רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

ההחלטה הדרמטית של הקמת מפלגת מר"ן למנוע בכל מחיר הקמת ממשלת שמאל שתקים מדינה פלשתינית - פילנטרופים ימניים עומדים מאחורי הקמת המפלגה החדשה

מאת יודע דבר

מאחורי הקלעים מאחורי הקמת מפלגת מרן בראשות אלי ישי מטרתה האחת והיחידה למנוע בכל מחיר מאובמה אריה דרעי ובוזי הרצוג לחולל מהפך וללכת על מהלך מדיני עם אבו מאזן. זו הסיבה היחידה שאלי ישי שהינו אדם שבכל השנים היה לויאלי למערכת, הסכים ללכת למהלך הדרמטי במטרה להצלת העם היהודי ולמנוע בכל מחיר הקמת ממשלת שמאל שהשותפים הבכירים בה הם בוזי הרצוג אריה דרעי כחלון ומר"צ. ההחלטה הדרמטית להקים בכל מחיר את מפלגת מר"ן מגובה על ידי פילנתרופים ימניים החרדים מהקמת ממשלת שמאל כפי שקרה ב1992 מה שהביא להסכמי אוסלו וטבח של אלפי יהודים, כאשר אריה דרעי הונה בשעתו את הרב עובדיה יוסף וגרם לו לשברון לב עמוק, כפי שהעיד הרב עובדיה בהקלטה מלאה שהיה נתון לשיפוטו של דרעי.
 
פילנטרופ יהודי שתומך במהלך אמר לבעולמם שרק לאחר שהתברר באופן סופי שש"ס בראשות דרעי מחויב לממשל האמריקאי ולשמאל להקמת ממשלה שתלך על הסדר מדיני הוחלט להריץ בכל מחיר את מפלגת מרן החדשה לזכותו ולע"נ של מרן הרב עובדיה יוסף שהיה רחוק בהשקפתו ממעשי דרעי שאינם מכוונים לפי דעת ההלכה אלא האיש מחוייב לשמאל הישראלי. המורשת האמיתית של הרב עובדיה תהיה במפלגה החדשה ולא במפלגת ברית הזוגיות של עדינה ואריה, הוסיף האיש.
 
להערכת הפילנתרופ מפלגת ישי תקבל לא פחות משמונה מנדטים והסיכוי הגדול שהם יעברו את העשרה מנדטים. להערכת הפילנתרופ גם הגרעין הקשה של ש"ס נקעה נפשו מאריה דרעי שהגיע לאחר הכלא לש"ס כאדם ממורמר חדור תחושות נקמה ואגואיזם, ולא הבין את המערכת הפוליטית החדשה. לדרעי היו הזדמנויות להתנתק מהשמאל הישראלי ולחבור לימין,  אבל האיש כנראה לא מסוגל להפנים שהביא אסון על ישראל באוסלו ואין דרך אלא לשחרר את יהדות ספרד המעטירה מעולו של זה.
 
האיש הסביר לבעולמם שדרעי חי בסרט שהוא ממשיך של מרן הרב עובדיה כפי שהכתירה אוות עדינה בר שלום, וחכם שלום כהן והרב בעדני יכפו את עצמם על כל העם היושב בציון, כאשר כל בר בי רב יודע שדרעי משתמש במועצת החכמים ומועצת הנשים החדשה שהקים כבובות על חוטים ודבר זה לא יכול יותר להמשך.
 
האיש ממליץ לחבורת התנזים של דרעי להירגע וכל ניסיון ללכת באלימות ולחבל במפלגת מרן תיתקל בתגובות חריפות מאד  שיביא את ש"ס להתדרדר מתחת לאחוז החסימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.