רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 בנובמבר 2014

המחבלים בהר נוף טבחו גופות המחבלים בפונוביז' טובחים נשמות - מי גרוע ממי? תלמיד פוניבז' במאמר נוקב כתער

מאת תלמיד פונוביז'

אינני יודע מי יותר גרוע ממי. האם טובחי המתפללים בהר נוף הי"ד או טובחי הנשמות של בחורים מסולאים מפז והרס התורה של המחבלים הארורים  בהיכל ישיבת פוניבז' אלו שממשיכי דרכו של הרב שך בחורבן והרס הישיבה ועולם התורה.
 
עם ישראל כולו, צפה השבוע בשני פלוגות מחבלים. רוצחים ארורים ושפלים ימ"ש שטובחים יהודים בדם קר, ולעומתם במחבלים במסווה של יהודים חרדים שטובחים ומחבלים בכל הקדוש והיקר לעם ישראל. עומדים ומחללים את היכל הישיבה ובזים לתפילה כאחרוני המחבלים.

חילול קדושת בית כנסת בצורה השפלה ביותר מה שקרה השבוע. אצל מורם ורבם הרב שך גם כשהכניס את אש המחלוקת בישיבה וגרם לביטול תורה וחורבן, הוא לפחות עשה זאת מחוץ להיכל הישיבה. למי שזוכר הרב שך  נתן הוראה להוציא את הסטנדרים ולהפסיק ללמוד ובכך ביטא את תסכולו והגאווה שפיעמה אצלו והשנאה היוקדת נגד מרן ראש הישיבה זצוק"ל.
 
כיום ממשיכי דרכו של הרב שך, נעמדים ומחללים את קודש הקודשים של עם ישראל. מתחילים להתפלל והם מפריעים כאחרוני שונאי היהדות. לא לחינם כבר קבעו השבוע שהמחבלים זה "הכת הכי רחוקה מהיהדות".
 
לאותם מחבלים אין להם אלוקים, אין להם תורה, ואני מעיד שהם לא לומדים והם עמי הארץ. אין לכם מה לחפש בישיבה. לכו לצבא עם שאר פורקי העול תורה ומצוות.
 
המחבלים בהר נוף טבחו את הגופים, המחבלים בפוניבז' הורסים את הנשמות הטהורות של בחורי הישיבות והאברכים ורבבות בית ישראל שצופים  ואומרים אם זה התורה אין לי רצון להתקרב לתורה. וכבר אמרו חז"ל גדול המחטיאו יותר מההורגו.
 
עיני עיני יורדה מים על חורבן התורה. שאלי שרופה באש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.