רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

בין אור וחושך - תמונות במשך של שבוע ימים - לבן בפונוביז' וכינוס של אלפי שלוחים בחב"ד

מאת חרדי

בשבוע אחד הזדמנו לעם היהודי 2 תמונות שאומרות את הכל. ביום חמישי האחרון התמונה המפלצתית של אלפי בחורים השייכים למה שמכונה בעגה הליטאית המחבלים, עומדים וזועקים ומפריעים לתפילת ערבית במרכז היכל ישיבת פונוביז'.  שבוע קודם חווינו את זריקת הלבן על אחד מגאוני הדור. המראות הללו לא נוצרו בחלל ריק. היה מי שתדלק את זה במשך שנים. שבנה אימפריה של שנאה שתמכה במעשי הוודליזם הזו כדי למגר את יריביו מבית ומחוץ. בסופו של יום כל תשפוכת השנאה והמחלוקת התנקזה לתוך הבית פנימה והבית בוער בלהבות, וכרוך גם באסונות נוראיים של שנאת חינם לשון הרע ושאר ירקות.
 
ביום ראשון לעם ישראל נגלתה תמונה מדהימה ביופיה פרי יצירתו של כ"ק מרן הגאון הקדוש מליובאוויטש. אלפי שלוחיו עומדים בחזית הסוון סוונטי, דרוכים וקיימים לשמוע את צו מורם ורבם ממש כאילו ועודנו חי. והם במשך השנה מקרבים רבבות לתורה וליהדות ולא בוחלים בשום אמצעי להביא עוד יהודי לחינוך יהודי ולתורה ומצוות. אימפריה שמתעצמת משנה לשנה, אימפריה שגודלת, וחב"ד הוכיחה את עוצמתה מול העליבות של התמונה הראשונה. פונוביז' מול הסוון סוונטי.  
 
כמי שחווה  את המחלוקת של הרב שך בחב"ד  מיותר לומר את ההבדלים. מי ששפך רעל ושנאה תלמידיו ממשיכים לשפוך רעל ושנאה ולבזות את גדולי ועקי הדור. פעם הם ביזו את האדמו"ר מגור  והאדמו"ר מחב"ד וכיום את שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.  ובחב"ד אהבת ישראל ששפעה מהאדמו"ר ודאגתו לכל יהודי הדרך ממשיכה ומתעצמת ואין לי ספק שזה ימשיך עד ביאת גואל צדק אמן.
 
גם אני לא האמנתי שחב"ד תשרוד, אבל מתברר שכוחו של האדמו"ר מליובאוויטש הם כוחות על טבעיים שאיש מאתנו אין להם בזה השגה. רק איש האלוקים כאדמו"ר מליובאוויטש יכול לעשות נס ופלא כזה ששלוחיו ממשיכים במשימתו כאילו דבר לא קרה.

תגובה 1:

  1. גם אצל הנוצרים לא זורקים לבן אז גם הם צודקים????

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.