רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

מחבלים! 'די לניצול השכול'

מאת בן תורה

זוועת עולם חוותה היהדות החרדית בימים האחרונים, המציאות הישראלית בה ייתכן ובכל רגע יצוץ מפגע ממקום לא ידוע ויכה בסובבים הופך לבלתי נסבל
זמנים אלו אמורים להיות מוקדשים לחשבון נפש עמוק וכמו שהורונו גדולי הדור 'ולב יודע מרת נפשו'.
אין בנמצא קסת שתעביר בדיו כתוב את ההבעה הנכונה והמתאימה לזמנים אלו. ירמיהו הנביא שהתחבא בשל כתיבתו הנוראה באותם הימים וחשש לשלומו בשל המרדף אחריו מעצים את השאלה הנוראה המבעבעת 'איה סופר' מרן הגר"ח העביר את במשפט אחד את מה שצריך לעבור בליבנו בשעות אלו 'זה כפרה' ומרן ראש הישיבה במעשה רב הורה לנו את התגובה הנכונה בשתיקתו ובשני מילותיו "נורא ואיום".
הרעש הנורא דורש מאיתנו את הדבר היחיד והוא להתעטף בשתיקה ולחשוב מחשבות.
אולם לא עת לחשות ודברים נוראים זקוקים למחאה נוראה, על כבוד התורה איך נחריש. ובמקומות מסוימים מתאספים להם מלבי אש מחלוקת אשר בתמצית דם השלום מחטטים הם בחררה ובדם המתים מרכיבים הם את פצצת האטום אשר ברצונם להשליך על שומרי התורה והמצוות בארץ ישראל ובגולה.
אלו אשר למען השלום מוכנים להקיז דם אחרים, אולם מעצמם לא יקיזו ולו במעט.
גדולי ומאורי הדור, דורשי שלום בפיהם ובלבבם. הם המבקשים ומחכים לאותם מזיקים שישובו בתשובה שלמה. הם המושיטים ידם בכל עת למהרסים ומחריבים, עד יואילו לתקן מעשיהם ולשוב מדרכם הנלוזה בה הם רודפים את הנהגת התורה, את אשר מחזיק את עמנו בשעות נרדפות אלו, כעמוד האור הולך לפנינו יומם ולילה. עמוד האש, אש של תורה, המאיר לפנינו ומורה לנו את הדרך מלך בה.
קבלו על עצמכם להיות נאמנים לתורה ודורשיה. קבלו עליכם לבל תחריבו נאמנות של בני תורה למורי דרכם, קסלו על עצמכם להיות אוהבי עמליה, אוהבי עולם התורה, הפכו עצמכם מרודפים למקבלים והשלום ישוב על כנו.

די למודעות הרחוב, בזה אתם טובים. די להשלטת טרור ולכתיבה בעלת הרס נגד ענקי הדור מפיהם אנו חיים. די להרס ולחורבן. די לניצול אלמנות. די לניצול השכול. 'לב יודע מרת נפשו'. שובו בתשובה שלמה על אשר יודעים הנכם שעליכם לעשותו וממרום וה' יערב עליכם רוח טהרה ממרום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.