד רמה לאורך ימים ושנים טובות מתוך בריות גופא ונהורא מעליא. 

משם המשיכו למעונו של מרן הגאון רבי יעקב אדלשטיין ברמת השרון. הגר"י ערך בביתו מעמד מיוחד לרגל ההכתרה ונשא דברים לכבודו של הגר"ש, אשר כבר רבות בשנים מורה דבר ד' זו הלכה לשואלים בכל אתר ואתר, וכעת עם עלותו לכהן פאר כרב הקהילה התורנית המתפתחת במרכז בני ברק, יזכה להגדיל תורה ולהאדירה ולקדש שם שם בכל הליכותיו. 

בערב התקיימו מעמדים מרוממים במעונותיהם של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, ומרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין. מרנן ורבנן צירפו חתימות קדשם לכתב ההכתרה, ובירכו את המרא דאתרא שיזכה להרבות כבוד שמים. 

במעמדי ההכתרה נכח סגן ראש העיר הרב מנחם שפירא אשר עומד לימין בני הקהילה מאז היווסדה ועד עתה. גדולי ישראל חיזקו את ידיו ובירכוהו שיעלה בידו לסייע לבני הקהילה להקים מבנה של קבע לבית המדרש כיאה וכיאות לבית ה'. 

בשבת הקרובה יתקיים קידושא רבא בבית המדרש השכונתי בהשתתפות רבנים ואישי ציבור וקהל רב מתושבי העיר.

קרדיט צילום; יעקב נחומי

לגלריה כנסו כאן:




















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.