רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

סקר ערוץ עשר אחרי הקלטת הלוהטת: אלי ישי 4 מנדטים סקרים פנימיים של הליכוד ויש עתיד אלי ישי מזנק לשבעה/ שמונה מנדטים

אילו הבחירות היו מתקיימות היום מפלגת העבודה בראשות יצחק הרצוג היתה מקבלת 23 מנדטים והיתה המפלגה הגדולה בכנסת. כך על פי סקר שפורסם הערב בערוץ 10.
 
על פי הסקר הליכוד תקבל 21 מנדטים, הבית היהודי 17, מפלגתו של כחלון תזכה ב-10 מנדטים ויש עתיד בתשעה.
 
ישראל ביתנו ויהדות התורה תקבלנה 7 מנדטים כל אחת, מרצ 6, ש"ס 5 ואלי ישי יקבל 4 מנדטים.
 
בתוך כך מתקיים היום הפריימריז בליכוד בו בוחרים המתפקדים את יו"ר התנועה ואת רשימת המועמדים לכנסת הבאה.
 
שר התחבורה, ישראל כץ, אמר היום לערוץ 7 כי "כל אחד רוצה להיות ממוקם באופן יותר טוב. חשוב לי לקבל אמון לראות שיש הערכה למה שאני עושה בתשתיות בכל הארץ ובנמלי הים, ברכבות, בכבישים ובמנהרות. אני חש שאנשים מאוד מעריכים את העשייה הזו".
 
כץ לא נבהל מהכותרות בתקשורת של "קיצוני הליכוד", "תיבחר נבחרת מצויינת גם אם יהיו כאלה שירצו לצייר אותה כימנית אני ימני ואני לא מתבייש בזה".
 
שר הביטחון משה (בוגי) יעלון מתכונן למפלה בקרב המצביעים הימנים בליכוד ותוקף, "יש קיצונים שמצפים שאפר חוק ואאפשר זריקת אבנים על חיילים. לא אפר חוק גם אם זה יעלה במקום ברשימה", אמר יעלון בבנייני האומה בירושלים.
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע בשעות הבוקר לקלפי על מנת להצביע. "יש פריימריז וגם הם חשובים לישראל. הם מכריעים קודם כל למי לתת את הסמכות להוביל את הליכוד כדי להוביל את המדינה", טען נתניהו, "צריך רשימה חזקה וביקשתי את הזכות להוסיף שריונים כדי לחזק את הרשימה עוד יותר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.