רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

מחריד: לקרוא ולהזדעזע מעיוות הדין הנורא שנעשה ע"י הרב צימבליסט ומאיר הייזלר

מאת בני ברקי

הזעזעי ארץ: הדיין הגאון ר' משה פרקוביץ שליט"א מגיב:
פסק הדין הוחלט מראש לפני שמיעת הצדדים!
הדיין הגאון ר' משה פרקוביץ לא קיבל לידיו את תיק הבוררות.
הדיינים החליטו מראש מי הפר את פסק הדין לפני שמיעת בעלי הדין!
הדיינים הם הם הביאו ראיות וסייעו להר"ש מרקוביץ ועזרו לו בטענותיו נגד האמור בשו"ע!
הרח"ג צימבליסט שמע במשך השנים טענות מהר"ש מרקוביץ ללא פניה לבעל דין השני נגד השו"ע!
העדים לא הוזהרו לומר אמת, נגד האמור בשו"ע!
הר"ש מרקוביץ פעל נגד פסק הדין והפר אותו בכך שלא סגר את העמותה, נגד פסק הדין!
הפסק שלעמותת הר"ש מרקוביץ יש גירעון חודשי של חצי מליון ש"ח הוא שיקרי, כמו שעולה מדו"ח רשם העמותות שההכנסות מתרומות מכסות ואף עודפות על הסכום, ואין שום גירעון לעמותה.
העדים שהעידו הם הבעלי דינים עצמם, דבר הנוגד לפסק השו"ע!
ועוד ועוד עיוותים חמורים המראים לנו כמה גדולים דברי חכמים שכתבו כבר שכיון שדין זה בא מכח ערכאות לכן דינו כדין ערכאות. ניבאו ולא ידעו מה ניבאו! עד כדי כך שהפסק עצמו הוא לא רק מכח ערכאות אלא הוא עצמו פסק ערכאות גמור נגד האמור בשו"ע, אף הם לא העלו בדעתם!

עוד מבט קטן על העקמומיות של הרח"ג צימבליסט ניתן לראות מהדברים שכתב: "לא הרב מרקוביץ הקים ישיבה נפרדת, אלא הרב כהנמן והמזוהים אתו הם נפרדו מהרב מרקוביץ, וכמה סמלי הדבר שבתפילות השבתות והחגים, כולל הימים הנוראים, עזבו הרמי"ם והתלמידים ממחנה הרב כהנמן את היכל הישיבה ועברו להתפלל ב"אוהל קדושים" כדי לא להיות ביחד עם הרב מרקוביץ רמי"ו ותלמידיו, הרי לנו תשובה ברורה לשאלה, מי נפרד ממי?"

וכל בר דעת עומד ותמה: איך אפשר לעוות את הנתונים בכזו צורה נוראה?
וכי כבר הספקנו לשכוח את מהלך האירועים?
וכי שכחנו את אותה תפילת ערבית בליל שבת שהפכה לקרקס ע"י תלמידי רש"מ?
כמה דוחה היא אמירה זו!
הלא המציאות היתה שהישיבה של רש"מ ניסתה להשתלט בכח הזרוע על היכל הישיבה תוך כדי ביזוי התפילה והיכל הקודש, הגישו חזן נוסף, עשו בלאגן, נתנו מכות רצח לחזנים ולמתפללים, ושרו שירים בעיצומה של התפילה, עד שלא היתה ברירה, ומרן הגרי"ג אדלשטיין במקום לעמוד על זכותו בהיכל הישיבה, בענווה ובויתור שאין שני לו, ובצעד אצילי כ"כ, הורה לתלמידיו שכדי להפסיק את החילול השם הנורא שעושים תלמידי הרש"מ, וכדי שיוכלו להתפלל ולא לריב ירדו להתפלל באהל קדושים כדי שלא לתת לתלמידי רש"מ עילה להתפרע ולבזות את הקודש.
הולך אותו בורר המזוהה בבירור עם צד רש"מ - והופך את הקערה על פיה תוך כדי סילוף המעורר גיחוך במקרה הטוב, ואנחה רבה על העיוות במקרה הפחות טוב, על כל מי שמכיר מעט את הפרשה.
ואילו "הבורר" מעז להשתמש בעובדה שרש"מ הורה להרביץ מכות רצח כפשוטו לחזנים כסיבה לטובתו.
וכי איך אפשר כך לסלף נתונים?!
הלזה "צדק" יקרא?!

תגובה 1:

  1. בפרשת האשת איש מבני ברק אצל מנדלי הגר מויזניץ הם גם השתנשו ברב צימבליסט שיתן להם הסכמה ואותו סרט היה שם, עשו כל מה שבה להם, רק תשלם לו כסף ויש אישורים כבקשת הלקוח אבל צריך לזכור שבסיפור של אשת שם זה לא מחלוקת על כסף זה איסור שנאמר עליו יהרג ואל יעבור

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.